1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, wat dacht je van bellen naar de winkel / leverancier?
    Die kunnen je het ongetwijfeld beter vertellen als dat wij dat kunnen.

2. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    DE verdeling in prijs van de mainstream modellen is een beetje als volgt opgebouwd denk ik, uitgaande van de prijzen in de internetwinkels.

23" ongeveer 700 euro
    26" ongeveer 950 euro
    32" ongeveer 1300 euro

3. 2Day

2Day Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de samsung le26m51b, de 360 is via VGA kabel aangesloten, en het beeld is top in mijn ogen._O_
    Geen ghosting ofwat voor ongein dan ook te ontdekken, ik heb deze tv ongeveer een maand. Ik heb getwijfeld tussen de
    le26r51b le32r51b en dus de le26m51b. Deze laatste was wel een stuk duurder, maar ik vindt het toch zn geld waard. Al is dit scherm maar iets beter dan de R serie, op zo een bedrag neem ik liever de "betere". Al kan ik wel begrijpen dat geld een rol speelt in keuze.

Als iemand een vraagje heeft over 360 i.c.m. mijn scherm (of i.c.m. vga kabel), just ask...:)

4. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Ligt het nou aan mij of heeft die tv volgens die specificatie-lijst geen HDMI-ingang? Ik weet niet hoe belangrijk jij dat vindt, maar aangezien je denkt dat hij dat wel heeft en dat volgens mij niet zo is (of ik interpreteer dat lijstje verkeerd) dacht ik ik zeg het maar even.

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk ik zie het nu ook. Ik heb de specificaties wat ik zelf heb gegeven van kieskeurig afgehaald maar op de site van samsung staat het er inderdaad niet bij. Maar dit is voor mij eigenlijk geen probleem want er zit wel een Component en PC aansluiting op. Dat zijn de enige die ik ga gebruiken voor mijn Xbox en PC. In ieder geval, bedankt dat je het even zegt ;)

6. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee, ik zou zeggen mail er even heen. Vragen kost niks. ;)

7. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm vreemd! Beuker die er onwijs positief over is en jij negatief. Ik geloof dat jullie beide dezelfde LCD tv hadden of niet? Zou het echt aan de xbox 360 liggen of zou het mede te maken hebben met het feit dat hij gecallibreerd is? Ik weet namelijk niet wat ik nu moet doen. :eek:

8. 2Day

2Day Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    uhm, volgens mij heeft hij het over een beamer.

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tipex heeft een beamer :)

Maar goed ik ben ook aan het twijfelen gegaan over de aanschaf van een VGA kabel. Eigenlijk heb ik niks te klagen over de Component, en hoewel ik vandaag de stad in ben gegaan voor een VGA kabel (die ze niet hadden) ben ik thuisgekomen met een GameCube :+ O-)

Ach ja, een dagje kan raar lopen zullen we maar zeggen :9

Dus sorry jongens, van mij (voorlopig althans) geen review van de VGA kabel ;)

Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  10. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op zich is de VGA kabel best te doen,maar eerlijk gezegt ziet component er beter uit dan VGA.Vooral de kleuren zijn een stuk beter,alleen de resolutie is dan is lager.Ik heb zelf de LE26R41 van samsung.Zoals ik al eerder zei op het forum: Elke draadje heeft zijn verhaaltje:D :D ,zijn voor en nadelen.

11. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat hij het over een beamer had. Maar volgens mij heeft hij ook een LCD TV welke beuker ook heeft. Dus misschien dat hij daar eens op kan vergelijken. :)

Ik lees dus dat jij de vga en de component kabel hebt? Welke heeft jouw voorkeur of anders: welke gebruik je nu?? Ik dacht namelijk dat VGA veel beter zou zijn door de 1:1 weergave..

12. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn philips lcd tv is uit de serie voor die van beukers :)

Ik heb 720P component met 720P vga vergelijken, 1360x768 vga vond ik ten opzichte 720P vga ook een verslechtering.

13. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel eens weten wat er nou gebeurd bij het zogenaamde calibereren van je tv of beamer?

edit: ah al gevonden http://www.isfcalibraties.nl/

Ik was vandaag bij de MediaMarkt, beetje gekeken naar 26 inch modelletjes. Maar die Samsung die iedereen heeft is toch wel een van de mooiste qua beeld. Alleen hadden sommige mensen toch problemen met tearing of knipperende lijnen icm met de 360?

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Die tearing was volgens mij alleen icm Perfect Dark Zero.

15. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jepz ik heb beide kabels,en gebruik nu component.Het is wel iets minder scherp dan VGA HD kabel omdat die VGA een resolutie van 1300 nog wat heeft.De kleuren vind ik persoonlijk mooier bij component maar ieder zijn mening en voorkeuren;) ;) .Wel is het zo dat met de VGA HD kabel een aantal spellen zoals need for speed most wanted vreemde balken onder en boven heeft,maar dit was niet bij Kameo meej de VGA kabel.Maar als men geen HD TV heeft maar wel een goede monitor dan raad ik zeker die VGA kabel aan.

16. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet dat wat je bij de media markt ziet niet altijd mooi kan zijn. Ze koppelen namelijk zoveel tv's op een bron waardoor er veel kwaliteits verlies is...

Tenzij je hem hebt bekeken in het kamertje waar de wat grotere tvs staan. Die beginnen trouwens pas bij de 32"
    Die LCD's / Plasma's zijn aangesloten op dvds met progressive scan of 720P bronnen :)

17. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook erg goede ervaringen met de HDVGA kabel in combinatie TFT philips 170c op 1200x1024. Tegenover mijn 8 jaar oude Philips matchline 66cm.

18. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is deze vraag al tig keer gesteld, maar ik ben hem nog niet tegengekomen (en kijk regelmatig in deze thread):

Wat is de reden om een tv te nemen met een HDMI ingang? Ik heb begrepen dat er (nog) geen kabels zijn om de xbox daarmee aan te sluiten. Voor welke andere apparaten heb je dat dan nodig?

19. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    HD DVD spelers, de PS3 eventueel mocht je die willen gaan aanschaffen :)

20. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg ik 720 p? Ik heb namelijk zo'n Samsung LE televisie, maar bij mij krijg ik hem maar niet veranderd van 420 P naar 72P. Iemand enig idee hoe het moet?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina