1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bedoel je de Xbox 360 of een ander apparaat dat je 720p uit wil laten sturen?

2. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 360, sorry:)

3. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Naar de blade System gaan, console settings en bij 1 van die settings kun je het instellen.

4. Tante Truus

Tante Truus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag lid geworden van de Samsung-familie op dit forum! Het is de LE32R41B geworden. Ik kom van een Philips Matchline 26" breedbeeld CRT, en ik moet zeggen: de LCD-techniek is écht vooruit gegaan. Het verschil in kwaliteit met gewone signalen is gelukkig niet meer zo groot en met DVD's en games: tot nu toe prachtig *) , en duidelijk mooier en sprankelender dan de Philips.
    Moet nog flink wat afstellen, maar dat komt nog wel.

Ook mooi: de Gamecube! Echt totale Nintendo-kleurtjes-gekte bij MarioKart en dat razendscherp zonder enige ghosting!

Tot nu toe dus happy! Was wel een lastige beslissing gelet op het bedrag.

Laptop aansluiten nog niet gelukt: de tv ziet hem niet. Komt ook nog wel.

Morgen hopelijk de 360 erop via RGB :cool: en dan kom ik waarschijnlijk ook met vragen over 720p enzo...of met tips!

5. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik verwacht toch wel dat er in de toekomst ook een HDMI kabel uitkomt voor de Xbox 360... Heb geen bron ofzo, maar zou wel logisch zijn

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nog even terugkomend op het afsnijden van het beeld wanneer de Xbox 360 via component is aangesloten :).

Component @720p
    [plaatje]http://webdisk.planet.nl/barne326/publiek/album/IMG_6384.JPG[/plaatje]

VGA @720p
    [plaatje]http://webdisk.planet.nl/barne326/publiek/album/IMG_6383.JPG[/plaatje]

Zoals je ziet wordt er inderdaad beeld 'afgesneden' via component. Kijk o.a. maar eens naar de zandzakken onder in beeld, en de flessen rechts in beeld. Het standpunt in het spel is overigens niet gemanipuleerd! Dit is gewoon het standpunt wanneer je in het level begint.

7. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is nu wel gelukt, heb nu alleen geel geluid meer:confused:
    Iemand een oplossing?:D

8. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Even een noob-vraag, is de component nou een beter kabel als de VGA kabel, of juist minder goed?

9. Crawl_NL

Crawl_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de kleuren er via component er wel wat warmer uitzien...........dan maar een zandzakje minder :+

Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  10. EvilWasp

EvilWasp -

Leuk Bevonden:
    3
    Welke kabel gebruik je ?

11. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx! er word dus inderdaad afgesneden. Zijn de plaatjes verder kwa kleur reproductie beetje acuraat? Ik weet het echt niet wat ik nu moet doen. Misschien dat ik de nieuwe firmware afwacht en dan verder kijk. (deze schijnt het overscan probleem instelbaar te maken, of dus weg te nemen)
    Helaas nog niet gebeld door de monteur dat hij de nieuwste firmware in bezit heeft.

12. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik heb er waarschijnlijk weer eens helemaal overheen gekeken...

Kan iemand me de formule geven waarmee je de beste beeldgrootte kunt bepalen, dmv kijk afstand?

Merci. :)

13. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gisteren een Samsung LE26R41B en heb nog geen gekke dingen kunnen ontdekken tijdens het spelen op de xbox360. Zijn er misschien dingen waar ik op moet letten om te kijken of ik problemen heb?

14. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Als je niks merkt heb je ook geen problemen, problemen moet je niet zoeken, ze vinden jou wel :)

15. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nee dat begrijp ik, maar ik bedoel het is een hoop geld dus wil ik er vroeg bij zijn als iets aan mankeert

16. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik dit zie zou ik toch gewoon de component kabel nemen. vga geeft inderdaad een iets groter beeld, maar ik vind het beeld via component er toch stukken beter uit zien. Het beeld via vga is me iets te flets.

17. Frohike

Frohike Beam me up Scully

Leuk Bevonden:
    0
    Component vs.

Nou, het beeld mag misschien iets 'fletser' lijken maar ik zie met VGA wel meer detail in de donkere stukken dan met component, dus ik ga toch maar 's kijken of ik een VGA kabel kan vinden. Als dat lukt zal ik ook mijn bevindingen hier melden!

18. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al opgelost:D

19. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een hele handige tip. Zet eerste een helemaal wit beeld op je tv en kijk of je geen kapotte pixel hebt. Zie je niets, zet dan een helemaal zwart beeld op je tv. Zie je nog steeds geen, dan heb je geen kapotte pixel :) Als je er wel een hebt zie je het heel duidelijk op een van deze beelden en kun je hem terug sturen voor een nieuwe (niet de pixel maar de tv :)). Nu zeg je dat je 1 pixel niet zal opvallen maar als je weet waar zij zit ga je er op letten en je eraan ergeren ;)

20. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    bestel dit dvdtje en zie waar je lcd toe in staat is.

http://www.highfidelitydiscs.nl/customer/product.php?productid=17408

echt een geweldig hulpmiddel waar met praktisch alle instellingen mee uit de voeten kan om een zo strak mogelijk beeld te produceren.
    via deze dvd's kwam ik er dus achter dat ik tot 3 maal aan toe een pixelfout had.

mijn complete toestel wordt nu opnieuw besteld na 3 keer te zijn gerepareerd door het lcd paneel te hebben vervangen.
    de pixelfout zit waarschijnlijk in de stuurunit van het scherm die keer op keer een van de vloeibare kristalletjes liet doorbranden en oplichten....probleem nu dus opgelost maar zodra het nieuwe toestel er is gaat deze dvd er weer vrolijk doorheen om alles na te kijken.

Laatst bewerkt: 21 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina