1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahah is goed maat, heb je ook al hd materiaal bekeken op je tv ??
     
  2. LStyleD

    LStyleD Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Speciaal voor mn 360 ging ik opzoek naar een HDTV, op het internet kwam ik eentje tegen van Philips (82 cm) en ik dacht , perfect voor mn 360.
    Afgelopen zaterdag liep ik een ander winkel binnen en zag zo’n samsung staan zoals er bij de Xbox 360 Kiosk thuis hoort. Alleen deze in een grotere formaat (104 cm).

    Daarop heb ik de xbox met Ghost recon 2 Summit Srike gespeeld om te kijken hoe de beelde hier zijn,!!!!!!! Het zag er iet uit (vindt ik), wel scherpe beelden en geluid maar om de personages heen leek het alsof deze een blokachtige rand om zich heen hadden. Misschien kwam het door de level waarin aan het spelen was en.

    Het wordt maar afwachten tot vrijdag 2 dec ‘05 om dit HD gebeuren met de Xbox 360 te kunnen bewonderen/ beleven.
     
  3. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zeer benieuwd naar jullie bevindingen van de 360's in combinatie met de Samsung panelen. Het zijn lekker geprijsde dingen, dus wel het overdenken waard als ze goed presteren met de 360.
     
  4. LStyleD

    LStyleD Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0

    is te hopen ja:)
     
  5. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    De Samsungs zijn niet zo mooi op de SCART/composiet aansluitingen. Hij springt er pas echt uit met HD. Ik heb ook een Samsung 82 cm en mn oude xbox zag er ook niet mooi uit. Maargoed, ik heb dat scherm voor oa de 360 gekocht uiteraard.
     
  6. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    ghosting idd, maar misschien was ie niet goed aangesloten.

    het was vooral bij pgr 3 (snelle beelden), maar bij call of duty 2 zag het er perfect uit (maar dat is dan ook niet zo snel).
     
  7. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat het aan het scherm ligt, ik heb ook de pc aangesloten op mijn Samsung, maar dat zag er prima uit. Geen ghosting iig. Ik denk dat het meer effecten zijn in de game zelf.
     
  8. LStyleD

    LStyleD Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Goeie keus*) , ik heb nu de Samsung 104 cm ook gekocht voor de 360.

    De winkeliers zullen wel blij zijn met de launch van de 360. Nu gaan best veel gamers een (HD) TV kopen. Ik doe nu meteen de kleine philips HDTV 82 cm weg, vind m te klein (hahahaha).
     
  9. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gebeld door het vervoersbedrijf. Vrijdag komen ze mn Samsung en 5.1 surround sound set installeren!
     
  10. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen aan alle samsung fanboys waarom ze juist voor dit merk gekozen hebben?????
    Ik hoor iedereen zeggen (waarom hebben de demo's pods dan een samsung tv)?
    En waarom kan je het beste een voetbalwedstrijd kijken op een jvc???O-)
    Dit is toch allemaal bullshit?
    IK kan in ieder geval 2december m'n jvc testen.
     
  11. Patvs

    Patvs Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0

    Sluit je oude Xbox met een component kabel aan!
     
  12. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je als je vrijdag een xbox 360 krijgt/koopt en je daar je xbox games via component en anders echte HD-games kan spelen!
     
  13. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even een vraagje omtrent wat voor HDTV je beter kan kopen, een HD met een resolutie van 1280x720 (720P) of tv met een resolutie van 1920x1080 (1080i).

    Als ik het verhaal op de eerste pagina lees, lijkt het mij dat je beter een tv met een resolutie van 1280x720 kan kopen omdat je zo geen 'kam' effect krijgt tijdens het spelen op de 360. Of kan een tv met een resolutie van 1920x1080 goed met een 1280x720 signaal omgaan en dit signaal omvormt dat er geen 'kam' effect ontstaat?
     
  14. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Een TV die 720p en 1080i kan weergeven is het best. Maar als je moet kiezen
    tussen die twee dan alleen 720p.
     
  15. Frohike

    Frohike Beam me up Scully

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta zelf nu ook op het punt om een LCD HDTV aan te schaffen. Ik maak me echter nog steeds zorgen om het 'ghosting' effect en wil daarom kiezen voor de LCD met een lage 'response tijd'. En daar waar bijna iedereen die voor Samsung kiest de LE26R51B of LE32R51B heeft besteld/gekocht heb ik een uitgesproken voorkeur voor de LE26M51B of LE32M51B omdat deze types een response tijd van slechts 8 ms seconden heeft, hetgeen ook op de site van Samsung vermeld staat.

    Het vreemde is echter dat de response tijd van de R-serie niet vermeld staat op de site van samsung, in tegenstelling tot de 8 ms van de M-serie. Ik ga er vanuit de de meerprijs van de M-serie in de snellere responsetijd zit, maar de vraag is of het die paar honderd euro ook waard is?

    Is er iemand die hier meer over weet of ervaring mee heeft?
     
  16. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jazeker :D Echt vette shit gewoon :cool:

    @ C O U G A R : Ik ben geen Samsung fanboy, heb nog nooit een TV van Samsung gehad zelfs....maar nu heb ik er wel een en ben uitermate tevreden :) Ik heb absoluut geen last van ghosting, ook niet bij de snelste spellen....dus ik maak me ook nergens zorgen over i.v.m. de X360 :)

    @ Frohike : Samsung Nederland doet zijn huiswerk niet goed (of het kwam omdat ze in Frankrijk verplicht zijn die waarden te vermelden geloof ik), want op de site van Samsung Frankrijk staat overduidelijk dat de responsetijd van de R-serie ook gewoon 8 ms bedraagt :)
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  17. Frohike

    Frohike Beam me up Scully

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad: Temps de réponse : 8 ms ... bizar verhaal zeg :confused: Dan vraag je je echt af wat het veschil is tussen de M- en de R-serie, behalve het 'strakkere' uiterlijk en de 'geintegreerde luidsprekers'. Op kieskeurig vind ik nog de volgende verschillen: De M-serie heeft een "Comb filter" (Filtert kleur- en contrastsignalen los van elkaar. Zorgt voor een meer gedetailleerd, kleurecht beeld. Voorkomt hinderlijke kleurschifting bij de weergave van ondermeer kleding met blok- of streeppatronen) en de M-serie weegt 4 kilo (!) zwaarder, uitgaande van de 32" versie.

    Enig idee waar er verder nog verschillen zitten die de +/- € 200,- prijsverschil kunnen verklaren?
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het eerlijk gezegd niet durven zeggen, ik ben niet zo heel technisch aangelegd :9

    Wat ik wel weet is dat alle digitale beeld "verbeteraars" (dus ook die dingen jij noemt) bij mij gewoon uit staan, mijn ervaring is dat het beeld er echt niet zo op vooruit gaat....sterker nog ik heb mijn TV laten calibreren en hierbij gaan al die dingen gewoon uit, en mijn beeld is er daarna WEL gewoon zwaar op vooruit gegaan :)
     
  19. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Die investering doe ik niet meer. Over een paar dagen 360...
     
  20. Frohike

    Frohike Beam me up Scully

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier met dank aan Samsung Frankrijk toch nog een verschil kunnen vinden tussen de M- en de R-serie: De R heeft 3,2 milliards Nombre de couleurs ... de M het dubbele: 6,4 milliards Nombre de couleurs _O_ Boeiend? Ik weet het eigenlijk niet :confused: Het lijkt me niet dat de extra 4 kg in de kleuren gaat zitten. Morgen anders maar eens bellen met Samsung Nederland. Ben benieuwd of men daar verstand heeft van hun eigen produkten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina