De kleuren e.d van de foto`s die ik heb gepost komen niet overeen met de werkelijkheid. De witbalans en andere instellingen van m`n camera kunnen de boel ook aardig hebben beïnvloed.
De beeldkwaliteit van de VGA kabel komt in werkelijkheid ietwat flets t.o.v. de beeldkwaliteit van de component kabel. De reden hiervan is dat alle digitale beeldverbeteringstechnieken zijn uitgeschakeld in de VGA mode. Bij Samsung toestellen heet dit bij voorbeeld DNIe.
Het enige dat ik nog in kan stellen in de VGA mode is het contrast, de helderheid en de kleurtoon. Ik had het beeld wel afgesteld op de component ingang m.b.v. de DVD waar beuker het over had. Maar goed, ik moet het beeld nu nog een keer afstellen voor de VGA mode.
Zolang je tevreden bent met de beeldkwaliteit van de component kabel zou ik het lekker daar bij houden. Voor mij was de VGA kabel een verbetering t.o.v. de component kabel. Maar smaken verschillen, en zo zal de beeldkwaliteit ook per tv verschillen.
@2Day,
Het scherm kan je goed schoonmaken met het microvezel doekje dat bij de tv zat. Maar ze zeggen er ook bij, dat als je de lijst schoon wilt maken, je het doekje nat moet maken, i.v.m. krassen. Dus het scherm met een droog doekje, en de lijst met een nat doekje .
Laatst bewerkt: 21 dec 2005