1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    hoi .. :p

ik heb een probleem, een probleem jazeker ..

Ik heb een HDVT gekocht een samsung 26" HDTV met response van 8ms maar mijn kleuren worden na een tijdje echt extreem lelijk allemaal kleine pixels enzo tis niet zo dat je de vormen niet meer ziet alleen de kleuren zijn gewoon niet goed , dit had ik ook met mijn ACER HDTV dus ik d8 dat die kappot was en heb deze gekocht maar het helpt gewoon echt niet ? iemand die er iets meer van weet ? ik heb xbox helpdesk al gebeld maar dat hielp ook niet.

met me componenten kabel en me HDTV/VGA kabel is het allebij hetzelfde, ik heb hem in het begin een tijdje op een normale tv gespeeld via scart en dit gaf geen problemen :mad:

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    En werkt alles nu nog steeds goed op een normale tv? Misschien dat het aan de Xbox 360 ligt i.p.v. aan het scherm. Het zou wel heel zeldzaam zijn dat je twee brakke tv`s treft van een ander merk.

3. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    op een gewone tv is alles nog normaal dus het lijkt me niet dat het de xbox is

[edit]
    Kep nunet nog ff een keer op een gewone scart tv gezet en daar is nog alles zoals het hoord te zijn de kleuren :\

Laatst bewerkt: 25 dec 2005
  4. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je de Xbox 360 al eens met de scart kabel aangesloten op de lcd-tv? Dit komt dus alleen voor met de Xbox, en niet met het kijken van een DVD`tje of normaal tv kijken?

5. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren een Samsung LCD scherm gekocht. Deze maar ja ik kon alleen een xbox 360 core systeem krijgen maar nu wil ik natuurlijk wel hd spelen, maar welke kabel moet ik nu hebben en waar zijn die te krijgen.

6. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
  7. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    welke van de 2 kabels is beter of maak dat niks uit.

8. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Op zich geven ze hetzelfde beeld, maar niet iedereen is tevreden over de VGA HD AV kabel. Het beeld zou te flets en onscherp zijn. Met de Component HD AV kabel zit je sowieso goed, daar is iedereen tevreden over volgens mij ;).

9. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt dangaik voor de component als ik hem kan vinden in arnhem of omstreken

10. MasterSS

MasterSS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi,ik heb een xbox 360 gekocht maar heb nu nog een HD tv nodig.
    Na lang speuren ben ik deze tegen gekomen. Het is een LCD tv van LG.
    Is er iemand die weet of deze tv geschikt is voor HD gaming en is LG wel
    van goeie kwaliteit?

LG LCD 32LX2R

HD Ready
    81 cm beeldscherm
    1366 x 768 pixels
    Helderheid: 600 cd/m
    Kijkhoek: omhoog/omlaag 178; links/rechts 178
    Contrastverhouding van 1200:1
    16:9 Beeldformaat
    Response time: 8ms
    XD Engine
    3D digitale kamfilter
    Uitgangsvermogen : 2 x 10 Watt
    "Speaker'' -systeem: 2 Ch ( 2 eenheden)
    ''Surround''- systeem: SRS WOW
    ''Picture in Picture'' : 1 tuner/AV PIP
    Swivel draaivoet
    EZ Scan
    Intelligent Eye
    Digitale index
    Teletekst: 1000 Pagina's
    Component: 480i - 1080i
    DVI-I / S-video
    2 Scart-aansluitingen
    HDMI / HDCP (opvolger van scart)
    RS-232C
    Progressive Scan

en is HD ready ok?

11. Arjan

Leuk Bevonden:
    3
    Zo te zien is ie zo HD Ready als`t maar kan :cool:.

Deze tv is gezien de specs van`t toestel prima geschikt voor HD gaming. LG lcd-tv`s komen van dezelfde band afrollen als Philips lcd-tv`s. Dus qua kwaliteit is er niets mis mee. Maar beter kan je even de tv zelf gaan bekijken! Bijna alle tv`s zien er op papier super uit, maar je moet het zelf zien :).

12. Crawl_NL

Crawl_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij hing er (week geleden) er nog een paar bij bart smit (presikhaaf).
    FF bellen zou ik zeggen

13. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    bij die andere tv viel het me als eerst op bij alleen de xbox games, maar na verloop van tijd viel het ook meer op bij gewoon tv kijken, bij deze tv heb ik nog niets gezien bij gewoon tv kijken en ook niet bij een dvd bekijken, ik heb daarnet nog even gespeeld en toen waren de kleuren goed, maar als ik b.v in de garage loop zie je soort van hmm kringen lopen op de motorkap van mijn auto's als je er recht voor sta, de kleuren zijn overgens wel goed op dat mom. maarja dit had ik bij die andere tv ook en na een tijdje werde de kleuren lelijk dus ik denk dat dit een begin stadium is ofzo :mad:

kan het ook zijn dat er iets met machnetisch veld op mijn kamer is ofzo ?

14. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet precies wat je bedoeld. Zijn het niet gewoon de lichtreflecties op de motorkap van de auto?

Maar een magnetisch veld lijkt mij sterk, dit kan inderdaad wel spelen bij een CRT tv LCD is hier veel minder gevoelig voor. (als het uberhaupt er gevoelig voor is)

15. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Alles werkt nog normaal op een gewone tv

en het zouden wel de lichtreflecties kunnen zijn maar het is mij nog niet eerder opgevallen en het zijn echt gewoon kringen dus niet dat het weerspiegeld ofzo als je van bv opzij kijkt maar ik kijk er dus gewoon recht bovenop

Laatst bewerkt: 26 dec 2005
  16. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik verkoop mijn 1,5 maand oude Sony Bravia KLV-S32A10E! LCD tv omdat ik zelf een beamer wil aanschaffen. De tv is gloednieuw en alles is aanwezig ( aankoopbon, doos, handleiding etc.)
    Werkend te zien met de xbox 360! Het scherm is heel erg mooi maar heeft 1 dode pixel wat echter niet stoort aangezien je deze alleen ziet als je met je ogen heel dicht op het scherm zit( zo'n 20-30 cm afstand) anders zie en merk je er niks van. Ik heb de tv gekocht voor 1500 euro en mag weg voor 1250 euro.

Heb je interesse of heb je vragen mail dan naar cosmicrenegade@hotmail.com

17. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ga je toch voor een beamer als ik het vragen mag :)

18. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Gister en vandaag weer de jaarlijkse familie bezoeken afgelegd en 1tje was wel aardig leuk geworden. Mijn opa heeft namelijk enorm slechte ogen en hij had dus een plasma TV van 1 meter gekocht (waar hij dan 20 cm vanaf zit). Het was helaas geen HDTV maar het gaf wel heel goed aan hoe goed het beeld nou eigenlijk is op een plasma. Heel rustig/stabiel beeld, prachtige kleuren en lekker scherp. Het was niet eens een HDTV dus ik ben benieuwd hoe zo'n plasma met HD eruit ziet. Het grote verschil tussen zo'n plasma en een crt breedbeeld zag ik goed omdat ik vandaag dus weer op een dure Philips CRT zat (2000 euro destijds) en dat was gewoon lelijk als je het vergelijkt. Nu nog een vergelijking tussen plasma en lcd doen :+

19. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Om nog even terug te kijken op mijn eigen verhaal...
    Ik had dus m'n xbox aangesloten op EXT 2 en daar staat RGB bij dus zou je denken dat je daar je xbox/PS2 op moet aansluiten.

Maar ik heb nu net eigenlijk alles eens verplaatst naar EXT 1 wat geen RGB is en tot mijn grote verbazing had ik daar geen last van achtergelaten vlekken enzo.

Ik vind het maar vreemd, dus wat ik me afvraag waar hebben jullie je oude xbox/ps2 op aangesloten (EXT1 / EXT2).

En btw bij EXT 1 staat: "alleen tv-uitgang"
    En EXT 2 : "Monitoruitgang" (TV/EXT. 1/EXT. 2/AV/S-VHS)

20. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen donderdag stond er in de Media Markt een knoert van een Plasma scherm en die had ook nog een 720P resolutie volgens de media dan he ;)
    Ik dacht eigenlijk dat Plasma schermen een resolutie van maximum 854 x 480 hadden :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina