1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Deze week is hier een Mitshubishie HC900E binnengekomen, niet helemaal HD ( 1024 x 576 breedbeeldformaat). Paar films gezien via doodnormaal tulpstekketje (composiet?) en het ziet er helemaal geweldig uit. Het werd helemaal feest toen ik 720p filmpje van Narnia afspeelde via 360 (met standaard core kabel(!) ). Het beeld via deze kabel is wat minder met al dat upscale gedoe maar zodra ik een componentkabel in de winkel zie neem ik die gelijk mee :)

Ben benieuwd hoe het beeld er op een scherm uitziet, nu wordt het gewoon op een muur geprojecteerd.

Vraagje: als je een dvd kijkt op de 360 kan je die dan progressive afspelen?

Bvd!

2. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hij speelt hem automatisch op progressive stand :)

Maar iets snap ik niet.. een Geel tulp stekkertje kan geen HD afspelen en zeker geen 720P, weetje het zeker dat het geen component was?? dat zijn namelijk ook tulpstekkertjes !!

3. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Was ook geen HD (heb alleen maar de core kabel namelijk), maar zag er wel zeer gelikt uit, kan niet wachten om te zien hoe het is via component!

Bedankt voor je antwoord trouwens Wallie

Laatst bewerkt: 27 dec 2005
  4. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was zaterdag ook weer even bij de lokale (veel te dure) electronicaboer, maar ik vond plasma erg tegenvallen in HD! De LCD schermen waren duidelijk mooier vond ik, veel scherper en de kleuren waren gek genoeg ook mooier. M'n ouders hebben ook een Panasonic plasma staan beneden, maar ook geen HDTV. Gewone kabeltv ziet er daar wel mooier uit, maar met dvd vind ik het verschil al minder worden icm mijn LCD.

5. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    lg heeft dicht samengewerkt met philips maar draait nu al ruim een jaar of 2 volledig op zijn eigen poten.
    philips heeft er nu niks meer mee te maken daar waar ook lg nu compleet hun eigen lcd panelen maken en produceren.

6. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat bij een vriend gezien en vind ik toch net nog ff toffer :)

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Denk je dat de nieuwe lijn van Panasonic HD Plasma's ook minder zijn dan LCD's? De eerste reacties zijn namelijk super. Deze plasma bedoel ik:
    panasonic TH-65PX500
    Hij is 65" en 1080p :9

Weet je zeker dat die plasma die je zag op een goed HD signaal was aangesloten?

8. habbahabba911

habbahabba911 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    over 1080p gesproken ... is de benq dv3750 in staat om 1080p weer te geven ? op sommige sites staat het aangeduid en op andere wordt er niet over gesproken... ik zou graag een tv aanschaffen die de ps3 ook volledig kan benutten .. danku

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    http://www.benq.us/Products/LCDTV/index.cfm?product=513&page=specifications

Nee, hij is niet 1080p. De resolutie doet denken van wel maar hij ondersteund 1080p niet en heeft er zelfs geen aansluiting voor.

10. habbahabba911

habbahabba911 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Kieskeurig heeft 6 modellen die TrueHD afspelen incl die Benq die dus af valt... Misschien nog die Acer maar alle andere modellen van acer hebben een vrij hoge response... waar je vooral bij True HD last van ghosting krijgt...
    Als ik jou was zou ik dan voor de Philips gaan, eventjes doorsparen en je hebt een mooie scherm met de juiste aansluitingen :)

Waar ga je trouwens je tv neer zetten ?? Alle TrueHD's hebben een scherm van minstens 37" dan moet je minstens 3-4 meter van af zitten :eek:

12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Niks moet ;)

Als ik zelf een mooie TV heb kan ik er maximaal 3 meter van af zitten maar als ik zo'n mooie 65" TV wil dan laat ik me daar niet door weerhouden :+

13. aphex

aphex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik bezit sinds kort de samsung LE26R51B
    games gespeeld op 720p; PDZ, PGR3, NFS most wanted en codemned. Alleen bij PDZ en bij NFS heb ik heel af en toe een beetje screen-tearing. bij gotham zijn sommige dingen te-helder (reflection-model?) ligt volgens mij aan de game zelf.

14. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat je m voor 1250€ verkoopt, aangezien een nieuwe via internet 1259€ kost.....................

15. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er buiten het uiterlijk nog verschillen tussen de:

LE32R51B
    LE32R41B

Iemand ervaing met deze tv, ik ga waarschijnlijk voor de 51B.

16. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Geen technische verschillen, ze zijn van binnen hetzelfde :).

17. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    LE32R51
    LE32M51

Dat is al het verschil. :)

18. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik persoonlik zou geen samsung kopen.
    hoe meer ik ze zie hoe lelijker ik ze vind van kwaliteit

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Kun je dat ook ondersteunen?
    Want kennelijk komen ze toch vrij veel als goede TV uit de tests.

20. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind samsung ook wel beste hoor, laatst hebben mijn ouders ook zo'n samsung LCD tv gekocht maar als je dat vergelijkt in de winkel met andere tv's zijn (vind ik) die samsung qua beeld enzo echt wel het mooiste hoor... en de vormgeving van de samsungs vind ik zelf ook het mooist. Maar ja ieder zijn eigen smaak :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina