De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee het is inderdaad geen volwaardige HD tv. Dit toestel kan 1080i weergeven nadat het is gedownscaled naar z`n maximaal ondersteunde resolutie. HD begint volgens de EICTA bij 720p.

Update 2?

Sinds die kerel de software van mijn tv heeft 'geupdate', is de beeldkwaliteit er niet beter op geworden. Het viel mij op dat de tv nu veel last heeft van ghosting/streaking. Bij de demo van Condemned is het erg opvallend aanwezig! Objecten in het spel worden helemaal 'meegetrokken' in de richting waar je heen loopt/kijkt. Ik kijk nu wel heel erg uit naar de dag waarop Samsung mij terugbelt.....

Laatst bewerkt: 31 dec 2005
  2. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel gehoord van deze blokjes, maar mijn pa heeft toevallig afgelopen week bij een elektronicawinkel hierna gevraagd. Met deze blokjes zou je geen HD-kwaliteit beeld krijgen omdat het omzetten van analoog naar digitaal niet mogelijk was ofzo. Ik weet niet precies wat mij pa gevraagd heeft en zelf weet ik eigenlijk ook niks van dit onderwerp af. Als er nu een blokje bestaat die component naar DVI zou kunnen omzetten, of iets in die richting, zou iemand me dan concreet kunnen zeggen welk blokje ik dan moet hebben??

3. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
  4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Uit het productblad van deze tv:

Deze accessoires horen er gewoon bij te zitten. En de DVI-I ingang op deze tv is geschikt voor zowel analoge als digitale signalen. Staat op de website en in de handleiding. Neem de handleiding anders mee naar de winkel waar de tv is gekocht of bel met Philips.

Uit de handleiding:

[plaatje]http://img517.imageshack.us/img517/2169/philips1sj.jpg[/plaatje]

5. Razor

Razor Online enabled

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wel erg dom dat ik dat niet gezien heb. Nu voel ik me echt stom, durf bijna niet te zeggen dat ik op de TUe zit :p

6. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Xbox360boy

Xbox360boy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wens je veel plezier meej je nieuwe aankoop;) ,ik heb zelf de LE26R41.

8. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje... ik heb de Samsung LE26R41B en bij Xbox360 games ziet et er echt supervet uit... maar bij de PS2 is het niet om aan te zien.... weet iemand misschien hoe dit komt en hoe ik dit kan voorkomen? heb al RGB kabel en alles

9. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hieruit blijkt maar weer hoe verschillend mensen beeldkwaliteit ervaren....

Ik heb de LE26R51 (technisch dezelfde als jij dus) en ik heb mijn PS2 via een gewone SCART kabel aangesloten, en ik moet zeggen dat ik prima tevreden ben over de beeldkwaliteit.

Ik vind het beeld van de PS2 zelfs mooier met een gewone SCART, dan met een RGB kabel.... :{

10. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Is die RGB kabel third party?? Het scheelt een hoop als je accessiores hebt van sony of bijvoorbeeld Ben op een gewone tv...

En zeker met een LCD tv scheelt het dag en nacht :)

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de officiele RGB kabel van Sony, maar toch vindt ik het beeld op de PS2 mooier met een gewone SCART....

12. matn

matn .

Leuk Bevonden:
    0

Laat even weten wanneer je hem hebt of alles goed is gegaan en hoe het met de garantie gaat. Als je wil natuurlijk;)

13. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook erg geinteresserd in de service, moet je vooruitbetalen
    en hoe zit het met je pixelgarantie? en als je em strax binnen hebt, welke firmware heb je dan.

sorr voor de vele vragen, maar oor die prijs wil ik hem mss ook gaan kopen, heb alleen nog wel mijn twijfels over de responcetijd van de R-serie van 8/12 ms.....

14. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat het weten hoe het loopt. Garantie loopt via de webshop of je stuurt hem zelf naar Samsung zei de verkoper.

15. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt bij geen enkel merk pixels garantie. De verkoper vertelde me dat Samsung dit medeo 2006 gaat invoeren. Als er problemen waren kon ik hem altijd omruilen terugsturen en als het te erg is geld terug. Firmware versie? zou het niet weten. 1100e voor 32'' is heel goedkoop. De service is beter dan alles wat ik ooit heb gekocht. Heb gebeld. Responcetijd is volgends vele sites 8ms. Dus daar ga ik vanuit.

16. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag de JVC LT26S60BU (B staat voor Black) gekocht (66 cm), 7ms response.
    En het ziet er allemaal heel goed uit. Kan ook niet anders als je van een gewoon tv-tje overstapt.

17. dennizzz

dennizzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!!!
    Ik heb zo'n speciale kabel omdat mijn PS2 is omgebouwd, maar ik ga et nog wel ff proberen met de originele kabel kijken of dat uitmaakt... anders bestel ik wel een nieuwe kabel... fijne nacht allemaal!!!

18. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Onderstaande tekst betreft de Philips 37PF9830 ondersteund ook 1080P (misschien handig voor de opvolger van de 360) zoveel verstand heb ik er niet van, maar gezien de specieficaties denk ik dat ik mij er geen buil aan kan vallen of denk iemand anders hier anders over anders wacht ik nog even met de aanschaf......

True HDtv
    met Pixel Plus 2 HD en Ambilight 2

Philips Cineos Flat TV met Pixel Plus 2 HD, Ambilight 2, de nieuwste HD LDC-technologie en gemotoriseerd draaimeubel. Met de Digital Media Reader hebt u toegang tot nog meer multimediacontent.

Beeld/Display
    Hoogte-/breedteverhouding : 16:9
    Helderheid : 550 cd/m²
    Schermdiameter (inch) : 37 inch
    Schermdiameter in centimeters : 94 cm
    Schermtype : True HD LCD W-UXGA Act. matrix
    Beeldverbetering : Progressive Scan, 3D-combfilter, Active Control met lichtsensor, Digital Natural Motion, Onderdrukking gekartelde lijn, Movie Plus, Widescreen Plus, Pixel Plus 2 HD, Dimmende achtergrondverlichting
    Schermverbetering : Scherm met anti-reflectiecoating
    Kijkhoek (horizontaal) : 176 graden
    Kijkhoek (verticaal) : 176 graden
    Schermresolutie : 1920 x 1080p
    Responstijd (normaal) : 6 ms
    Dimmende achtergrondverlichting : 5000:1

Ambilight
    Ambilight-functies : Ambilight 2-kanaal, Automatisch aanpassen aan video, Links-/rechtsregeling
    Kleurinstellingen : Full Multi Color
    Dimmerfunctie : Handmatig en via lichtsensor
    Voorkeuzemodi : 2 vooraf ingestelde en 1 eigen kleur, 4 actieve aanpassingsmodi

Ondersteunde beeldschermresolutie
    Computerformaten : 640 x 480, 60 Hz, 800 x 600, 60 Hz, 1024 x 768, 60 Hz
    Videoformaten : 640 x 480i - 1Fh, 640 x 480p - 2Fh, 720 x 576i - 1Fh, 720 x 576p - 2Fh, 1280 x 720p - 3Fh, 1920 x 1080i - 2Fh

Geluid
    Geluidsverbetering : Automatische volumeregelaar, Digitale signaalverwerking, Dynamische bass-versterking, Grafische equalizer
    Geluidssysteem : Virtual Dolby Digital
    Uitgangsvermogen (RMS) : 3 x 15 W

Luidsprekers
    Ingebouwde luidsprekers : 3
    Luidsprekertypen : Platte NXT™ Monolith-luidsprekers, Geïntegreerde subwoofer

Convenience
    Gemakkelijk te installeren : Automatisch van naam voorzien, Automatische zenderinstallatie (ACI), Automatisch afstemsysteem (ATS), Automatisch opslaan, PLL digitaal afstemmen, Plug & Play
    Gebruiksgemak : Weergave op het scherm, Programmalijst, Smart Picture Control, Smart Sound Control
    Type afstandsbediening : RC4310
    Teletekst : 1200 pagina's Hypertext
    Teletekstverbeteringen : Habit Watch, Programma-informatieregel op scherm
    Beeld-in-Beeld : Full Dual Screen (2 tuners), Mozaïek, Text Dual Screen
    Afstandsbediening : Amp, DVD, DVD-R, Sat, Universeel en leerbaar, Videorecorder
    Aanpassingen van beeldformaat : 6 breedbeeldmodi, Auto Format, Verschuiving ondertitel en koptekst, Filmformaat 14:9, Filmformaat 16:9, Breedbeeld, 4:3, Superzoom, Subtitle zoom
    Klok : Smart Clock
    Kinderbeveiliging : Kinderslot+Oudercontrole
    Verbindingsverbeteringen : Easy Link

Multimedia toepassingen
    Digitaal inhoudsbeheer : Digital Media Reader
    Geheugenkaarttypen : Compact Flash, Compact Flash type II, Memory Stick, Microdrive, MMC, Secure Digital, Smart Media
    Multimedia-aansluitingen : USB
    Afspeelformaat : JPEG-afbeeldingen, MP3, Diapresentatiebestanden (.alb)

Tuner/ontvangst/transmissie
    Tunerbereik. : Hyperband, S-kanalen, UHF, VHF
    Televisiesysteem : PAL, SECAM
    Video afspelen : NTSC, PAL, SECAM
    Antenne-ingang : 75 ohm coaxiaal (IEC75)

Connectivity
    Extern 1 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB
    Extern 2 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB, Y/C
    Extern 3 SCART : Audio L/R, CVBS in, CVBS in/uit
    Extern 4 : Digitale coaxiale S/PDIF, YPbPr
    Extern 5 : DVI met HDCP, YPbPr
    Extern 6 : HDMI
    Andere aansluitingen : Analoge audio links/rechts uit, SP-DIF in (coaxiaal), SP-DIF uit (coaxiaal)
    Aansluitingen aan de voor- en zijkant : 2x USB, Audio links/rechts in, CVBS in, Hoofdtelefoon uit, Geheugenkaartlezer met meerdere sleuven, S-video in

Voeding
    Energieverbruik : 221 W
    Stroomverbruik in stand-by stand : 1
    Netstroom : AC 220 - 240 V +/- 10%
    Omgevingstemperatuur : 5 °C tot 40 °C

Afmetingen
    Afmetingen van het product (BxDxH) : 1130 x 680 x 96 mm
    Gewicht van het product : 28 kg
    Afmetingen verpakking (BxDxH) : 1188 x 900 x 297 mm
    Gewicht (incl. verpakking) : 47 kg
    Kleur van de behuizing : Pearl White Silver (11092)

Accessoires
    Meegeleverde accessoires : DVI-VGA-adapter, Automatisch RC-draaimeubel, Muursteun
    Optionele accessoires : Vijf in één verbindingskabel, Vloerstandaard

Laatst bewerkt: 1 jan 2006
  19. vallorus

vallorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heey Nol, ik heb dezelfde TV op het oog voor de huiskamer. Ik was 2 weken geleden in de Media Markt Arena en daar stond toen een Philips stand met deze tv opgesteld. Ik heb de jongen daar even ondervraagd en de TV zelf van top tot teen bekeken en ik ga 100% zeker voor deze TV voor het komende wk. Hij was aangesloten op een HD-decoder en het was echt ontzettend scherp.

ik hoop je hiermee een beetje te kunnen helpen

20. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem morgen binnen kzal dan eens fotos trekken van gaemes, films en gewone tv

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina