1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja of dat een boeiend verschil is wat die 200 euro meerwaarde recht toe doet weet ik ook niet ;)

    Ik kan je uit eigen ervaring wel vertellen dat ik je succes wens met bellen....ik heb ooit eens een keer zelf gebeld met Samsung NL met een vraag over het tearing probleem wat eventueel aanwezig kon zijn in de TV's, maar de beste meneer aan de andere kant van de lijn had geen FLAUW idee waar ik het over had toen ik het had over "tearing" :confused:

    Maar ik denk dat dit niet alleen voor Samsung geldt, maar voor meerdere bedrijven....vaak ook in de winkel zie je dat JIJ de verkoper uit moet leggen wat wat is, terwijl het mij lijkt dat de verkoper JOU juist zou moeten kunnen vertellen wat duidelijke verschillen, voor- en nadelen zijn als je ze vergelijkt met andere min of meer gelijke producten :9
     
  2. Frohike

    Frohike Beam me up Scully

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    De winkels heb ik inmiddels al opgegeven ... daar kun je echt geen touw aan vastknopen. Ik ben nu ook gewaarschuwd voor Samsung NL ;) Maar ik ga het toch proberen om na te vragen wat het verschil is tussen de verschillende series binnen het LCD segment. Als daar iets zinnigs uitkomt zal ik het niet nalaten dat hier te melden!
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Okidokie :) Hier in elk geval een tevreden gebruiker van de R-serie, mocht je dat nog willen weten :9
     
  4. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nadeel van die Samsung LCD's is dat ze bijna nergens te krijgen zijn ivm levertijd problemen etc.
     
  5. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja ik vraag me eigenlijk ook wel af wat de response is van de le32r41??
     
  6. RoyaleWithCheese

    RoyaleWithCheese B.M.F.

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Ik had hem bij Progress besteld en de leverstatus veranderde ineens naar 'onbekend' . Heb toen regelmatig sites gebeld en had geluk... op www.mokio.nl hadden ze net een backorder binnen en aantal mensen hadden geannulleerd. Is dus een tip als je hem echt wil.

    Je kan altijd nog bij de bcc halen, maar dan ben je toch inclusief afdingen gauw 1049 euro kwijt, die van mij was 950,- Als je geduld hebt kan je natuurlijk wachten tot de voorraad weer ok is, dan bestel je hem voor 899 of zo.
     
  7. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraag over een HDTV. Ik had dit al eens eerder gepost maar heb geen antwoord gekregen dus ik probeer het nog maar eens. :p

    Ik beschik zelf over een HDTV van JVC die 720i, 720p en 1080i ondersteunt. Ik begrijp uit dit forum dat ik voor te gamen beter 720p dan 720i kan gebruiken. Maar kan iemand me vertellen of 1080i beter is dan 720p? 1080i heeft natuurlijk wel een hogere resolutie maar een interlaced signaal zorgt ervoor dat de speler in beeld steeds "verspringt"[/
     
  8. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor games zou ik zeker 720P gebruiken, de snelle bewegende beelden kunnen ervoor zorgen dat je gaat zien dat het beeld interlaced is (en dus ga je strepen zien). Bovendien schat ik dat je TV gewoon een resolutie van 1280 x 720 heeft maar wel 1080i ondersteund maar die vervolgens downscaled naar een resolutie van 1280 x 720 wat alleen maar kwaliteitsverlies opleverd.
     
  9. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag ik ben zeer gecharmeerd van een Pioneer plasma tv de pdp-43xde maar is dit wel een goede tv voor de xbox 360 en wat is nou het verschil tussen de pdp-43xde en de pdp-43fde
     
  10. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    De resolutie weet ik zo niet uit mijn hoofd maar afgezien van dat kan ik dus toch gewoon beter op 720p spelen. Bedankt voor je hulp!
     
  11. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Een tv met de resolutie van 1920x1080 zou zelfs 1080p moeten aankunnen. Dat is het allerhoogst op dit moment, maar die schermen zijn bijna niet te krijgen of ze zijn erg duur. Zo'n tv zou wel prima overweg kunnen met 720p, maar je kan beter kijken voor een 720p scherm. Tegen de tijd dat 1080p echt gaat doorbreken, is er alweer wat anders.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  12. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja,het is beter om in 720p te spelen dan 1080i.Ik kan gewoon niet wachten om me xbox360 aan te sluiten op me Samsung en te zien wat HD is?
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Als ik vrijdag me xbox360 op me samsung hdtv aansluit moet ik er dan nog een speciale kabel voor kopen?
    Of krijg je standaard hd kabels bij je 360??
    Ik heb er namelijk niet zo veel verstand van allemaal.
     
  14. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het duurdere pakket hebt zitten alle kabels erbij dacht ik.
     
  15. Frohike

    Frohike Beam me up Scully

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik heb dus gebeld met Samsung NL en het verhaal wat ik daar te horen krijg komt overeen met de gegevens van enkele verkopers die ik heb gehoord:

    De R-serie (LE26R51B/LE32R51B) heeft een LCD response tijd van 12 ms.

    De M-serie (LE26M51B/LE32M51B) heeft een LCD response tijd van 8 ms.

    Volgens hem was de info op de Franse Samsung site dat de R-serie ook een LCD response tijd heeft van 8 ms niet correct. Tja, wie het weet mag het zeggen. Wat zegt de documentatie die de gelukkige bezitters van de LE26R51B en LE32R51B toestellen hebben gekregen? Staat daar iets over in bij de specificaties?

    Ach, waar of niet waar ... ik ga zelf toch voor de LE32M51B. Dan weet ik in ieder geval zeker dat ik een LCD met de laagste response tijd heb, en bovendien vind ik het strakkere uiterlijk ook wat waard:

    [​IMG]

    Hij is inmiddels besteld en staat bij een internetwinkel klaar om opgehaald te worden _O_
     
  16. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Samsung LE32R51B is zojuist bezorgd, ik ben nu helemaal klaar voor de 360 _O_

    Edit: tikfoutje
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Praatjes vullen geen gaatjes.
    Foto's wel. ;)
     
  18. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    :9
     
  19. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    W00t 52!!! Netjes *) Maar zo te zien nog steeds 1366x768?

    Edit\ Als ik dat plaatje hierboven zie: Dat is toch geen 52 inch tv???
    Edit2\ Volgens mij bestaat er ook helemaal geen 52 inch :p (van dit type samsung) Ik kom 46" als max tegen.
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
  20. Black-Hole

    Black-Hole Zwart gat

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Oep, tikfout, het is de 32" |:-

    Edit: de 52" bestaat ook niet eens ;)
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina