1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik geloof dat jullie me wel over de streep trekken, wacht nog heel even de bevindingen van colnago af.....specs zien er ieder geval veelbelovend uit....

2. do_not

do_not do_not

Leuk Bevonden:
    0

volgens mij kan het paneel het wel aan, maar 1080p wordt niet ondersteund.

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    maar in werkelijkheid wel.

heb ook ergens gelezen dat ze daarvoor een nieuwe firmware zouden voor uitbrengen

4. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel een super tv. Maar ik zou toch iets minder nemen (1080i ipv 1080p en 5'') voor zo,n groot prijsverschil. (2000e). Ik ga voor de LE32R51B voor 1100 incl!

Laatst bewerkt: 1 jan 2006
  5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Die tv is echt de vetste die ik tot nu toe gezien heb, vooral de 37 en 42 inch versies die ook nog 1080p ondersteunen, helaas is de goedkoopste winkel met de 37 inch versie 3000 pleuro:'-(

Maak maar lekker wat pics ervan, vooral met de 360 eraan, kan ik zien waar ik nog voor moet gaan sparen:D :+

6. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben een newb in HDTV land maar wat kan ik het beste kopen tussen de 500 en 1000 euro?

7. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Kheb ook een speciale ps2 kabel omdat m'n ps2 ook is omgebouwd en de kwaliteit zuigt aars behalve als ik hem ook EXT2 aansluit of op EXT1 de orginele kabel gebruik maar dat is kut met NTSC games dus ga deze week even wat verschillende kabels kopen en testen en terugbrengen.

8. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    LE26R51B online voor 900 euro. Dan doe je een goede koop voor de 360.

9. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er goed uit (specs), vind het design wat minder..
    Nog wat andere opties?

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548

LE32M51

De rechthoek(ige) versie. :)

11. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leg 100e bij en je hebt de 32'' versie. Die heb ik ook in bestelling.

@ Graveheart. De LE32M51 heb je toch nooit voor 1000e of minder?

Laatst bewerkt: 1 jan 2006
  12. Tante Truus

Tante Truus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Samsung LE32R41B
    - firmware 19 mei 2005
    - 720p/60hz
    - geen tearing
    - geen teletextproblemen
    - geen dode/foute pixels
    - wél het PGR-spiegels-probleem (ligt dat nu aan overscan? is er al een fix?)
    - wél al m'n instellingen kwijt na het ingaan van het service-menu om de firmware-datum te bekijken..... :mad:

13. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ligt zeer beslist aan je overscan, kan je service menu in? Zoja dan moet die optie ertussen zitten, dan zo min mogelijk zetten(bij mijn tv is 1% de minste).

14. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel tevreden over de TV behalve over de kwaliteit van TV kanalen. Maar dat schijnt te verhelpen zijn met digitale tv. Ik heb hem gekocht op www.progress.nl voor 630 euro.

15. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    nadat ik mijn xbox360 aangesloten heb op mijn tv de 37PF9830 met de switch op HDTV kreeg ik geen geluid maar wel beeld.
    ik heb de component kabels heb ik in de juiste gestoken namelijk Pr Pb en Y.
    de overige kabels heb ik eens met de scart geprobeert. en ook eens zonder de scart maar zonder enig geluk.
    ik heb ook eens geprobeert zoals het in de handleiding van de xbox360 stond met enkel L en R
    maar ook dit lukte niet
    ik heb ook de switch eens op TV gezet en toen kreeg ik wel geluid.

kan er mij iemand helpen?

http://www.kieskeurig.nl/product/62B159E530070694C1257060003527EA.htm
    hier staan de gegevens normaal moet dat toch gaan met de component hd kabel die bij het premium paket zat ?

http://www.p4c.philips.com/files/3/37pf9830_10/37pf9830_10_pss_nld.pdf
    op pagina 2 zie je alle ingangen en uitgangen.

zou deze tv geen component kabels ondersteunen en zou ik een VGA kabel moeten kopen.
    of moet ik een adapter kopen om mijn digitale audio kabel die ik op mijn xbox aansloot om op deze tv aan te sluiten?

kan er mij aub iemand helpen die de oplossing weet of iemand die ook een philps toestel heeft.

16. shinobi

shinobi ninja master flex

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat in de handleiding dat audio in voor/zijkant van je tv gebruikt moet worden, Maar ik zou denken dat de tulpstekkertjes naast de dvi ook moet werken.

17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg ik geluid?

nadat ik mijn xbox360 aangesloten heb op mij tv 37PF9830 van phillips hdtv.
    kreeg ik geen geluid meer.
    ik eb alles aangesloten zoals het hoorde de component kabels in de Pr Pb en Y
    en de overige 3 in de scart.
    maar ik kreeg geen geluid.

ik heb toen ook eens geprobeert zoals het in de beschrijving stond van de xbox360.

dus enkel met de witte en rode kabel in de L en R.
    maar dit lukte ook niet en nog steeds geen geluid.
    toen ik de switch op TV zette kreeg ik wel geluid en dat vindt ik raar.

dus mijn vraag is of er mij iemand kan helpen met dit probleem ik heb al alles geprobeert en niets lukt.

http://www.p4c.philips.com/files/3/37pf9830_10/37pf9830_10_pss_nld.pdf

hier staan de ingangen op blz en alle uitleg van deze hdtv.

help mij aub

zou het ook aan mijn kabels kunnen liggen of aan de condole of zou het alleen maar kunnen werken met een vga kabel

Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  18. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel het is redelijk eenvoudig. De component kabels heb je al goed aangesloten, nu moet je enkel de witte en de rode aansluiten op de pins die naast die van de component liggen.

19. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gedaan maar ik krijg nog steed geen geluid
    en dat vindt ik raar. mijn pa zegt dat deze niet samengaan en dus niet werken.

maar ik kan dit niet geloven dat die component kabels alleen voor de samsung toestellen zijn

20. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel normaal gezien zou het dan moeten lukken, ben je zeker dat je de rode en de witte op de juiste pin hebt aangesloten. Je moet zeker de pins nemen naast die van de component en niet diegene op de zijkant van je tv of deze via de scart.
    Zoals jij het hebt uitgelegd sluit jij de connectors aan op de scart van je tv en als je dan je schakelaar omzet van hdtv naar tv heb je inderdaad geluid omdat je dan het analoge videokanaal gebruikt.
    Voor hd moet je maar 5 kabels gebruiken, de blauwe, rode en groene in de component en de rode en de witte in het audiokanaal dat volgens je handleiding naast de component connectors ligt. De gele gebruik je niet meer. Dus zeker geen scart gebruiken.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina