1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook geprobeert dus die 3 kabels in de Pr Pb en Y

en de rode in de rode en de witte in de witte L en R

2. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel zo moet het voor hdtv. Ge hebt je schakelaar toch terug van tv naar hdtv verplaatst?
    En ook het juiste videokanaal geselecteerd op je tv?

3. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    zou het kunnen dat ik een digital optische kabel moet kopen

4. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ja allemaal gedaan.

5. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0

dit zeggen ze in de handleiding dus ik denk dat ik een speciale kabel ga moeten kopen

& Verbind de drie afzonderlijke composietvideokabels 1met de randapparaten die voorzien zijn van composietvideo-uitgangen
    (YPbPr), zoals DVD-spelers, laserdisc-spelers, videospelletjes, satellietontvangers of andere randapparaten, en met de Y, Pb en Pr
    aansluitingen van EXT4 op het TV-toestel.
    Opmerking: EXT4 moet altijd met digitaal geluid worden gebruikt.
    é Sluit de audiokabel 2aan op de DIGITAL AUDIO OUT-uitgang van het randapparaat en op één van de DIGITAL AUDIO INconnectoren
    van het TV-toestel.

6. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit zijn de ingangen van mij Samsung
    rechtsonder zie je component-in en av-in. Als je de HDTV kabel van de premium set hebt moet je de rode groene en blauwe inpluggen bij component-in. Links daarvan zie je een witte en rode audio-in. Daar moeten de witte en rode kabels in. De gele moet je niet gebruiken.

7. Master Perfect

Master Perfect Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik dus ook, maar blijkbaar werkt er bij de philips enkel digitaal geluid bij de component ingangen.

Om dus geluid te hebben op de tv denk ik dat hij de optische uitgang van de xbox360 via een optische kabel met een digitaal omzetter moet verbinden en dan de uitgang van deze omzetter met een coaxiaal kabel met één van de digitale audio ingangen van de tv moet verbinden

Of hij kan een surroundinstallatie kopen en optimaal genieten van digitaal geluid.

Laatst bewerkt: 2 jan 2006
  8. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das minder. dan zal colnago op zoek moeten naar een verloopstekkertje oid. Of overgaan op een DVI kabel.

9. habbahabba911

habbahabba911 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  10. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan zo niet direct zien wat ermee is. Het enige wat me opvalt is, is dat het geen LCD scherm is.

11. habbahabba911

habbahabba911 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er een groot verschil in beeld tss dlp en lcd?
    dit scherm zou dus enkel dienen om te gamen op de 360

danku

12. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je winkelen voor een Sata Kabel kom je thuis zonder maar met de geloof het of niet: VGA-HD kabel! :)

Ik vol verwachting aan testen.. duurde even voordat ik beeld had, had blijkbaar een kabel niet goed aangedrukt de boel ingesteld en hoppa daar ging ik...

Wat zal ik zeggen: Het beeld is 1:1 dat is echt een grote plus! Ik heb dus aan beide kanten meer beeld wat pgr3 al weer wat leuker maakt.

De kleuren zijn merkbaar slechter, dit merk je niet zozeer in het spel/film maar wel in de tussen menutjes het is gewoon minder 'vol' al beetje wezen spelen met de instellingen maar het blijft gewoon een beetje flets.

Ik denk dat ik deze kabel houd omdat hij gewoon een groter beeldoppervlak heeft en ook zie je het in films niet zo erg. Ik hoop ook dat tijdens de ISF calibratie in het service menu meer uit te halen valt...

Dus even samengevat: Heb je ook last van overscan en stoort dit je: ga voor de VGA kabel.
    Ben je nu al tevreden en/of ben je erg op de kleuren gesteld, blijf bij Component.

13. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0

dit heb ik dus gedaan in de rode en de witte ingangen en dan de drie componenten de pr, pb, Y en geen geluit waarschijnlijk een kabeltje moeten kopen om een omzetter.

dit vindt ik wel niet goed hoor van philips koop je een tv van 4000 euro mag je nog een kabel kopen

14. Kariudo

Kariudo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanwege het slotje, heb ik de thread die ik heb aangemaakt maar hier naar toe verplaatst.

Bij mij thuis hangt de HDTV Sharp LC-32GA5E aan de muur...

... Ik heb speciaal gekeken naar de respondstijd van het scherm, deze is namelijk 12 MS (Anders krijg je het Ghost Effect).
    Bovendien werkt dit beeldscherm perfect met je pc vanwege de VGA aansluiting dat aanwezig is. (Max resolutie van 1366*76

Mijn ervaring met dit scherm i.s.m. de Xbox360 is zeer goed te noemen, de kleuren spatten van het scherm en het beeld is haar scherp!
    Mocht geld over hebben dan is dit scherm een aanrader.

15. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de zelfde allen de 26'', hij gamed echt mega goed.
    De kleuren zijn echt vel en alles ziet er echt goed uit.

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Over een pixelgarantie heb ik van te voren navraag gedaan bij Samsung, de verkoper wist mij te vertellen dat een LCD bij aankoop geen ENKELE dode pixel mag bevatten....zo wel, krijg je gewoon een nieuwe TV :)

Welke firmware je krijgt weet ik niet zeker, alhoewel het mij logisch lijkt dat hoe later je je TV koopt hoe nieuwer de firmware is die er al bij aankoop inzit.

Wat betreft die responsetijd, het is mij nog steeds niet helemaal duidelijk of de R-serie 8 of 12 ms heeft....hier is een hoop onduidelijkheid over. Wel kan ik je verzekeren dat ik met mijn TV absoluut geen enkel spoortje van ghosting heb kunnen aantreffen, bij geen enkel spel of wat dan ook. Dus ook al zou het 12 ms betreffen, geen probleem dus :)
    Ik heb mijn TV wel laten calibreren, misschien dat dat ook scheelt....

17. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik beaam hetzelfde. Calibratie zou geen verschil moeten uitmaken... Ik heb echter wel soms beetje schokkerig beeld bij Perfect Dark bij felle camera bewegingen (cut scenes) maar dit lijkt mij aan het spel te liggen.

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de website van het ISF zou een goede calibratie een ghosting effect kunnen verminderen. Ik zet dit vetgedrukt omdat dit natuurlijk ook weer per TV verschillend is. Simpel gezegd stemt een calibratie alles wat je TV gebruikt om goed beeld weer te geven zo goed mogelijk op elkaar af, waardoor bepaalde nadelige "effecten" ook verminderd zouden kunnen woorden. Je moet alleen geen wonderen verwachten, een TV met een te hoge responsetijd zal natuurlijk altijd last blijven houden van ghosting.

Nogmaals, dit zijn dus niet mijn woorden maar die van het ISF :)

Dat van Perfect Dark Zero ligt idd aan het spel zelf....

19. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Heb dezelfde televisie besteld (37PF9830), toch wel vervelend dat een verloopstekker moet kopen om geluid te verkrijgen. Heb jij die al Colnago en waar haal ik die dingen of heb je inmiddels op een andere manier geluid?

Naar mij weten ondersteund de TV wel 1080P, vandaar dat de term True HD, wordt meegegeven. Nu las ik dat dit afhankelijk is van de firmware, maar moet ik deze zelf aanpassen of is dit reeds gebeurd.
    Mogelijk kan iemand één en nader verduidelijken...

20. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje: Ik heb nl pas net een beamer gekocht die 1080i en 720p ondersteunt. Hij wordt aangestuurd door een DVD1 van harman kardon en door m'n xbox. Nu heb ik hem aangesloten via een s-video snoer maar ik denk erover om hem aan te gaan sluiten via component. M'n dvd-speler ondersteunt dat via de scart uitgang en voor de xbox is ook makkelijk een component pack te halen. Ik moet dan echter wel een afstand van bijna 10 meter overbruggen met die componentkabel maar dat zal waarschijnlijk niet zo'n groot probleem zijn, toch? Mijn vraag was nu eigenlijk: is het wel zinvol om veel geld uit te geven aan een component naar scart snoer en een component snoer van 10 meter? Is dat s-video snoer niet gewoon net zo goed omdat het eigenlijk geen zin heeft om de beamer aan te sturen in HD omdat de xbox en dvd-speler toch nooit hd-materiaal afspelen?

Laatst bewerkt: 2 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina