1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.302
    Leuk Bevonden:
    363
    Colnago volgens mij werkt het geluid wel zonder adaptor of omvormer als je gebruikt maakt van VGA kabel, wat naar mijn weten qua beeld niet onder doet voor de HD-AV kabel.

    Je kan dan de geluidskabel (L en R) pluggen in de DVI Audio voor analoog of in de digital Audio voor digitaal geluid.
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit niet echt in de gaten gehouden, maar ik heb een discussie waar we dachten uit te zijn maar ik wil het toch nog zeker weten.
    Als je een HDTV wilt kopen, moet je dan gewoon op de resolutie letten? Of zit er een verschil tussen een TV met resolutie 1280x720, en een TV met resolutie 1280x720 die HD is.
    Kwam aan het twijfelen bij deze vraag van dynamike.
     
  3. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Die resolutie moet hij minimaal hebben ja, en er moet iets van een componentingang, hdmi aansluiting of een pc aansluiting die de resolutie aankan. Dan heb je in principe HDTV.
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    heb gisteren mijn compleet nieuwe lcd tv binnen gekregen......de oude was 3 keer stuk gegaan daar het lcd paneel tot 3 keer aan toe helemaal vervangen werd.

    binnen 3 minuten kwam ik er wederom achten dat ook het splinternieuwe toestel weer 3 groene en 1 witte oplichtende pixels op het scherm laat branden.
    das dan even snel de kas opmaken voor philips......kaaaachsjiiiiing...

    lcd paneel 1= 1500 euro.
    lcd paneel 2= 1500 euro.
    lcd paneel 3= 1500 euro.
    compleet nieuw toestel= 2000 euro.

    totaal= 6500 euro voor royal philips holland.....sense and simplicity dacht ik zo??????

    uiteraard weer aan de bel getrokken en philips neemt dit hoog op...........want voorlopig vind ik dit product werkelijk een stuk vullis wat compleet niet voldoet aan geen enkele fabrieksspecificatie.

    let's make things better was de oude slogan.......snap nu waarom deze veranderd is in de nieuwe.....

    voor philips zelf klopt hij als een bus.
     
  5. habbahabba911

    habbahabba911 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    hey colnago

    hoe wordt het beeld weergegeven op je philips met de 360?
    wordt er gescaled (up of down)
    deze tv is natuurlijk ultiem voor de ps3 aangezien hij ook 1080p kan weergeven maar vroeg me dus af of hij ook 720P weergeeft zonder dat er gescaled wordt

    danku
     
  6. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    tjemig, das wel heel erg beuk. Het is jammer, want het beeld ziet er wel goed uit allemaal. Geen Philips kopen dus :+
     
  7. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik ben er helemaal klaar mee.......geschiedenis lijkt zich helemaal te herhalen.
    had 2 jaar terug een loewe vitros tv.
    loewe maakte destijds ook gebruik van philips beeldbuizen en voedingen.
    de eerste loewe ging 3 keer stuk en werd vervangen door een nieuw exemplaar......die uiteraard ook weer tig keer stuk ging.

    ben toen naar de media markt gereden en heb zo de hele tv over de balie heen geflikkerd bij de klantenservice....beveiliging en alles erbij.
    probleem werd opgelost toen ik terplaatse voor hetzelfde aankoopbedrag een nieuw toestel van welk merk dan ook mocht uitkiezen.

    kan bijna niet geloven dat dit weer gebeurd met spullen van philips.......en dan ook nog te bedenken dat ik een jaar of 12 terug bij sony ook al eens kind aan huis ben geweest.
    mensen moesten eens weten hoeveel teringzooi er gemaakt wordt bij de grote jongens.
     
  8. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach en zo heeft iedereen wat met een bepaald merk. Zal wel het lot zijn ofzo. Ik heb persoonlijk nooit een probleem gehad met een Philips tv, daarentegen wel met een JVC.
     
  9. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk jij dat de PS3 games voldoende capaciteit heeft om games goed op 1920x1080 te laten renderen? Reken er maar niet op.
     
  10. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Je trekt het wel aan he :eek: Hopenlijk dat zij nou ook eens de ernst van het probleem inzien en je iets fatsoenlijks geven... Of misschien doe jij dan toch wel iets fout joh, te hoge spanning op het stopcontact ofzo? :confused: 8)

    Nee ik zou het verder niet weten, schrijf er eens een boek of column over ;)
     
  11. habbahabba911

    habbahabba911 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    @romius

    ik denk het eigenlijk wel .. het ga allemaal heel rap ..plus het kan 1080p weergeven dus ze zullen er ooit zeker gebruik van maken ..
     
  12. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk niet dat de PS3 dat gaat redden. De Xbox360 zal niet veel onderdoen bij de PS3, en daar kun je toch wel zien dat 1280 x 720 werkt, maar hoger , dat geloof ik niet. Zeker niet als je FSAA gaat gebruiken, wat toch eigenlijk wel standaard moet zijn in elke game. Die 1080p zal alleen voor Blue Ray zijn, want die gebruikt dat namelijk.
     
  13. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    1080p tijdens games en dan een fatsoenlijke framerate trekt de ps3 niet met een videokaart die zo goed als gelijk is als van de xbox 360.

    't zal idd meer voor de toekomstige blue ray filmpjes zijn als er ook meer true hd schermen op de markt zullen verschijnen.

    ben heel benieuwd naar die malle ps3.....maar hardwarematig doet hij niks meer dan de xbox afgezonderd van de sublieme keuze voor blue ray.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  15. JeePee

    JeePee Guest

    GT4 kon op de inmiddels bejaarde PS2 ook al afgespeeld worden in 1080i met een framerate van 60 beeldjes per seconden. Dat de PS3 1080p gaat laten zien twijfel ik dus niet zo aan.
     
  16. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.320
    Die link doet het niet, dit is hem:

    http://features.teamxbox.com/xbox/1427/The-TeamXboxcom-Guide-to-HDTV/p1/

    Edit: Ze zetten daar wel een top 5 van LCD tv's neer, maar ze vertellen er niet bij wat er goed en minder goed aan is. Ik vraag me bijvoorbeeld af waarom daar de Sony Bravia S wel wordt genoemd en niet de Sony Bravia V. Die is dan wel duurder, maar geeft wel een stuk mooier beeld. Of mis ik iets?
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ach de info van de feauture is wel intressant .. hun top 5's neem ik met een korrel zout

    eindelijk DVI/HDMI support en nog draadloos ook! Dat is pas echt Next-Gen :D
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.320
    Zo dat is echt cool inderdaad. Jammer dat het niet echt betaalbaar is...
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    [​IMG]

    dit is mijne 37PF9830 van philips met gewone tv te bekijken.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]



    hier heb je dus mijne sublieme hdtv met mijne (se)xbox360 eraan
    tis wel nie zo goed beeld dit komt door mijne slechte camera
     
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ziet er goed uit colnago! En het is ook een mooie tv om te zien :cool:. Bevalt ie verder goed?

    Firmware update verhaaltje 3:

    We zijn nu een week verder, en nog niets van Samsung gehoord. Ze zouden binnen een paar dagen contact met mij opnemen. Ik bel ze morgen zelf maar eens even, want ik heb nu wel genoeg geduld gehad. Het is trouwens geen ghosting waar mijn tv last van heeft zins de zogenaamde 'update'. De symptonen zijn heel anders. Bij ghosting wordt het object over het origineel heen gekopieerd. Deze kopie is geheel transparant. Hier heb ik geen last van gelukkig, dus het ligt niet aan de response tijd van het paneel. Donkere kleuren worden zegmaar 'meegetrokken'. Dus ze vlekken uit, wat overeenkomt met de symptonen van het fenomeen 'streaking'. En dan heb ik het niet over naaktlopen :cool:.

    Ik post morgen wel de vierde update :).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina