Ik ben een gamer in hart en nieren en game al vanaf mijn tiende levensjaar (de tijd gaat snel lol). Nu heb ik altijd optimaal willen genieten van mijn consoles en bijbehorende games als ik daar de mogelijkheid voor had. Ik denk terug aan die goede oude trouwe NeoGeo en krijg alweer de rillingen. Geweldig was dat! Als ik er zo aan terug denk...pff. Het enthousiasme dat ik als kind had voor games ben ik nooit helemaal kwijt geraakt (gelukkig maar!).
Goed ik dwaal af lol, ontopic maar weer!
Na een tijdje de ontwikkelingen op LCD gebied te hebben gevolgd was voor mij de tijd gekomen om over te stappen op een HD ready TV. Tenslotte heb ik bijna alles over voor mijn hobby.
Na een snelle douche en een paar boterhammen achter de kiezen ging ik vanochtend vroeg op pad om een LCD tv te kopen.
Na diverse TV's bekeken te hebben heb ik gekozen voor de Samsung LE32M51B.
En mensen in één woord: Fantastisch! Echt, de games razen over het scherm, de scherpte spat er vanaf. Nul comma nul ghosting of andere problemen, echt helemaal super!
Ik kan wel gillen en krijsen als een kind die net een éénteller verliest op het schoolplein met knikkeren, maar bij mij komt het door enthoudsiasme lol.
Nu 15 jaar later besef ik door dit soort momenten weer hoe mooi het is om te gamen! Natuurlijk was ik het niet vergeten, maar deze LCD TV geeft me weer dat gevoel dat ik als kind ook had, geweldig!
Klik om te vergroten...