1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    iemand die ik ken heeft nu een hd film om te testen. Deze film eindigd op .ts, en speelt niet af op zn windows media player van zijn mediacentre of pc. Wat is dit .ts en weet iemand hoe je het dan alsnog afgespeelt kunt krijgen??

    Groet.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie de media center thread in het xbox 360 forum ... je kan deze afspelen als je hdpump installeert (zie link in de thread) ... zoek door thread naar TS
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Voordat ik ga zoeken, hij heeft geen xbox 360... ik weet niet of dat de bedoeling is om hem zo te streamen ofzo? Dat gaat iig moeilijk worden
     
  4. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    voor het antwoord, check deze link

    zie de openingspost
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is in een filmpje lastig terug te zien :'-(.
    Ik ga het zometeen nog een keer proberen vast te leggen.

    In het begin toen ik het scherm net had gekocht, heb ik er sterk op gelet, maar ik kon gelukkig niks vinden dat leek op enige vorm van ghosting, streaking of smearing. Het is mij voor het eerst opgevallen in de derde week van december. En het is voor een groot deel weg te krijgen door de brightness op 100 % te zetten, maar dat kijkt weer niet zo fijn 8).

    Dat het geel van het kluisje iets doorloopt is inderdaad normaal, dat zit zo in het spel. Maar het zit hem in de zijkant van het kluisje, de donkere schaduw kant. Die loopt bij het bewegen aardig door naar boven, zoals Tante Truus reeds opmerkte.

    Maar, ik ga de camera even grijpen :cool:.
     
  6. dimer

    dimer Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    welke HD tv kan je het beste kopen als je +/- 1000,- te besteden hebt?

    is het noodzakelijk om een HDMI of een DVI ingang te hebben?
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  7. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik eerst wat eisen opstellen:

    -Hoeveel meter staat je tv van je bank??
    -Wil je ook kabel tv kijken op je HDTV Of is het alleen X360???
    -Wil je ook later ook je PS3(HDMI) op aan sluiten ??

    Trouwens die Samsungs 26" zijn wel goede HDTV's voor die prijs O-)
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hey Arjan. Ik heb er ook een klein beetje last van. Om eerlijk te zijn niet bij Xbox 360 spellen, enkel bij Pro Evo Soccer 5 op de gewone Xbox viel het me op. Spelers die snel lopen, hebben dat effect ook om zich heen. Volgens mij komt dat bij mij door het scart signaal, want zoals ik zeg, als ik op mijn Xbox 360 speel, zie ik het nooit.

    Sterker nog, als ik PES 5 op mijn Xbox 360 speel in 480p mode (720p is lelijk, want dat is 4:3 aspect ratio) heb ik er totaal geen last van. Niet dat het jou verder veel helpt, maar je bent niet de enige ;)
     
  9. dimer

    dimer Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    De TV komt in m'n huiskamer te staan, die nog ingericht moet worden, dus dat weet ik nog niet precies. Zal niet meer de 3m zijn.

    Ik ga sowieso geen kabel nemen, maar digitenne.

    Als PS3 HDMI is, wil ik dat ook :)

    Ik zit zelf te denken aan een Samsung le26r51b.
     
  10. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie keuze, als je misschien iets langer door spaart kan je voor de 32" versie gaan... Kost iets van 200 euro extra... Link paar pagina's eerder...
    Maar opzich we hebben ook een breedbeeld van 26" en daar zitten we ook drie meter van af :)
     
  11. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey Liquid....keb zelf de 26A10
    Lang niet meer gelezen dit topic. Had het te druk.
    Kan het ff niet meer volgen...welke kabel vindt je nu de beste???
    Component of VGA???

    Enne...als ik me niet vergis krijg je toch zwarte balken als je de VGA kabel op een Bravia gebruikt ( zijkant ) Of heb ik het mis???

    Ik ben uiterst tevreden over de Bravia verder :D
    Soms wel ff klooien met de instellingen want je moet het toch van game tot game ff aanpassen imho;)
    Keb de 360 laatst ff op mijn gewone CRT-TV gehad en het verschil is 'whopping'....Don't believe the hype....het scheelt echt!!!:9
     
  12. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    (Deze vraag zal al eens zijn gesteld neem ik aan, maar deze topic is te groot om alles door te kijken)

    Wanneer heb je geen last van ghosting? moet het scherm dan een responsetijd hebben van 18 ms? of is het pas goed vanaf 8 ms? Ik wil namelijk een Samsung LCD HDTV
    maar de LE26R51B heeft een responsetijd van 18 ms en de LE26M51B 8 ms....(is ook duurder uiteraard)

    ps. welke HDTV is sowieso het beste voor de XBOX360 zo ongeveeR?
     
  13. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey luitjes, een dezer dagen ben ik ook van plan een 360 te kopen met een hdtv.

    Ik heb echter geen grote haast dus ik vraag mij af of het nog verstanding is om nog even te wachten. Ik heb het geld wel maar het is wel een groot gedeelte van mijn spaarcenten.

    Denken jullie dat er nog een 360 pack (360+game) uitkomt binnenkort? Zulllen de prijzen van hdtv's nog veel dalen de komende maanden?

    Ik had ook iets gehoord van een samsung/xbox 360 combi. Echter is het daar nu wel erg stil over geworden. Weet iemand hier iets meer van?
     
  14. Xiaoie

    Xiaoie Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het alles zelf goed heb begrepen heeft de LE26R51B een responsetijd van 8 of 12 ms (is veel onduidelijkheid over):confused:

    Maar wat ik van de meesten heb gehoord zijn ze er dik tevreden over:p
    Voor de rest weet ik niet wat precies de 'beste' keus is, maar hier zijn in ieder geval de Samsungs en de Bravia's erg populair:9
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Okay hier het nieuwe filmpje, gemaakt m.b.v. Perfect Dark Zero:

    circa 6mb, rechter muisknop, opslaan als.

    Omdat het sowieso door de kwaliteit van de camera als slecht is te volgen, heb ik het filmpje vertraagd. Let maar eens op de trap leuning links in beeld en op die kasten verder in beeld. Bij het bewegen lijkt het net of een deel van het object in kwestie wordt meegeleurd :).

    @Marius,

    Bedankt voor de reactie :).
    Op de scart aansluiting heb ik er ook last van, eveneens met digitale tv.
    Maar elke huidige lcd-tv heeft hier last van, al zei het in een zeer lichte vorm. Veel mensen is het denk ik nooit opgevallen.

    Dus aan iedereen die nu tevreden is met zijn of haar lcd-tv, kijk niet naar de filmpjes die ik hier post 8). Problemen moet je niet opzoeken, ze melden zichzelf aan....
     
  16. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het filmpje zo bekijk lijkt het op een response time issue.
     
  17. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat me het meest opvalt (em ik kan me voorstellen dat het je stoort) is de smear bij de langzame zijwaartse beweging. Ik heb het bij mij nog niet gezien, maar ik heb sinds je filmpjes m'n TV + 360 niet meer aan durven zetten... :+

    Staan beeldverbeteraars/noise reductiondynamic contrast e.d. uit?
     
  18. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wanneer kunnen we dit in de plaatselijke electronicazaak verwachten? Zouden jullie het waard vinden om hierop te wachten?
    Ik heb namelijk de zware taak gekregen een tv uit te zoeken voor de woonkamer. *) Omdat onze huidige tv ongeveer mijn leeftijd heeft, willen mijn ouders persé meteen een zeer goede tv kiezen nu ze toch een aankoop doen. Ze willen dan ook eentje van minstens van 100cm en het lijkt mij persoonlijk verstandiger om voor LCD te gaan. Het budget is ongeveer 2000-2900 euro en niet hoger.
    Maar nu ik die beeldkwaliteit van die SED zie! Ongelofelijk! Wachten of voor lcd gaan, het dillemma..

    Toch blijf ik even bij de realiteit, mijn moeder zeurt wat over de inrichting van de woonkamer, maar ik probeer het aankoop-proces wat te versnellen. :D
    Mijn oog viel op deze tv: http://www.kieskeurig.nl/product/452557C3066B0BD3C125708500509966.htm
    Zijn er mensen met ervaringen en wat vinden jullie van de specs?
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2006
  19. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf een Sony Bravia S26A10.
    Ben uiterst tevreden. NO GHOSTING WHAT SO EVER :D
    8ms responstijd.

    Heel veel veldwerk is al verricht. Ik zou i.i.g. kiezen voor de Samsung M-serie, of de Sony Bravia serie ( in de prijsklasse tot 1100 euro )
    Heb zelf ook heel lang getwijfeld of ik de Samsung zou nemen.
    Vond de blinkende omlijsting niet erg mooi ( spiegeling ), maar dat is smaak en las veel te veel dingen waarover ik me zorgen zou maken....firmware updates...tegenstrijdigheden over responstijd van de r-serie....8? 12? 16?
    Heel veel geblaat daarover....

    De M serie ( Milano ) schijnt daarentegen zowat hetzelfde paneel te hebben als de Sony.

    Ik heb gekozen voor zekerheid dus in mijn geval Sony....maar wellicht zullen ze elkaar niet veel ontlopen. ( tip: zoek ook eens op :http://www.avforums.com/forums/showthread.php?t=239231 )
    Bijna niets dan lof, terwijl je over Sams de meest tegenstrijdige berichten leest.
     
  20. x Elimenator x

    x Elimenator x Hans houd van worst

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nou eigenlijk de beste HDTV voor alles, daarmee bedoel ik tv kijken xbox 360 en dvd kijken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina