1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Heb je ook voetbal gekeken met een analoog signaal?
     
  2. Pimp

    Pimp Guest

  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk nooit geen TV, moet mijn zenders zelfs nog installeren 8)

    En voetbal, neh....kheb wel wat beters te doen :cool:
     
  4. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    hiha.......eindelijk gevonden en gewoon in nederland.

    was al een poosje bezig om een switchbox te bestellen via via om meerdere hd signalen los van alle randapperatuur door te kunnen lussen,zonder signaalverlies en storingen van buitenaf.

    via diverse websites in amerika is het te bestellen maar om het hier naar europa te verzenden wordt om de meest idiote creditcard papieren gevraagd waar ik hoe langer hoe gekker van werd.....de een nog vreemder dan de andere.
    nu blijkt dat hier in nederland en verdomme voor mij zelfs bijna praktisch om de hoek een bedrijf te zijn die deze dingen gewoon verkoopt........:+

    spammodus aan.....http://www.elvic.nl/index.html?lang=nl&target=d67.html


    en weer uit.

    morgen raggen we na mijn werk ff bij deze meneer langs om een mooi switchboxie op te halen.
    als alles hier draait dan post ik de bevindingen wel.

    toedeloe allemaal :)
     
  5. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Kewl beuk, eindelijk ook weer eens positieve geluiden van jou kant :) W'rom gebruikte je nou ook alweer niet gewoon je rotel als switchbox?
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    heb ik gedaan maar door het een of het ander heb ik steeds een storing in de vorm van een blauwpaars achtige lijn die af en toe mijn beeldpret verkloot.
    bij hele heldere beelden met bv veel sneeuw en andere witte meuk dan komt hij zo nu en dan even gedag zeggen als ik de hele mikmak doorlus over de voorversterker.

    schakel ik alles los en stuur het direct aan dan heb ik nergens last van...tis geen aardlus....het zit vrees ik toch in de voorversterker zelf.
    anyway......120% zeker weten dan dit morgen niet voor gaat komen weet ik morgen pas uiteraard maar mijn gevoel zegt dat het helemaal goed komt met dit stukkie plastic...(die kerel verkoopt ook leuke beamertjes hans)

    morgen kan ook de dvd speler weer via de componentkabels weer worden aangesloten......die draait nu op scart.
    het verschil tussen progresive en interlaced is op een lcd scherm wel erg duidelijk te zien zodra er erg veel lijnen door het beeld lopen.
    morgen weet ik meer en zal het hier dan wel ff neerplempen

    de neuk allemaal.
     
  7. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF ? 8)
     
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    de neuk van beuk he......



    tis bijna een begrip hier geworden paradoxie........:+
     
  9. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke, dan heb ik dat gemist :+

    Nja, de neuk terug dan maar :9 O-)
     
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Gisteravond heb ik dus weer met Samsung gebeld. Na het bekende verhaaltje te hebben gedaan, ging die kerel van de helpdesk wat in het systeem opzoeken. Toen zag hij staan dat er dinsdag een monteur was langsgeweest. Dus toen begon hij meteen op een bitcherige toon te zeiken. 'Waarom heb je gisteren niets tegen de monteur verteld over dit probleem?'. 'Nu moeten we weer een monteur langs laten komen, en dat is ook niet de bedoeling!'.... de hork :{.

    Maar goed er is weer een service opdracht aangemaakt door de zuurpruim. Vandaag gebeld, en ze komen morgen langs. De monteur zei aan de telefoon dat het hoogstwaarschijnlijk het 'lcd-effect' was, en dat er aan het scherm zelf niets mankeert. Nou als hij beweert dat dit zo hoort, dan vind ik het maar een t*fus apparaat, en ga ik direct door naar ...... Media Markt :eek:. Tijd voor een ander scherm, dat wel aan de gestelde verwachtingen voldoet. De M-serie van Samsung vind ik erg mooi, maar uit principe zal ik nooit meer iets van ze kopen....
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel begrijpelijk, zou ik ook doen als ik zo behandeld werd :)
    Dus wat wordt het dan, een Bravia ? :+

    Maar stel nou dat je dat probleem straks met je nieuwe TV ook hebt, dan zit je ermee te kijken.....ik bedoel dat het dus idd bij LCD schijnt te "horen". Alhoewel ik moet zeggen dat ik nog niks ben tegengekomen wat me stoort, niet zoals jij het beschrijft in ieder geval....

    En wat doe je dan met je ouwe scherm als ik vragen mag ? Of heb je zoveel geld dat je "gewoon ff" voor een nieuw scherm gaat kijken :+
     
  12. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet dat je met de huidige LCD-tv's en/of monitoren altijd last blijft houden van een zekere vorm van motionblur/ghosting/smearing rond bewegende objecten. Maar dan is het zo minimaal aanwezig, dat het niet opvalt, of dat het te verwaarlozen is (zoals bij de twee monitoren en de tv waarop ik het nog heb getest). Maar bij mijn tv is het zodanig aanwezig dat het hinderlijk is.

    Dus ik ga met de tv terug naar Media Markt en ik wil desnoods bijbetalen voor een ander scherm.

    Ik heb destijds bij Media Markt voor de zekerheid nog aan de senior-verkoper gevraagd of dit scherm geschikt was om op te gamen (vanwege de tegenstrijdige berichten over de response tijd). Hij zei dat het scherm er prima voor geschikt was. Alle LCD-tv's met een response tijd van minder dan 16ms zijn prima geschikt om op te gamen, zonder dat er ghosting o.i.d. optreedt. Ook op de website te vinden in de LCD-tv faq van MM.

    Maar ik verwacht dat ze niet makkelijk zullen zijn bij MM, maar dat geeft niet. Ik heb toch de langste adem :cool:.
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja oke, als ie echt tegenvalt om wat voor rede dan ook moet je idd teruggaan, op z'n minst proberen....

    Kweet alleen niet hoe lang het geleden is dat je um gekocht hebt ? Want ik verwacht wel dat ze moeilijk gaan doen als dat al een tijdje geleden is, dan komen met het verhaaltje van "Jah meneer, dat had u dan maar eerder na uw aankoop moeten melden" ofzo weet je wel ? :confused:
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem eind september gekocht. Maar inderdaad, ze zullen zeker moeilijk doen. Maar ik heb ook bij hen nog garantie :). Het is mij nooit eerder opgevallen. Het begon mij pas vorige maand op te vallen. Toen heb ik meteen actie ondernomen en contact opgenomen met Samsung. Maar we zullen zien wat de monteur morgen zegt :).
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah je kunt idd niet meer doen dan afwachten :)

    Veel succes ermee in elk geval !
     
  16. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de R51B bijna nergens op voorraad is, is mijn vraag is dit een goed alternatief? Samsung LCD TV LE32R31S.

    Te koop op: http://www.dtt-europe.com/shop/product_info.php?products_id=86

    Mooie prijs en op voorraad, de R51B is bijna nergens te krijgen. Helemaal niet voor de prijs waar deze webshop hem aanbied 1180 incl. Moet ik voor de Samsung LCD TV LE32R31S gaan. Of de Sony Bravia 32'' of 2 weken extra wachter voor de LE32R51B?

    Zijn er verschillen buiten het degisn van de LE32R31 en LE32R51B?
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2006
  17. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een Sony KLV-S26 besteld, voor allen: bedankt voor de info, ik denk dat ik een goede keuze heb gemaakt nu voor me 360.
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Er staan niet echt specs bij, het enige wat ik eruit kan halen is dat er een DVI aansluiting op zit waar dat bij de R51 een HDMI aansluiting is....niet dat dat echt veel uitmaakt maar toch.
     
  19. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor je reactie,

    en de Bravia serie 32'' is dat wat? Beter als samsung? Bravia S heeft namelijk een lagere contrast ratio, is dat belangrijk?
     
  20. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me in ieder geval goed voorstellen dat je je hieraan ergert...Valt dit dan ook echt zo op tijdens het gamen ?

    Goede keus ??? Hmmm... zou er toch nog eens goed over nadenken als ik jouw was.
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina