1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen bedankt voor jullie hulp! Ik ga voor de Sony KLV-S32A10E ipv de Samsung LE32r51B. voor 1350incl op www.goedkopen.nl

    Klopt het dat de HDMI ingang, aan de linker bovenzijde van het scherm zit? Niet dat ik hem nu nodig zal hebben maar als ik een keer een HDMI apparaat wil aansluiten ziet dit erg slordig uit.

    Iemand ervaring met deze online shop? Ik heb hem donderdag in huis.

    @ WolfNL: Foto's zijn nog altijd welkom! Liefst ook van opzij en achterzijde. daar kan ik geen foto's van vinden.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  2. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox360 op een 32" philips HDTV aangesloten (6ms) met een VGA kabel en spellen als condamned en vooral de fight night 3 demo(!) zijn erg mooi, maar bijvoorbeeld perfect dark valt gewoon tegen, als je naar de MP5 kijkt in het licht zie je erg veel pixels, dit komt soms ook voor met PGR3 als je in de verte kijkt naar andere auto's, erg raar...

    Als ik hem met component kabel aansluit, is dat dan verdwenen of....?

    Heeft iemand anders dit ook?
     
  3. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    noob vraag:

    Heb je voor een HDTV ook zo'n Advanced Scart kabel nodig?? Ziet het er dan mooier uit dan met de standaard meegeleverde kabel?
     
  4. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    nee....component is t mooiste (meegeleverd bij 400 E versie van de 360)
     
  5. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Mocht iemand met een HD-ready tv de aanschaf van een HD-VGA kabel overwegen ( het gerucht ging dat het beeld beter zou zijn dan de standaard bijgeleverde component )......LATEN LIGGEN.

    Het beeld wordt wel scherper, maar met veel minder kleurdiepte, wazige kleuren en soms stotterend beeld. Bevindingen van anderen op www.avforums.com bevestigen dit.

    Dus...heb je een Sony Bravia net als ik.....stick to component :)
    Iets minder scherp, maar wel veel diepere tecturen en mooiere kleuren.

    De Monster-Componet Cable schijnt wel weer beter beeld te geven dan de standaard component kabel.

    Iemand daar ervaring mee?

    grtz
    GSPARK
     
  6. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt had je ook al kunnen lezen in deze thread. En toch gebruik ik op dit moment vga voor mijn xbox 360 om de simpele reden dat ik meer beeld heb. Mijn tv (samsung LE26R51B) blijft nu tenminste van het beeld af en geeft het 1:1 weer. Deze resolutie past ook beter bij mijn tv's native resolutie. En kleuren klopt wel maar met klein beetje afstelling is het verschil in games niet eens extreem groot. Het dashboard menu is inderdaad wel wat minder. Ik hoop dat Frank in februari in het service menu meer kan instellen voor de pc aansluiting. :)

    Als dat niet het geval is maar hij kan overscan op component uitzetten dan ga ik misschien wel terug naar component.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  7. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    en de joytech component? weet iemand of die beter is dan de standaard?


    (monster weet ik niet, sorry)
     
  8. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    In een 360 forum staat een threadje 'Kabeltjes, kabeltjes en nog een kabeltjes', met iemand die de Monster Component heeft gekocht en uitgetest op een Philips LCD. Hi is er zeer positief over in het kleine stukje dat hij erover praat.
     
  9. Frohike

    Frohike Beam me up Scully

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier een tevreden HD VGA gebruiker i.c.m. met een Samsung. Gebruikte eerst Component maar vind de weergave via de HD VGA kabel dan wel iets minder kleurrijk maar wel scherper en vooral meer details in de donkere beelden. Stotterend beeld? Nooit van gehoord en niks van gemerkt.

    Dus heb je een Samsung (of Bravia?) en heb je het gevoel dat het beter dan met Component, leen of koop dan een HD VGA kabel en kijk of deze beter bevalt. Als je nu helemaal tevreden bent gewoon laten zoals het is natuurlijk.

    Ben wel benieuwd naar de Monster-Component ... misschien is deze nog wel weer beter dan VGA ;)
     
  10. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Monster Cables zijn voor mij geen opties meer...op www.avsforums.com en veel andere techhead forums worden ze afgebrand.

    VGA kabel is voor de Bravia geen optie imho....heel beeld is scherper maar veel slechter van kleur diepte etc etc. En ik heb er een...dus ik weet waar ik het over heb....bespaar je die 30 euro maar.

    En als je hem toch koopt....check dan meteen eff COD2.....loopt veel stropiger met een VGA kabel ( tenminste op een Bravia )

    Veel interessanter is het volgende nieuws...
    JE kunt, middels een toetsencombo, in een secret service menu terechtkomen waarin je op je Bravia ( wellicht ook Sam ) echt alles kunt instellen ( gamma, hue, etc etc ).

    Ik heb me al suf gegoooooogled maar niets gevonden.
    Dit MOET dezelfde stuff zijn als een ISF calibrateur gebruikt zijn....toch:confused:

    Tenminste....met de afstandbediening is op de Bravia maar heel weinig te behalen
     
  11. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou best kunnen, maar dan zou je nog verstand moeten hebben van zaken en weten wat je wilt veranderen en waarom....de meeste mensen hebben dit verstand niet en zouden mogelijkerwijs de instellingen van hun TV per ongeluk kunnen lopen verklooien. Houdt er ook rekening mee dat een ISF calibrateur gebruik maakt van bepaalde apparatuur om de instellingen zo goed mogelijk te kunnen aanpassen, apparatuur die de meeste mensen niet eens hebben en waarvan het juiste gebruik ervan de nodige cursus en ervaring vereist.

    Ik blijf er in ieder geval met m'n klauwen vanaf, en laat dat soort werk wel aan de experts over ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  12. Xiaoie

    Xiaoie Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    mag ik vragen waar of door wie jij dat dan hebt laten doen :9
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, zojuist erachter gekomen dat ik 1 dooie pixel heb bij m'n LE26R51B...
    Heb ik hier garantie op of moet je een bepaald aantal dooie pixels hebben om hem te laten omruilen en btw zouden jullie je LCD omruilen als je 1 dooie pixel hebt?
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan hoe lang het geleden is dat je um gekocht hebt ?
    Bij aankoop mag een LCD volgens Samsung geen enkele dode pixel bevatten, maar ik weet niet wanneer die termijn ophoudt....
     
  16. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu zo'n 3 a 4 weken denk ik.
    Ik weet eigenlijk niet of die dooie pixel er ook in het begin al was.
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet durven zeggen....
    Ik heb er zelf ook 1 geloof ik, hier kwam ik achter toen ik een tijdje terug de laptop op m'n LCD had aangesloten en op een internetpagina met vrijwel alleen witte achtergrond (zoals de meesten) zat te kijken. Van dichtbij zag ik toen ergens een klein pixeltje wat niet wit was zegmaar....maar op normale kijkafstand heb ik er geen last van, laat staan als ik zit te gamen :)
     
  18. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt helemaal gelijk natuurlijk.....maar 125 euro blijft een smak geld oftewel 2 games;)
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat het veel geld is ben ik met je eens, maar het is een eenmalige investering en zoals met alles waar je je geld aan uitgeeft is het een kwestie van prioriteiten stellen :)
     
  20. xZPsychoZx

    xZPsychoZx Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal : Ik ben zelf in bezit van een le26r41 ,ik heb en vraagje...
    Als ik Bijv een game opstart en je ziet zwart beeld dan lijkt het net alsof er een soort waas boven en beneden loopt, soort van zwarter beeld dan in het midden ...bij bijv tv kijken en in Game heb ik er helemaal geen last van .Zou iemand weten wat dit zou kunne zijn? of heeft iemand hier ook ervaring mee?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina