1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frohike

    Frohike Beam me up Scully

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ben al lange tijd op zoek naat de HD Ready/Competible CRT TV. Ze worden gemaakt maar europa lijkt er nog niet klaar voor te zijn. Nu wel deze Panasonic TX-32PX30 gevonden.

    Een samenvatting:

    "De ongeëvenaarde beeldkwaliteit van de TX-32PX30 wordt gerealiseerd door de geavanceerde Acuity technologie. Deze Acuity technologie verhoogd de resolutie naar 833 beeldlijnen en 2376 pixels per lijn (standaard 625 lijnen/1024 pixels)."

    De TV heeft een Component Video aansluiting (Progressive Scan), maar er wordt niet gesproken over HD Ready.

    Iemand enig idee of deze TV het HD signaal van de 360 weer kan geven?

    Weet iemand of er (verder nog) HD Ready CRT TV's in Nederland te verkrijgen zijn? Zo ja welk merk/type? Ik kan verder echt niets vinden ...
     
  2. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik moet me sterk vergissen.....maar ik dacht dan Samsung ook een HD-ready CRT aanbiedt. Check ff. www.samsung.nl

    grtz
    GS
     
  3. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Heeft een Philips :)
     
  4. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.....

    Ik bedoelde het ook meer in de zin van.....Als je een product koopt mag je er vanuit gaan dat het product 100% in orde is. :)
     
  5. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Hartelijk dank voor de antwoorden wat de 'stekkerbak of stopcontact' vraag betreft, hier kan ik wat mee!

    Groeten,


    Martin
     
  6. Frohike

    Frohike Beam me up Scully

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou inderdaad, Samsung heeft een HD ready CRT Tv en wel de WS-32Z308P. Compenentaansluiting en 1080i, 576P en 480P (maar geen 720P dus). Maar wat een ellende met die Samsung CRT's. Vanuit meerdere landen hetzelfde verhaal: Zware bromtonen en kromme beeldlijnen, soms nog vlekkerig ook. Ook met dit type. Daar moeten we dus maar niet aan beginnen.

    Terug naar de Panasonic TX-32PX30. Kan helaas nog niet terugvinden of deze 720P weer kan geven. Verder nog steeds geen HD Ready CRT's te vinden. Suggesties blijven welkom :)
     
  7. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    600 euro korting hebben we ook ongeveer gekregen:9

    Bij de It's was hij 4100 euro en we hebben hem meegekregen voor 3482 euro ALLES inclusief bezorgkosten enz. Ook nog eens een PSP spel erbij gekregen_O_

    Ik weet dat hij op internet goedkoper is maar mijn moeder wou het niet doen.

    edit: natuurlijk maak ik dan foto's!! alleen moeten we nog een mooie kastje vinden voor de tv, het liefst een glazen. Weten jullie nog mooie?
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  8. Xiaoie

    Xiaoie Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens op deze site:
    http://www.hermeselectronics.nl/?SG=93

    Of typ eens bij google lcd meubels in, heb je heel veel mooien:cool:
     
  9. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thnx, ik ga even kijken!

    edit: phoe wat zijn die kasten duur zeg!! Het liefst willen wij een glazenkast en aan de achterkant dicht (anders zien we de draden zitten en dat is lelijk) een paar gaten aan de achterkant. En mijn Xbox 360 moet er VERTICAAL in kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 23 jan 2006
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    krijg zometeen weer een nieuw lcd toestel aangemeten......nummer 3.

    heb de spulletjes al klaar staan om te kijken of dit apparaat eens voor de volle 100% werkt........heb nu al mijn twijfels hahaha.
    vind het inmiddels niet eens meer triest dat ik hier om moet lachen....de resterende 6 en een half jaar garantie zullen waarschijnlijk goed besteed worden.

    als ik meer weet over de nieuwe lcd dan stamp ik het hier weer neer.
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    aangesloten en wel.........




    en wederom 3 oplichtende groene pixels............philips bedankt en bestel lcd toestel nummer 4 maar weer.

    toedeloe allemaal.
     
  12. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou echt toch eens gaan nadenken of je misschien iets hebt in je stroomnetwerk ofzo dat er een fout bij jou zit. Probeer hem eens bij de buurman aan te sluiten ofzo... dan weet je zeker dat het niet aan jou ligt.
     
  13. tipex

    tipex Active Member

    Berichten:
    1.699
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt een never ending story daar :)

    Je bent nog steeds welkom om bij mij te komen spelen hoor :)
     
  14. Rickyoung

    Rickyoung Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze tv heb ik ook, 32" maar goed, toch twijfel ik eraan of deze echt HD is. Er zit een DVI aansluiting op, er word ook gezegt 1080i te ondersteunen maar ik heb er geen componenten aansluiting op.

    op het moment de dvi aansluiting te gebruiken (of dvmi ik weet niet welke het precies is) en ik wil in het dashboard instellen op 1080i dan kan dit niet.

    Hij geeft aan 1280x720 te ondersteunen. Ik heb op mijn tv een menu, ziet er zoiets uit:
    TV
    EXT 1
    EXT 2
    S-VIDEO
    PC
    HD

    Als ik de xbox 360 aanzet heb ik em op pc, op HD komt namenlijk geen signaal binnen. Heb ik dan een verkeerde kabel of..??
    ik heb de VGA HD kabel van microsoft gebruikt.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  15. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn deze pixels te zien op een normale kijkafstand of enkel van dichtbij?
     
  16. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    op de kabel, die je bij de 360 van 400 euro krijgt, zit toch een schuifknpje voor hdtv <--> tv probeer die is te swichten
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  17. Rickyoung

    Rickyoung Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Op die losse kabel, VGA HD kabel zit geen schuifje, dat is al een hd kabel.
    als ik bijvoorbeeld een game van EA opstart komt er ook te staan HD GAMING maar goed, ik wil de 1080i omdat ik denk dat het beeld dan beter is als de 720p die ik op dit moment heb.

    Vooral ook omdat er in de openingsmelding staat dat een hd tv En dvi En compnenten moet hebben, en dat heb ik dus ook niet. echter staat er op de site van philips elke keer bij elke stukje dat het hd is, dus daar ga ik wel van uit..
     
  18. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0

    Misschien praat ik poep hoor maar heb je al in het settings menu van de 360 gekeken?
    Je moet hem nl wel instellen op 720p of evt 1080i
    Ik hoop voor je dat je snel kan spelen op die uber kwaliteit!
     
  19. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat hem gewoon op 720p staan. Het heeft geen enkel nut om 1080i te kiezen als je tv een resolutie heeft van 1366 x 768. Je Tv gaat het toch terug naar een lagere resolutie scalen.
     
  20. Rickyoung

    Rickyoung Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik al in gesteld, is geen poep praat alle hulp is welkom :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina