1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rickyoung

    Rickyoung Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    als dat zo zou zijn, waarom Bestaat die optie dan uberhaubt ?
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor TV's die een resolutie van 1920×1080 ondersteunen.
     
  3. Rickyoung

    Rickyoung Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ondersteunt mijne dus ook :confused:
     
  4. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Om het HD-ready logo te mogen dragen moeten de tv's een ingangsignaal van 720p en 1080i aanvaarden. Daarom dat het bij jouw tv erbij staat. Maar er is een verschil tussen het aanvaarden van een 1080i signaal en het weergeven van 1080i.
    Jouw tv zal het 1080i signaal omzetten naar de native resolutie van de tv namelijk 1366 x 768. Daarom heeft het geen nut om 1080i te selecteren omdat de resolutie toch verlaagd wordt.
    Een scherm met een resolutie van 1920 x 1080 zal dit 1080i signaal wel in volledige resolutie kunnen weergeven waardoor er geen kwaliteitsverlies optreedt.
     
  5. Neo319

    Neo319 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    HD-ready Plasma TV Hitachi 42PD6600 € 1499,--

    aanbieding voor 1 DAG, NU op www.ibood.com !

    Ik ben zo blij met mijn aankoop, ik denk, ik help jullie ook even. ;)
     
  6. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    HD-ready? met een resolutie van 1024/1024?
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat klopt wel hoor :). De richtlijn schrijft namelijk voor dat een toestel minimaal 720 verticale lijnen moet kunnen weergeven, en dat doet deze plasma tv.
     
  8. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt gelijk! Excuses
    Neemt natuurlijk niet weg dat je tegenwoordig grotere resoluties kan krijgen, voor minder geld.
    Maar als je voor plasma gaat, is het waarschijnlijk een leuke aanbieding.
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2006
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.300
    Leuk Bevonden:
    363
    Mensen ik moet zeggen dat de resolutie 1920 x 1080 (1080i) toch wel een beter beeld geeft dan 720P. Mits je TV het natuurlijk optimaal ondersteund, maar ik zie toch een duidelijk kwaliteits verschil.
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me logisch, het zijn immers nog meer beeldlijnen ;)
    Aan de andere kant blijft het wel interlaced, en das een beetje jammer vind ik....
     
  11. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.300
    Leuk Bevonden:
    363
    Je hebt gelijk, maar op het beeldscherm heb ik er totaal geen hinder van en is de weergave perfect. Volgens mij is dit voor het oog ook nauwelijks waar te nemen.
    Door de beeldlijnen zal 1080i inderdaad beter zijn dan 720p. Hierdoor ben ik ook wel benieuwd naar het verschil tussen 1080i en 1080p.

    Maar voorlopig denk ik met de instelling 1080i het optimale uit de 360 te halen.
     
  12. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]
    Deze kanjer staat nu ook twee weken in mijn huisje, en ik ben nog steeds zwaar overdonderd hoe mooi deze tv wel niet is.
    Alleen dat ambilight al, denk je een leuke gadget binnen te halen, blijkt het echt wel meer als een leuke toevoeging te zijn.
    Ik ben er zeer tevreden mee.
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    De 32 of de 37'full hd versie? :9
     
  14. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    op kijkafstand en dichtbij uiteraard...

    tis weer een cluster van een pixel of 6 inmiddels geworden........tis werkelijk rommel van de bovenste plank dit product van philips.
    ik durf te wedden dat als ik bij overige gebruikers van dit scherm(wat ook gebruikt wordt in de 37 en 40 inch versie) het simpele calibratie dvdtje zijn werk laat doen dat de helft van de mensen meer dan teleurgesteld zouden zijn over hun aankoop.

    6 lcd schermen naar de klote in 6 maanden......een houdbaarheidsdatum van een maand dus.
    voor een pak vla mischien heel erg goed.....voor een lcd tv gewoonweg treurig :{

    randapperatuur,storingen,magnetische velden,aardstralen,jomanda,verstopte kerncentrale's of wat dan ook zijn niet de oorzaak van het probleem......de tv staat zelfs geschakeld met een lijnfilter van van medevoort om alle viezigheid uit het stroomnet te plukken voor zover deze nog aanwezig is.
    mocht de stroomtoevoer dan wel het eventuele probleem zijn dan ligt evengoed de klacht nog steeds bij philips want als een toestel al stuk gaat door de stekker in het wandcontact te steken met of zonder lijnfilter ertussen dan klopt er evengoed helemaal niks van de tv zelf,en nogmaals wat magnetisme betreft....daar heeft lcd niks mee te doen.

    de klacht ligt inmiddels op directieniveau bij philips mede ook door het reparatie/herstel bedrijf dat in loondienst van philips steeds mag opdraaien voor de reparaties,bezorgkosten ed.
    ook zij vinden het ronduit belachelijk en staan voor 100% achter mij sinds het eerste defecte lcd paneel tot reeds nummer 6.

    een half jaar verder,nog 6 en een half jaar garantie te gaan..........en weet ik veel hoeveel lcd tv's............sense and simplicity.:confused:
     
  15. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb deze kanjar nu ook een goede maand in mijn bezit en ik kan niets anders dan zeggen wat een machine.

    ik heb dan wel over den 37pf9830 dus maw de 37"

    maar soms heb ik het gevoel dat games zoals cod2 en pgr3 er mooier uitzien op een samsung vooral op die van die demopods of vergis ik mij:confused:
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina