1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nee ik denk het niet, er staat namelijk HDTV READY support (480P, 1080i) Succes in ieder geval, echt wel vervelend voor je.

2. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Hmmm, en 1080i? Is dat per definitie slechter?

Of ondersteunt de 360 dit ook gewoon?

Edit:

Beetje gegoogled

klik

Daar staat dat hij wel degelijk 720P ondersteunt.. Hmmm

Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  3. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand anders al geprobeerd Halo 2 te spelen op zijn 360 op een monitor met de VGA kabel???

4. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt voor je reactie.
    Wat is HQ screens eigenlijk?
    En bij die 26" versie dan, hoe groot is het scherm precies (H en B)?
    Dus niet met de zijkanten erbij.
    Btw, kheb is gekeken om hem via internet te bestellen en hij is bij weinig winkels op voorraad.
    Nog 1 vraagje, nemen jullie nog extra garantie of vinden jullie dat niet nodig?

Edit/

Ik zie trouwens ook vaak LE26R51B en zonder de "B".
    Is er hier enig verschil of gewoon hetzelfde?

Laatst bewerkt: 3 dec 2005
  5. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk als je naar zijn resolutie kijkt, 1280 x 768, ook dat ze bedoelen 480p - 1080i ipv alleen 480p EN 1080i. Maar erg slordig als je op je eigen productpagina al zo'n fout maakt :)

En ja, de 360 kan ook 1080i outputten. Ik vind zelf 720p iets mooier.. Maar ook 1080i ziet er prima uit. Alleen loopt bv PD0 iets minder strak op die resolutie vind ik.

6. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik heb de 32" inch versie en zit er soms op 1,5 en soms op 3 meter vanaf. Op allebei de plaatsen ziet het er super uit. Het kan denk ik allebei, ik zou de 26" niet nemen als je ook vanaf 3 meter wil gamen/tv kijken, dan is de 26" net iets aan de kleine kant.

7. Crawl_NL

Crawl_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel eens ff met jullie kanllen door New York of zo...:+

GamerTag = Crawl NL

8. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Zo vandaag is het dan toch eindelijk gelukt om de Media Center Extender te gebruiken van mijn lieve xbox 360... En dat is echt onwijs gaaf!! Net alsof je je pc op je tv hebt aangesloten, maar dan allemaal lekker makkelijk.

5.1 DD wordt allemaal netjes doorgestreamd en HDTV filmpjes zijn geweldig... Nu maar eens gaan zoeken naar hele HDTV films ipv previews...

9. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Core Edition.. Bij deze versie zit standaard geen HD-kabel dus heb ik maar een VGA HD kabel gekocht omdat die ander nog nergens te krijgen was.. Het beeld is fantastisch, mooier dan op de demopods :) maar met DVD's krijg ik o.a. zwarte balken links en rechts..

10. Patvs

Patvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0

De Xbox 360 kan DVDs (480p) niet upscalen naar 720p. Als je 480p instelt als standaard instelling in het dashboard zouden de zwarte balken links en rechts moeten verdwijnen.

11. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Update:

Vanmiddag eindelijk XBOX Helpdesk aan de telefoon gekregen, zij wisten ook geen oplossing.. ze zouden het bi Microsoft neerleggen... en nu 4 uur later werkt het gewoon WOW Praise MICROSOFT!!!!

12. vinny ams

vinny ams Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Interessant, maar eer we dat hier hebben... 8) En wat voor monster pc moet je daar wel niet voor hebben om dat progressief af te spelen?? En hoe groot is 1 film dan wel niet???

14. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen....

Ik heb een fujistu siemens lcd HD ready die 720p en 1080i ondersteund... Maar wat is nou het verschil tussen beiden... welke zou beter zijn... de ene heeft meer lijnen de ander is progressief... ik heb het gevoel dat 720p net wat scherper is.... en welke instellingen moet ik allemaal aanpassen in het dashboard... alleen 720p? of ook nog ergens iets met hertz ofzo....

15. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Zet hem maar gewoon op 720p. Want ik denk dat jouw LCD niet genoeg lijnen heeft om 1080i 1:1 weer te geven. Er zijn nog maar een paar LCD tv's met een resolutie van 1920x1080. Zet hem dus maar gewoon op 720p :)

16. cjpunt

cjpunt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dat zijn de enige instellingen die ik moet aanpassen bij display??

Bedankt alvast man!_O_

17. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    zo ben ff een paar dagen afwezig geweest.....heeft iets te maken met de release van een nieuwe spelcomputer :+

wat vind een ieder hier de mooiste instelling voor zijn "hd" weergave????

persoonlijk vind ik 1080i beter dan 720p.

in 1080i ziet het er net iets scherper uit dan in 720p.
    als ik dan ook met mijn scherm de pixel plus 2 modus aanschakel dan haal ik werkelijk alles eruit wat er grafisch inzit.
    wat ik nog niet heb getest is of de xbox nu meer moeite zou hebben met 720p of 1080i wat de framerate aangaat.

evengoed moet hij er soms best aan trekken bij bv een perfect dark zero en ook pgr3 en zie je wel eens (een fractie van een seconde) dat het wat minder soepel loopt als normaal.
    ik weet niet waar de 360 het minst voor hoeft te doen tussen deze 2 formaten maar ik denk qua rekenkracht dat het elkaar niet veel ontloopt.
    nogmaals.....zelf vind ik het er op 1080i het scherpst uitzien.

wat ik ook wel wil doen is om de microsoft vga kabel eens uit te proberen.
    zijn er hier mensen die deze kabel al in gebruik hebben hier????? en zoja stel je dan de resolutie in vanuit je 360????
    ik bedoel dus of je dan meerdere keuzes kan maken in het xbox360 menu dan de 720p of 1080i die we nu hebben voor hd weergave.

ik hoor het wel peeps......toedeloe :+

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb alleen bij PD0 last van tearing. Vooral op 1080i, maar ook heel lichtjes op 720p.

Bij geen enkel ander spel, demo van een spel, of HD films heb ik er verder last van. Dus het ligt neem ik aan aan PD0, en niet aan mijn TV? Anders zou het ook bij andere spellen zo moeten zijn denkik. Want van de spellen die ik heb (PGR3, Kameo, PD0) heeft alleen PD0 er last van, en die draait ook het minst soepel...

19. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0

lol, is goed hoor, ik zal je toevoegen als je mij nog niet toegevoegd hebt in de tussentijd :)

Helaas ga ik binnenkort op vakantie ( jaja ik heb nu pas zomervakantie :) en kan ik dus 1,5 week niet xboxen.

20. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Gelukkig , ik dacht dat je de tv wilde ruilen, beste tv ever alhoewel ik helaas 1 dode pixel heb :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina