De monteur van Selectro service had ruim twee weken geleden dus de conslusie getrokken dat alles binnen de specificaties van Samsung valt.
Ik heb toen contact opgenomen met Media Markt. Gelukkig hebben ze tot nu toe prima meegewerkt! Het proces gaat alleen ontzettend langzaam, ze beloven terug te bellen, maar doen dat niet etc...
De medewerker van MM zou contact opnemen met een contactpersoon binnen Samsung NL. Hij wilde ook de factuurnummers hebben die Selectro service bij mij had achtergelaten. Het laatste contact heb ik met MM gehad, en die zouden mij op de hoogte houden.
Nu ben ik gisteren gebeld door (dezelfde) monteur van Selectro service. Hij wilde een afspraak maken om langs te komen. Hij neemt dan hetzelfde type scherm mee als dat ik heb staan, om dan aan mij te laten zien dat er niets aan mijn scherm mankeert. Ze hebben vast lang moeten zoeken naar een scherm dat last had van dezelfde kwaaltjes....:{
Dus ik ga weer bij MM aan de bel trekken.....
Ik hoef die monteur niet meer te zien, tenzij hij met een werkend scherm aan komt. Wat een zielige bedoening allemaal zeg bah....
Laatst bewerkt: 3 feb 2006