1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik twijfel zelf momenteel tussen de Sony Bravia (32S10) of de Samsung 32M51
    nu las ik dat de Sony niet geschikt zou zijn voor games omdat zijn werkelijke latency ergens rond de 50 ms ligt.

    Wie heeft een van deze tv's kunnen ze mij vertellen hoe ze bevallen.
     
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    De responstijd van de Sony ligt op max 12ms. Ik heb er al op gegamed en het ziet er prachtig uit. 50ms klinkt belachelijk.
     
  3. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het ook raar hoor, maar het was een behoorlijk serieuse test waar dit uit kwam.
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha 50ms dat kan niet jong
     
  5. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Dan zitten ze er serieus naast ;)
     
  6. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb die bravia..en dat is bullshit :eek:

    volgens de specs is het 8ms..en 50ms lijkt me beetje erg extreem :p

    de sony is hartstikke mooi toestel, ik moet hem dus nog proberen op de 360 maar wat ie weergeeft is echt mooi. vooral mooie heldere kleurrijke omgevingen zijn super mooi (ik noem maar ff Finding Nemo en Ice Age als DVD voorbeeld).

    ik kan niets zeggen over die samsung, maar 50 ms op die bravia..no way.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  7. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    normaal is den bravia iets tussen de 8 en 12ms. en samsung is ook zoiets
     
  8. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik ben het volgens de specs dus inderdaad helemaal met jullie eens. Maar die test heeft het dus gemeten en ook met voetbalwedstrijden bijvoorbeeld schijnt dat je veel last hebt van na-ijlen, kunnen jullie me daar meer over zeggen?
    En jullie roepen dat het niet waar is met de xbox360 maar ik heb nog niet iemand gezien die er ook daadwerkelijk een 360 op heeft aangesloten.

    De Sony is absoluut geen slecht toestel, het is nog steeds mijn eerste keus, dus jullie hoeven je niet aangevallen voelen ben gewoon op zoek naar wat info van mensen die deze tv's ook echt gebruiken.

    http://www.denguru.com/2006/01/20/are_32_lcd_tvs_ready_for_prime_time/page12.html

    Dat is trouwens de link van deze test.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik zeg toch net dat ik de 360 heb aangesloten en gespeeld en dat hij een perfect beeld weergeeft? Het is toch echt zo.
     
  10. Cerveza

    Cerveza Cerveza

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnen

    Yes eindelijk heb ik hem mijn lcd tv. De LE32R41B. Ben er heel tevreden mee en met de 360 ziet het er echt heel gaaf uit vooral DOA4. En met een analoog tv signaal heb ik nog zelf goed beeld wat moet digitale televisie dan wel niet mooi zijn:D
     
  11. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een bravia S26 en het is helemaal perfect, geloof me, je hoeft niet bang te zijn voor ENIGE vertraging of ghost of wat dan ook. Zowel xbox360 als tv/dvd films
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  12. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen to that...keb hem ook. Topapparaat :9
     
  13. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Op welke wijze had je hem aangesloten als ik vragen mag? En op wat voor beeldinstelling? 720 of 1080?
     
  14. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er hier iemand toevallig al een HD plasma TV staan? Of ervaring ermee? :9
     
  15. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Met de component kabels die bij de premium edition zitten en een monster optische kabel. De instellingen stonden op 720P. Prachtig gewoon.
     
  16. Bert_Gtt

    Bert_Gtt Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben (nog steeds) op zoek naar een LCD HDTV....

    Net een aantal elektronica zaken afgebeld, en mijn keus is gevallen op een 32" Samsung TV.

    Nu weet ik alleen niet welke beter/nieuwer is. De LE32R41 of de LE32R51. De laatste verkoopster die ik aan de lijn had zei dat de R41 nieuwer is en dat zij "een mooie prijs voor mij zou maken" voor dit toestel....

    Mijn vraag dus: is de R41 minder of net zo geschikt voor mijn XBox 360 en heeft deze tv dezelfde specificaties en aantal in en uitgangen??

    grt.

    Bert_Gtt
     
  17. Cerveza

    Cerveza Cerveza

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou volgens mij zijn de samsung gelijk alleen het uiterlijk is anders kijk maar naar de zwarte randen. ik zelf heb LE32R41 en ben er zeer tevreden over echt scherp beeld met je 360 en televisie kijken is ook nog steeds scherp met een analoog signaal
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    De monteur van Selectro service had ruim twee weken geleden dus de conslusie getrokken dat alles binnen de specificaties van Samsung valt.

    Ik heb toen contact opgenomen met Media Markt. Gelukkig hebben ze tot nu toe prima meegewerkt! Het proces gaat alleen ontzettend langzaam, ze beloven terug te bellen, maar doen dat niet etc...

    De medewerker van MM zou contact opnemen met een contactpersoon binnen Samsung NL. Hij wilde ook de factuurnummers hebben die Selectro service bij mij had achtergelaten. Het laatste contact heb ik met MM gehad, en die zouden mij op de hoogte houden.

    Nu ben ik gisteren gebeld door (dezelfde) monteur van Selectro service. Hij wilde een afspraak maken om langs te komen. Hij neemt dan hetzelfde type scherm mee als dat ik heb staan, om dan aan mij te laten zien dat er niets aan mijn scherm mankeert. Ze hebben vast lang moeten zoeken naar een scherm dat last had van dezelfde kwaaltjes....:{

    Dus ik ga weer bij MM aan de bel trekken.....

    Ik hoef die monteur niet meer te zien, tenzij hij met een werkend scherm aan komt. Wat een zielige bedoening allemaal zeg bah....
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2006
  19. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    @Gaudio en Guilty Spark, hoe hebben jullie je beeldinstellingen staan? (contrast, helderheid, kleur etc.)
     
  20. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb nog geen 360, maar wel de bravia. en ik heb hem op standaard staan, behalve the helderheid. Die heb ik naar 54 gebracht ipv 50. dit verwijderd de false contouring.

    "false contouring - An artifact common to fixed-pixel displays that produces splotchy, distinct sections in what should be gradual gradations of color or shadows. Also referred to as solarization and posterization."
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina