1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je antwoord!

    nog even wat vragen.

    1) Een contrast van 100 vergt een hoop meer dan alleen van je backlight zeg je, welke onderdelen gaan er dan ook eerder door op achteruit?

    2) en wat zijn die artifacts in schaduw waar je het over hebt?

    Overigens, ik vind het wel bagger, een contrast op 100 geeft voor mij een prima beeld, vergelijkbaar met een contrast van 80 ofzo van mn oude gewone beeldbuis.

    Als het op 100 staat staat voor mij alle smooi in balans, het is ook anders dan op mn pc-lcd, als ik daar mn contrast op 100 zet is alles echt overcontrastelijk, en dan kan ik me voorstellen dat het schadelijk kan zijn, maar op mn tv lcd is 100 dus juist prima.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2006
  2. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ff tussendoor...



    ik heb eindelijk een philips lcd die werkt :+

    BEL DE KRANT.
     
  3. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Das mooi man 8), het werd tijd!

    Ik hoop dat Samsung mij ook eens een goed werkend scherm gaat geven, in plaats van gebakken lucht....
     
  4. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Welke Samsung heb jij Arjen, ik ben van plan om de 32M51 te gaan aanschaffen.
     
  5. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik net net naar het linkje van clearlcd ging zag ik pixel plus3 hd staan, wat is nou het verschil tussen pixel plus2 hd en pixel plus3 hd.
     
  6. Dannydeman

    Dannydeman Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Is je dode pixel garantie dacht ik.. Bij pixelplus 2 krijg je een andere met 2 dode pixels, met 3 krijg je na 3...enzovoorts.
     
  7. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/
    Als je het niet zeker weet moet je niet antwoorden...

    Pixel Plus is een technologie die Philips gebruikt om signalen van bijvoorbeeld dvd speler / xbox omhoog te schroeven. Het beeld wordt iets scherper dan normaal...
    Het verschil kan ik je helaas niet vertellen, want ik dacht dat Pixel Plus 2 het nieuwste was.
     
  8. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel beter is word het beeld nu op een hdtv ipv een gewone tv? Is dit echt de moeite waard? En hoe sluit ik mn 360 aan op een hdtv die dvi-i heeft?
     
  9. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is zit bij je HDTV een DVI-I converter naar VGA inbegrepen.
    En anders kan je zo'n converter op het internet kopen ;)
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het nieuwste is Pixel Plus 3 HD.
    De eerste toestel die dit heeft is de Philips 37PF9731D/10
    Geen info over dit toestel beschikbaar.

    Info van site Philips.
    Pixel Plus 2 HD levert twee keer de verwerkingskracht van Pixel Plus 2.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2006
  11. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0

    ik heb hem nu ook naar 85 gezet, maar de scherpte op 15 gelaten. en de kleuren nu van 50 (standaard) naar 40 gezet. ik heb dus een paar dingen nagedaan van hoe jij het hebt ;) en het ziet er goed uit. ik heb de helderheid naar 54 gezet (wat ik ook al had staan) ipv 53. omdat je hier net iets meer die schaduw artifacts eruit mee haalt.

    ik heb dus niet alles hetzelfde gedaan, maar ik moet zeggen dat deze veranderingen er goed uitzien op het scherm :)
     
  12. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe groot is het verschil tussen pixel plus 2 HD en pixel plus 3 HD? Of is het verschil mischien dat PP2 HD 720p verscherpt en PP3 HD 1080p verscherpt.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Deze info vond ik op DVD.nl

    Pixel Plus 2 is de nieuwste versie van Philips’ bekroonde beeldverbeteringstechnologie. Voortbouwend op zijn uitbundig geprezen voorganger creëert deze technologie nóg scherpere en beter gedetailleerde beelden met een grotere dieptewerking dan enige andere beeldverbeteringstechniek. Pixel Plus 2 verbetert de kleurweergave en zorgt voor een verhoging tot 30% van de resolutie, de dieptewerking van het beeld en de contrastverhouding, wat resulteert in ragfijne kleurdetails met een onovertroffen helderheid.

    Bij Pixel Plus 2 wordt de HD verwerkingskracht verdubbelt en wordt elke pixel van het inkomende signaal geoptimalisserd om beter bij de aansluitende pixels te passen. Ook wordt de kleurzuiverheid onder de loep genomen en indien nodig bijgewerkt.

    Over Pixel Plus 3 HD is verder helemaal niets bekend , zelfs niet op de site van Philips !!!
     
  14. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoeveel beter word het beeld nu als ik mn 360 op een lcd hdtv aansluit in plaats van een gewone tv? Is het echt merkbaar en de moeite waard?
     
  15. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ergens gelezen dat pixel plus 2 HD aleen de resolutie 720p verbetert dus ik vermoed dat pixel plus 3 HD ook een resolutie van 1080p verbetert omdat pixelplus 3 HD alleen in lcd's wordt ingebouwd die groter zijn dan 32'' en die 1080p ondersteunen.
     
  16. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, een wereld van verschil. Zeker de moeite waard.
     
  17. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kun je dit instellen? ik zie alleen constrast staan???:mad:
     
  18. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0

    kijk maar is in de winkel naar de 360 demopods. deze staan allemaal op een HDTV, je ziet merkbaar dat er meer pixels op het scherm staan omdat het simpelweg een stuk scherper is. bekijk zelf maar het verschil :)

    unfortunatly no one can be told what the difference is.. you have to see it for yourself (lame zin uit een hele coole bekende film.. ra ra welke is dat :eek:)


    moet je hem ff op persoonlijk (ofzoiets heet het, ipv 'demo' & 'standaard') instellen.

    dan krijg je meer opties.
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2006
  19. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha grappige matrix quote, maar ik hoorde dat die demo pods ook nog niet eens goed ingesteld staan, zodat ze nog niet eens alles laten zien wat mogelijk is....
     
  20. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx ziet er idd beter uit
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina