1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nog een goeie Surround System voor onze nieuwe tv, anders heb ik geen geluid.

    Moet wel een goeie zijn.
     
  2. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat is je budget? Wat wil je voor mogelijkheden hebben? Zoek je naar een setje of is een losse versterker met losse boxen ook goed?
     
  3. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Beide misschien?? Budget niet boven de 1000 euro.
     
  4. S2801

    S2801 ANI

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
  5. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    En als je het volgende neemt:

    Harman/kardon AVR 135
    Harman/kardon DVD 27
    Canton 5.1 speakerset.

    Deze was (inclusief kabels) ca. 725 euro bij de Mediamarkt. Via internet niet goedkoper te krijgen. Weet alleen niet zeker of deze set nog steeds in de aanbieding is.
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Je zal met je huidige aansluiting ook geen geluid gaan verkrijgen. Je moet een convertor aanschaffen, dit moet er één zijn van optisch===>Coaxial

    Bekend probleem van de 37PF9830, maar wat wil je met een verouderd LCD scherm

    Nee, hoor geintje is gewoon een puik ding, baal ervan dat mijn schermpje zo'n lange levertijd had. Maar ja, mogelijk heeft het wachten op ClearLCD zo zijn voordelen...(zie mijn post hierboven)

    Vanaf de 360 gaat er dus een optischekabel (toslink) naar de convertor.
    En vanaf de convertor een coax (tulp) naar je 37PF9830. Is goedkoper dan een surround set en je hebt voorlopig ff geluid. Kabels en convertor kan je bestellen op www.elektronica-online.nl (Veel keus voor een redelijke prijs)

    Alleen zou ik mijn zo'n LCD scherm uit het top segment niet direct de goedkoopste kabels nemen, maar gelijk kwalitatief een degelijke kabel.
     
  7. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx, heb jij misschien een foto voor me, dan kan ik zien hoe het eruit ziet?
     
  8. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365

    Ga ff naar genoemde site en klik dan aan de linkerkant de optie " stekkers en konnektors "

    Vervolgens komt er een sub-menu en moet je " optisch " selecteren.

    Het 6e item in je beeldscherm is de converter die je nodig hebt, dus optisch===>digitaal coaxiaal. Kost 19 Eurie.

    Je kan op die site ook gelijk een High en Coax bestellen.
     
  9. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is al wel vaker voorbij gekomen, maar er zijn vast wel mensen hier met een lcd tv met 16ms. Is dit nou te doen met de 360 of niet?
     
  10. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dit ding wel willen hebben, maar ik ga het niet kopen denk ik. Wij zijn namelijk toch van plan om een paar speakers, versterker en een DVD-speler te kopen en dan ben ik al klaar. Ik speel nu tijdelijk met de SCART-adapter met de kleuren geel, rood en wit en heb hem nu gewoon op 'tv' staan. Kwaliteit gaat wel achteruit maar ik kies toch liever voor deze optie dan zonder geluid + hdbeeld.
     
  11. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hangt ook weer van het model af, de fabriekswaarden komen niet eens overeen met de werkelijke waarden. Je kan het beste gewoon kijken in de winkel, en dan met de voorkeur naar iets waar snelle beelden in zitten. 16 ms zou wel moeten volstaan in principe.
     
  12. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eigelijk wel eens weten
    waar men in deze gevallen over praat:

    - hoe lang is de normale levensduur van de gemmidelde LCD??
    - stel dat je "de verkeerde" instellingen gebruikt: hoog contrast/veel scherpte, bla bla, hoe lang is de levensduur dan? (dat je nog goede kwaliteit hebt)

    Ik heb hier namelijk geen enkel idee van

    Danku

     
  13. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    even een berichtje over de bravia. ik merk soms wel dat de ms wat hoger ligt dan 8.

    voorbeeld: (iedereen heeft wel halo 2 ;)).

    bij de gewone xbox 1 aansluiting met een videotulpje (standaard aansluiting). geeft bij de klv-s32a10 vaak een blurry beeld bij het kijken naar een wapen op de grond.

    ik doel dan op (viel me bij foundation vooral op) dat je bijvoorbeeld een magnum ziet liggen op de grond. als je hier naar blijft kijken. en heen en weer beweegt met het wapen nog wel in beeld, zie je wel een blurry lijn achter het wapen aan.

    Dit komt bij heldere beelden niet voor op het scherm, maar wel bij donkerdere gebieden.

    kunnen mensen dit testen op de bravia en feedback geven. (ik heb vrij kritisch oog ;))..voor de rest een top toestel btw :)
     
  14. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu al een hele tijd op zoek naar de specs van deze : Samsung LE23T51, voornamelijk dan hoeveel ms deze heeft. Kan t helaas nergens vinden... Iemand hier een idee?
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  15. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil mischien ook wel wachten voor een clearlcd. Echter heb ik maar een beperkt budget dus ik weet niet of het voor mij wel nut heeft om al deze tijd te wachten.

    Wat denken jullie. Gaat de clearlcd boven de 1000, 2000, 3000 euro zitten voor een 26 "
     
  16. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Nou Selectro service is vanochtend langsgeweest, met een andere tv. Eerst heb ik nog even wat laten zien op m`n eigen tv. Toen hebben we het andere scherm aangesloten, en hetzelfde materiaal afgespeeld. Het scherm dat ze hadden meegenomen had ook last van ghosting, maar in een mindere mate.

    De conclusie is dus dat er volgens Selectro service en Samsung niets mis is met mijn tv. De monteur zei dat Samsung weer met nieuwe software bezig is, en dat ik daar nog op zou kunnen wachten. Ook merkte hij op dat de tv er eigenlijk geen problemen mee hoort te hebben, maar dat ie het niet goed aankan. Wat in mijn oren klinkt als een ondeugdelijk product, maar dat intepreteren zei anders.....

    Er zit trouwens wel een technisch verschil tussen de R41 en R51 schermen! Samsung doet het voorkomen dat ze alleen qua design verschillen (o.a. in de handleiding), maar volgens de monteur worden er verschillende panelen gebruikt.

    Die grapjes van Samsung en Selectro hebben mij inmiddels veel tijd gekost, en ik ben er helemaal niets wijzer van geworden, ik zit nog steeds met die klote tv in m`n maag.

    Maar goed, voordat ik aangetekende brieven ging versturen heb ik nog even m`n contactpersoon binnen Media Markt aan de tand gevoeld. Hij had sinds ons laatste gesprek niets meer van Samsung en Selectro vernomen. Dus waarom Selectro vervolgens bij mij een andere tv komt laten zien, was ook voor hem een raadsel :confused:.

    Nadat ik hem had bijgepraat, concludeerde hij dat het een eindeloos verhaal zou gaan worden met Samsung en Selectro. Hij stelde voor om het probleem zelf op te lossen, zonder Samsung. Direct kwam hij met het voorstel dat ik de tv zo compleet mogelijk terug kon brengen, en er een ander scherm voor te nemen :cool:. Valt me echt heel erg mee van Media Markt *).

    Nu de vraag welke tv? Want een Samsung komt er bij nooit meer in.....
     
    Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  17. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik heb nu de Sony Bravia S, maar ik had eerst de Sony Bravia V, die laatste is echt verschrikkelijk mooi, maar hij paste niet in mijn interieur. Dus als je budget het toelaat zou ik voor die gaan. De S is ook heel goed en mooi, maar de kleuren zijn net iets minder.
     
  18. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    That Sucks |:- , maar ik heb Samsung altijd een goede merk gevonden*)

    maar weet er hier iemand een Hd-Tv die (héél) goed is voor de XBOX360..
    Mijn budget is maximaal €799,-
     
  19. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    wat was de prijs hiervan als ik vragen mag ? :)
     
  20. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Kent iemand deze..... Samsung LE23T51?
    Iemand meer info over deze tv?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina