Nou Selectro service is vanochtend langsgeweest, met een andere tv. Eerst heb ik nog even wat laten zien op m`n eigen tv. Toen hebben we het andere scherm aangesloten, en hetzelfde materiaal afgespeeld. Het scherm dat zei hadden meegenomen had ook last van ghosting, maar in een mindere mate.
De conclusie is dus dat er volgens Selectro service en Samsung niets mis is met mijn tv. De monteur zei dat Samsung weer met nieuwe software bezig is, en dat ik daar nog op zou kunnen wachten. Ook merkte hij op dat de tv er eigenlijk geen problemen mee hoort te hebben, maar dat ie het niet goed aankan. Wat in mijn oren klinkt als een ondeugdelijk product, maar dat intepreteren zei anders.....
Er zit trouwens wel een technisch verschil tussen de R41 en R51 schermen! Samsung doet het voorkomen dat ze alleen qua design verschillen (o.a. in de handleiding), maar volgens de monteur worden er verschillende panelen gebruikt.
Die grapjes van Samsung en Selectro hebben mij inmiddels veel tijd gekost, en ik ben er helemaal niets wijzer van geworden, ik zit nog steeds met die klote tv in m`n maag.
Maar goed, voordat ik aangetekende brieven ging versturen heb ik nog even m`n contactpersoon binnen Media Markt aan de tand gevoeld. Hij had sinds ons laatste gesprek niets meer van Samsung en Selectro vernomen. Dus waarom Selectro vervolgens bij een andere tv komt laten zien, was ook voor hem een raadsel

.
Nadat ik hem had bijgepraat, concludeerde hij dat het een eindeloos verhaal zou gaan worden met Samsung en Selectro. Hij stelde voor om het probleem zelf op te lossen, zonder Samsung. Direct kwam hij met het voorstel dat ik de tv zo compleet mogelijk terug kon brengen, en er een ander scherm voor te nemen

. Valt me echt heel erg mee van Media Markt *).
Nu de vraag welke tv? Want een Samsung komt er bij nooit meer in.....
Klik om te vergroten...