1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.338
    In de winkel kun je de S voor €1200 en de V voor €1500 kopen en als je via internet koopt dan is de S €1100 en de V €1300.
    Dan heb ik het wel over de 26".

2. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit iemand van diboss gehoord ???
    Ik ben een tijdje naar Hifi winkels geweest en die verkopen alleen diboss toestellen. Jammer dat ze geen HD signalen verstuurde, gewoon kabel maar het dat zag er goed uit.
    Verder heeft hij 8ms
    Alle HD aansluitingen en 2 scart + composiet
    En vind ik hem er netjes uitzien.
    Verder zegt diboss dat er 2 jaar garantie op zit en heeft het pixel garantie. Dus heb je een dode pixel, dan krijg je gelijk een nieuwe of wordt het gerepareerd.
    En je moet oppassen voor je garantie maak daar duidelijke afspraken over, want ondanks dat het verplicht is om 2 jaar te geven doen de meeste het niet
    oppassen dus :)

3. Tecnomic

Tecnomic Guest

@Taab
    oke bedankt ;)

4. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0

is het beeld niet erg donker bij jou dan?

+ nog eens mijn vraag:

wat is standaard de levensduur van een LCD scherm gemmideld & in welke mate veranderd dit wanneer je de contrast, scherpte, kleur, e.d. hoger zet?? Want ik heb alles een stuk lichter/kleuriger en vind dit eigelijkk mooier, maar als ik mn scherm na 2 jaar weg kan gooien....

Alvast dank

Laatst bewerkt: 6 feb 2006
  5. Ferraghini

Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus even mijn nieuwe HDTV uitgebreid uitgetest en de beste en mooiste spel PGR3 erin gedaan. Eerst even op 720p gezet.. oke het dashboard ziet er beter uit, daarna op 1080i... hmmm geen verschil. Tijdens het spelen merk ik ook geen verschil.

Als ik de auto's van dichtbij bekijk vind ik het erg lelijk, de auto zelf is erg kartelig en de randjes zijn erg wazig(!), als ik eerlijk moet zijn vind ik het op een normale tv er beter uit zien. Het is gewoon erg blokkerig en onduidelijk.

In de winkels hebben ze toch van die Samsung Demopads staan, daar ziet het er beter uit dan op mijn Philips 37PF9830 (PGR:cool:, daar zijn de randjes nog wel kartelig maar wel scherp en niet wazig, wat bij mij wel het geval is.

Heb ik iets verkeerds ingesteld ofzo? Ik vind dit erg jammer en ik wil graag van andere mensen weten hoe het er bij hun uitzien. Ook mensen met dezelfde Philips?

Alvast bedankt!

6. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    PGR3 ondersteunt net als meerdere 360 games alleen 720p, je kunt de xbox dan wel op 1080i zetten maar het spel blijft 720p.
    Ik meen zelfs nu kan ik me vergissen dat de resolutie nog lager is dan 720p en dat dat de randjes verklaart omdat hij maar gebruik maakt van 2x aa filtering dus op zo`n groot scherm is dat inderdaad best te zien.

Ik moet zeggen dat ik erg tevredenben met mijn samsung 32inch en pgr3 ziet er ZOOOOOO mooi uit.

7. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Welke samsung heb jij?

8. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    @ Ferraghini: Heb je hem met de standaard component kabel aangesloten? Misschien zit je te dicht bij? Je scherm is vrij groot namelijk.

Ik heb een Samsung LE26M51B in bestelling staan, hoop dat deze zo mooi zal zijn als ik hoop :p

9. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil daar de 32" van bestellen vind het ook een mooi ding.

10. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de LE32T51B das die zwarte waar iedereen iets op aan te merken heeft op verschillende fora`s en ik helemaal happy mee ben.
    Hij heeft 8ms, 800:1 contrast, ik kan er de standaard resoluties op afspelen alleen wordt 1080i gedownscaled.

Wat gepiel met de kleuren en contrast instellingen en het ziet er lekker uit.

Gezien het feit dat 720p de standaard gaat worden(hdtv etc.) ben ik er erg blij mee en zien de games er ERGGGGG leuk uit op dat ding.

11. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dus een HDTV aan schaffen (niet alleen voor de Xbox 360). Maar nu zoek ik een redelijke goeden voor een mooi prijsje. Wie weet er een (geen tweede hans)

12. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Samsung le26r51

Hallo,
    Heb net een samsung le26r51 opgehaald en aangesloten op mijn xbox360.
    Maar nu heb ik bij Call of Duty 2 vooral in de missies in afrika niet echt mooi beeld.:{ :{
    Zit soms een bruine waas rond dingen. Vooral bij kratten en tonnen. ook bij de soldaten, als ik om hen heen kijk.
    Weet iemand misschien hoe ik mijn samsung optimaal kan instellen om een zo goed mogelijk beeld te krijgen.

13. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    ??

14. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    In de eerste instantie zou ik het bij de bron zoeken, wat in dit geval duidt op de composite kabel (gele tulpkabeltje). Deze aansluiting veroorzaakt negen van de tien keer het blur effect. Een RGB scart aansluiting geeft vaak veel beter beeld op LCD tv's, maar ook niet altijd. Maar goed, als je alleen de composite kabel hebt, zou je kunnen proberen om zo veel mogelijk digitale beeldverbeteraars uit te schakelen, zoals noise reduction e.d.

15. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Ik heb in een andere kamer thuis ook een Philips HDTV en die was ook wat minder kwa beeld, maar dit kwam naar mijn mening omdat ik hem aan heb gesloten met een VGA kabel... Op de bravia heb ik dit effect ook een beetje, maar dit wordt opgelost als ik de 360 met component aansluit. + je moet idd verder weg zitten omdat je scherm zo groot is..

16. Gaudio

Gaudio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    trouwens....ik vind het beeld op de demo-xbox360's in de winkels ECHT niet zo mooi....als ik kijk hoe het er op mijn bravia ding uitziet scheelt dat echt enorm, dat snap ik dan ook echt niet van Microsoft: je laat toch het allerbeste beeld zien bij je demopads...?!

17. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik heb die noise reduction al geprobeerd ;)

ik koop over 15 dagen ofzo denk ik een 360, dus dan zalk wel terugkomen met het nieuws :)

en Gaudio, ik ben benieuwd. heb dus ook een S klasse bravia. kijke of het er echt zo mooi uitziet :)

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je aan die demo-pods staat sta je nog geen halve meter van het beeld af, dat scheelt ook bij de beoordeling van de beeldkwaliteit he ;)

19. S2801

S2801 ANI

Leuk Bevonden:
    0
    Over die karteltjes, ik heb vernomen dat PGR3 geen AA heeft omdat het spel snel moest gemaakt worden om bij de launch van de 360 in de winkels te liggen. Dus je krijgt een karteleffect en dat zie op een 37" nou eenmaal meer dan 23" of 26". COD2 heeft op de demopods ook geen AA maar het uiteindelijke spel heeft dit wel, zodoende dat COD2 er op je LCD'tje thuis beter uitziet dan in de winkel op een demopod...

20. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Samsung

Weet iemand misschien wat de beste instellingen zijn voor mijn Samsung LE26R51?????
    :{ :{ :{ :{ :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina