1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xiaoie

Xiaoie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt:)
    Maar op kieskeurig staat niet altijd het goedkoopste volgens mij....
    Soms laten ze gewoon sites weg, want gisteren stond er nog wel een goedkopere bovenaan:{

Maarja, ik had die site al toegevoegd aan Mijn Favorieten:9
    Maar bedankt, ga ik even kijken op je link:) en nog even kijken of er ergens nog goedkopere sites zijn:p

/Edit:
    even gekeken op de link en dit is wel de goedkoopste site die ik heb gezien:)
    Maar ik zie ook nergens verzendkosten staan, of is dat al met he bedrag inbegrepen? (dan is het helemaal mooi:p)

/Nog een keer edit:
    Oh nee, ik heb de verzendkosten al gevonden: 8,95 ongeacht de grootte:)
    Dat zijn trouwens ook de goedkoopste verzendkosten die ik heb gezien:p

Laatst bewerkt: 9 feb 2006
  2. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk erg vaak een voetbalwedstrijd en daar zou de Sharp minder geschikt voor zijn dan bijv. de Sony Bravia of de Samsung m51.

3. Dawson Leery

Dawson Leery Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn Sony Bravia S32A10E opgehaald! :D

Zijn er mensen die ervaring hebben met dit model? :)

4. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Laat ff weten hoe deze bevalt, hij staat ook bovenaan mijn lijstje. En hoever zit je van de tv en waarom heb je 32" en geen 26" ?

5. Dawson Leery

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wou graag een 82 cm tv hebben, de Sony 100 Hz breedbeeld tv die nu in m'n woonkamer staat is namelijk ook 82 cm.

Afstand van tv naar bank is ongeveer 3,5 meter denk ik.

6. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0

Hallo, Ik heb ook de Bravia, zelfde als die van jou.

mooi toestel :) heb hem nog niet 100% kunnen benutten aangezien ik nog geen HD materiaal erop heb gezien (krijg binnenkort pas de 360).

maar de DVD's die ik bekijk zien er goed uit en ik zit er 2 meter vanaf :)

veel plezier ervan :)

7. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze instellingen overgenomen om eens te proberen, en het beeld is al honderden malen beter! Ook de kartelranden zijn stukken en stukken minder. Weet iemand welk onderdeel van die 5 bovenstaanden het meest helpt om de kartelranden zoveel mogelijk te reduceren?

8. Dawson Leery

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn jouw instellingen?

9. Judge

Judge The Judge

Leuk Bevonden:
    0
    Helderheid: 54 (komen de schaduwen net wat beter naar voren, en verwijder je daarmee beetje die rare schaduw overgangen die korrelig overkomen).
    Kleur: 40
    scherpte: 15 (standaard)
    verlicht (standaard, kan zow ff niet herinneren wat het was, 5 volgens mij ofzo).

contrast: 85 (100 vraagt veel van je backlight, dus kortere levensduur, en tis onnodig, 85 is genoeg en ziet nauwelijks verschil). volgens mij heb ik nu alle opties gehad :) alsk wat mis, hoor ik het.

10. theo777

theo777 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben op zoek naar een lcd tv om te gebruiken met mijn 360 en als monitor voor mijn pc. Mijn video card ondersteund een hdtv signaal.
    Speel momenteel op een jvc Lt-17c50, erg mooi beeld maar ondersteund helaas geen hdtv. Dacht eerst niet dat het zoon groot verschil was maar zag toch echt het verschil met die samsung's lcd tv's. Zoek een 23 "model.
    Iemand misschien even een kort advies hierover.

theo777.

11. Dawson Leery

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! :D
    Ik zag net dat iemand geheel andere instellingen had met zijn Samsung Tv.
    Zo had hij zijn contrast slechts op 50 staan.
    Zijn de waarde instellingen bij elke tv hetzelfde of verschilt het per tv?

12. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook_O_ en vooral 360HD is prachtig! Goede keuzeO-)

13. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Heb hem ook_O_ en vooral 360HD is prachtig! Goede keuzeO-)

14. Dawson Leery

Leuk Bevonden:
    0
    En wat zijn jouw instellingen?

Hoe kan ik trouwens geluid signaal ontvangen via VGA?
    Ben ik verplicht de tulpjes in de versterker te stoppen of is er ook de mogelijkheid om de tulpjes aan mijn tv te sluiten?

15. Tante Truus

Tante Truus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ook ik ben een zéér kritische kijker maar heb op mijn 41-type van Samsung absoluut géén last van smearing, ghosting of wat dan ook, noch bij games, noch bij DVD's. Ik heb ook nog eens firmware uit mei 2005. Ik twijfel daarom aan het verhaal dat de 51-serie betere panelen zou hebben dan de 41-serie. (voor de goede orde: ik twijfel niet aan het verhaal van Arjan, dat híj last van ghosting en smearing had op zíjn 41-model, en ben blij voor hem dat MM het zo goed heeft opgelost).

Mijn instellingen zijn:

TV en Component:
    contrast: 65
    helderheid: 59
    scherpte: 40
    kleur: 27

kleurtint: koel2

fijnregeling
    roze: 35
    groen: 32
    blauw: 20

VGA
    contrast: 65
    helderheid: 59

kleurtint: koel2

16. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Nou wordt ik toch echt gek denk ik?!?!!?
    Ik krijg echt geen mooi beeld met mijn le26r51!!
    BV: bij pgr3 als je rondloopt bij de garage, sta ik naast de ferrari, zodat je net helemaal van de zijkant in beeld hebt. Beweeg ik mijn rechter stick van links naar rechts, heel langzaam, is meteen al het detail weg!!!!! echt het ziet er niet uit!!!!!! BV: de velgen, als ik beweeg zie ik het logo echt niet meer!!
    Ook als ik bv naar rechts beweeg richting de neus, zie ik voor de bumper een lichte rode waas!!!!!!!! Ook als ik naar het hek kijk en ik beweeg licht mijn rechter stick wordt het meteen donkerder en ziet het er niet meer uit!!!!
    Hoe kan dit nou??????????????????????????

17. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor zover ik weet zijn alle inputs onder handen genomen, want naast de X360 heb ik nog 3 andere consoles momenteel op mijn TV aangesloten....waarvan bij elke het beeld er gewoon flink op vooruit is gegaan :)

18. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Om geluid te krijgen heb je inderdaad de twee tulpjes nodig. Heb je de officiele kabel van Microsoft? Daar zit namelijk een adaptertje bij om de twee tulpjes om te zetten naar een koptelefoon aansluiting. Deze dien je aan te sluiten op de PC audio-in aansluiting. Je kan ook de twee tulpjes op je versterker aansluiten, of wanneer mogelijk, een optische kabel gebruiken.

@Tante Truus,
    Volgens de monteur zit het verschil hem in de response tijd. De R41 zou 12ms zijn, en de R51 8ms. Maar of het waar is, geen idee :).

@Sander1940,
    Zoals jij het nu omschrijft, lijkt het heel erg op de problemen die ik ook had met mijn tv van Samsung :eek:. Is dit bij de instellingen van een aantal posts terug?

19. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij licht dit ook een beetje aan PGR. Ik heb mijn xbox ff een tijd aan een andere normale tv moeten aansluiten, en dat wazige bij pgr heb ik nu ook best wel. Heb je het ook bij andere games, of niet?

@PARADOX, heb jij hier ook last van. Test het als je wilt ff, al heb je tijd , dan kan je Sander beetje vergelijkingsmateriaal geven.

Ik heb namelijk het gevoel dat dat blur geziek heel erg te zien is bij PGR. Bijvoorbeeld bij CoD2... schitterend beeld, helemaal nergens last van. Misshien moet je ook dus is even andere games erin pleuren en kijken of hij dan nog steeds dezelfde syptomen vertoont! Ik moet je zeggen dat ik hier ook vrij ongeduldig van wordt...haha. Veel geld in geinvesteerd, ik kan nu niet kijken of bij mij ook al het detail wegvalt. Want toch vaag. Zoveel mensen hier op het forum hebben dit type van Samsung en je hoort nauwelijks klachten.. Of ben ik dat maar...

Laatst bewerkt: 10 feb 2006
  20. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt voor de xbox360 zeker geen hdmi kabel?
    ivm met aanschaf le32m61b?

Zit er +/- 4 meter van af dan is 32 inch toch genoeg?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina