De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gunsttino

    Gunsttino Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP !!!

    hey mensen !

    Ik heb hem dan eindelijk....mn nieuwe tv !!
    De allernieuwste Samsung 42" plasma..
    Ik wil alleen nu graag weten welke kabel ik het beste kan gebruiken...
    want weet het echt niet |:- en wil echt het beste eruit halen..dus ook het beste geluid en het beste beeld

    De VGA of die component kabel?

    Laat me aub zo snel mogelijk weten als je me kan helpen
     
  2. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    VGA sucks :) ik heb hem getest op een lcd (dus kan wat verschillen) maar de kleuren zijn zo verschrikkelijk flets.

    Geef mij maar de componenten kabel die geeft bij mij het mooiste beeld.

    Dat verhaal bij project gotham heb ik ook als ik snel beweeg wordt het een grote vage auto, ik denk echt dat het probleem bij PGR3 ligt.
     
  3. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja je kan hem idd gebruiken voor HD gamen op je 360...hij heeft de juiste aansluitingen en specificaties. Het is alleen (maar) 17 inch...dus je zit wel dicht op je schermpje denk ik... :)

    edit: ow ik zie dat de responsetijd 25ms sec is, dat lijt me wel te veel voor gamen...
     
  5. S2801

    S2801 ANI

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    En een responsetime van 25ms....oei..... Als je deze tv ook gaat gebruiken voor gamen zou ik toch uitwijken naar een ander model met een lagere responsetime, ga uit van <16ms.

    Misschien is dit wat, hier op kieskeurig.

    En anders moet je toch gaan uitwijken naar een Samsung LE23R41/51B, maar dan zit je al aan de 700 euro.
     
  6. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0

    jah echt net kantje.. niet kleiner nemen iig.
     
  7. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik las ergens dat voor projectie 1,5x je beeldiagonaal de minimale kijkafstand is :9 Over maximaal staat er niks.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2006
  8. S2801

    S2801 ANI

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vuistregel voor kijkafstand voor 16:9 tv's is: 7x de hoogte van het scherm.
     
  9. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    of ongeveer 24 in de lengte geplaatste zweedse cavia's....

    als het duitse zijn dan plaats je ze zin de dwarsrichting want die zijn veel dikkker.



    :+








    zolang je prettig naar je beeldschermpie kan kijken is alles ok.
     
  10. Gunsttino

    Gunsttino Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    VGA of Component

    dat die kleuren flets werden zou best goed kunnen..

    Mijn tv heeft alleen een groot verschil met lcd en dat is dat lcd 1 miljard kleuren kan maken en mn plasma 70 miljard..

    Is het niet mogelijk beide kabels aan te sluiten?
     
  11. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Welk type heb je precies?
    Welk type heb je precies? Edit... dom.. niet goed gelezen. He maar je moet voor de lol een de test uitvoeren zoals Sander het ook heeft gedaan. En dan ff kijken of je details ook wegvallen...
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2006
  12. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0

    LCD heeft gewoon 16.7 million colors hoor :eek:

    en plasma gaat idd in de miljarden.
     
  13. Gunsttino

    Gunsttino Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik geloof je gelijk..:)
    Het is wat die man zei waar ik hem gekocht had..
    Maar als ik hier wat berichten door lees klopt het heel vaak niet wat deze mensen zeggen...

    Maar kan je mij met die kabels helpen?:{
     
  14. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Ik zag dus van de week in de folder van Media Markt een hd tv van Philips voor 899 euro ongeveer en hij was 26 inch als ik mij niet vergis. Weet iemand welke ik bedoel en zo ja is ie goed ?

    Alvast bedankt _0/
     
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Welk type is het precies van Samsung? En je hebt al een Xbox 360 of niet? Sluit eerst de component kabel eens aan. Als je tevreden bent met het beeld, dan heb je ook geen behoefte aan de VGA kabel.

    Op de component ingang van Samsung tv's is DNIe geactiveerd. Deze chip analyseert continu het beeld, en verbeterd het. Op de PC ingang is DNIe niet geactiveerd. Waar je bij component nog de kleuren e.d. in kan stellen, is dit in de PC mode niet meer mogelijk. In deze mode kan je alleen nog maar het contrast en de helderheid instellen.

    Ik zou pas naar de VGA kabel gaan kijken als je niet tevreden bent met de kwaliteit die je krijgt over component.
     
  16. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens de component geeft echt wel een heel mooi beeldje, als je daar tevreden mee bent hoef je ook geen andere kabel :)
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen PGR3 dus ik kan het niet testen....ik kan alleen maar zeggen dat ik gewoon tevreden ben over mijn beeld, bij welk spel dan ook :)

    Toen ik mijn TV net had plaatste ik ook mijn twijfels bij sommige spellen, vooral donkere spellen als Doom en Resident Evil waren in mijn ogen te donker....gelukkig is dit er allemaal zwaar op vooruit gegaan.
     
  18. Freaky800

    Freaky800 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0

    Zo ervaar ik het ook,het beeld is gewoon minder scherp en een stuk fletser qua kleur
     
  19. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ff een uurtje tijd gestoken in het probleem van Arjen. Maar zoals jij het had, dat je complete dingen smeerden door het beeld, zal maar zeggen. Dit heb ik gelukkig niet gehad. En sander, hoe is ie nu met jouw tv? Op dit moment is mijn Samsung ook in reparatie, ze gingen er een nieuw besturingsprint inzetten.. ben benieuwd.
     
  20. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Arjen, jij had in het begin last van tearing. In je vorige posts van Deel II beschreef je dat dat probleem opgelost was na een update. Dat andere probleem van de kleuren helaas niet. Dit betekent dus, dat het details-verlies op te lossen is m.b.v. een update toch?:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina