Damn... ik ben ook aan het zoeken en vergelijken en kwam eerst de Samsung LE32M61B tegen. Nog steeds geweldig toestel denk ik, maar, ik zag ook de Philips 32PF9966. Zoals je al zegt: ambilight is erg leuk, en ik geloof ook wel in PixelPlus technologie.
Maarrrrrr en je noemde het al: HET grote nadeel aan de Philips (en ONverklaarbaar vind ik) zijn de aansluitingen achterop: ALLEEN een DVI input, met een verloopabeltje kan je component aansluiten als ik het goed begrijp:
component > vga > dvi
En dan zit meteen je tv vol qua HD-signalen toch? Dus ALS straks het WK begint, en de kabelaars in nederland misschien via decoders HD kanalen gaan aanbieden zit de philips vol, omdat je niks extra's kan aansluiten via dvi / hdmi / component, aangezien de 360 daar al op zit...
Heb ik het dan goed? Want dat zou ik erg jammer vinden: ik vind de philips nl. mooier ook qua design dan de samsung ;-)
/edit:
Ik bedenk me net: de toekomstige decoder-box van de kabelmaatschappij, ik denk dat je dan de kabels van de xbox 360 op de decoder moet aansluiten, en de decoder vervolgens op de tv........... Gokje?
Laatst bewerkt: 15 feb 2006