1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Een mogelijkheid is dan nog altijd alles aan te sluiten via een fatsoenlijke audioversterker (deze hebben tegenwoordig ook componenten ingangen) en dan een componente kabel naar je philips.

    Je hebt tegenwoordig versterkers waar je zelfs 4 componenten ingangen hebt dus plek genoeg.

    Ik heb eigenlijk geen idee wat de kwaliteit is van deze ingangen/uitgangen dat moet ik nog even gaan testen aangezien ik deze ook wil gaan gebruiken voor de xbox/dvd/decoder
     
  2. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    Leuke actie van MM, had al zoiets begrepen toen ik daar een week eerder was. Want ze willen alle oude modellen de deur uit hebben.

    Actie komt tevroeg voor mij, wil me nog iets verder verdiepen. Denk wel dat de philips met ambilight laat vallen en dus voor een samsung ga.

    welke type dat wordt is nog even afwachten
     
  3. torluxes

    torluxes Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk, ik ben ook philips fan... echter hebben ze op de lcd tv's toch een steekje laten vallen qua ingangen..... inderdaad, je kan een externe selecter halen of via je home cinema versterker.... maar dan nog, hoeveel kost nu een ingangetje extra op zon dure tv?

    alleen de 9830 serie heeft genoeg ingangen...maar ja, dat is ook meteen de toplijn 8)
     
  4. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er ook al een tijd over te denken om een LCD-TV te halen. Deze actie van de MM kan me wel overhalen. Ik weet alleen niet wat de prijs is van de volgende schermen bij de MM:

    Samsung LE26M51B
    Samsung LE26R51B
    Sony KLV - S26A10

    Weet iemand de prijs van deze schermen bij de MediaMarkt?
     
  5. torluxes

    torluxes Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zag ik zonet de Samsung LE26M51B hangen voor een dikke1100 euro....(MM eindhoven)....(ik kan ernaast zitten, want liep er langs en dacht, he die is eigenlijk ook wel leuk, alleen wat kleiner ;))

    weet wel met zekerheid dat de LE32M51B voor 1444,-- hangt, maar die is niet voorradig in ehv....

    dit is zonder de 19 procent korting die morgen is....
     
  6. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Bestaan dat soort 'selecters' al? Want het is ook maar afwachten hóe een (bijv.) hdtv decoder signaal gaat geven: hdmi, dvi of component.

    Heb zelf een prima reciever, maar nog een oudere en dus geen component ingangen... :{
     
  7. torluxes

    torluxes Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb naar die selectors lopen zoeken, aangezien ik bijna die philips besteld had. Ik kwam ze wel tegen op internet, maar de prijs lag toch wel boven de 200 dollar.....

    Ik ben toen afgehaakt (kan je netzogoed doorgaan voor de 9830 gaan), dus wie weet zijn ze goedkoper te vinden. Ze bestaan echter wel ;)
     
  8. Murlock

    Murlock Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    De LE26M51B voor 1100 euro met korting dus rond de (1100*0.85) 935 euro dat is een hele mooie prijs *)
     
  9. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Bizar hoor... die Philips 9966 wordt door zo'n beetje iedereen de hemel in geprezen, maar heeft slechts ÉÉN dvi aansluiting... ik snap er echt niets van... 't is een behoorlijk dure tv...

    Effe snel gegoogled, en ik vond dit component-selector- boxje:
    http://www.the-console-corner.com/shop/product.php?productid=6098&cat=10&page=1

    Maar goed... ik ga er eens over nadenken, wat ik nu moet doen, grofweg twee opties:

    Samsung LE32M61B
    http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le32m61b.asp

    of

    Philips 32PF9966
    http://www.consumer.philips.com/con...&proxybuster=T4HUU4TOXDSZDJ0RMRESHQVHKFSEKI5P
     
  10. torluxes

    torluxes Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    die is opzich wel interessant en niet duur!!! Alleen switch ie alleen de analoge component kabels, en helaas geen dvi of hdmi..... dus die in combi met de philips tv, is niet mogelijk zonder een blokje van component naar dvi (ik geloof trouwens wel dat die bijgeleverd word bij die philips tv)
     
  11. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij de philips tv zit een verloopkabeltje om van component naar dvi te gaan volgens mij.

    Dus de hoofdvraag (voor mij) is dan: hoe stuurt een hdtv-decoder (denk aan wk 2006) beeld naar een hdtv, is dat via component, dvi of hdmi.

    Want als een hd-decoder 'gewoon' via component stuurt, dan is zo'n kastje dus ergens wel beschikbaar. (Immers: 360 en decoder sturen component, philips tv kan met het meegeleverde verloopkabeltje 1 component ingang bieden).
     
  12. Wallie

    Wallie Hardware Freak

    Berichten:
    448
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie echt voor de Philips gaan, dan wil ik in ieder geval vermelden dat deze tv veel last heeft van dode pixels...
    Onder ander Beuker(sr) heeft deze tv 5 keer moeten inruilen en nog steeds functioneerde hij niet zoals hij hoorde te wezen.
    Nu heeft hij een 9830 (*topmodel)
    En niet alleen heeft beuker last van dit probleem je leest het nu ook vaker op kieskeurig met hetzelfde probleem.
    Maar wil je toch echt voor deze tv gaan, vorige week was hij bij de foto klein in het centrum nog voor 1699 :)
     
  13. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het erg jammer, maar denk dat de nieuwste samsung le32m61b dan de betere keuze is... (snik, want ik vind de philips mooier). ;-)

    De philips 9830 is gewoonweg te duur... :)
     
  14. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een Philips 37PF9830, maar hoe kan ik die dode pixels zien dan? de tv is groot en je gaat toch niet pixel voor pixel kijken welke dood is of niet.
     
  15. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Een dooie pixel zal altijd zwart blijven, dit merk je gauw genoeg op hoor, vooral in lichte scenes.
     
  16. torluxes

    torluxes Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    even wat plaatjes maken op pc van 1280x720....

    eentje geheel blauw
    eentje geheel rood...
    eentje geheel groen
    eentje geheel .......
    etc etc etc.....

    effe op usb sticky zetten en in xbox beuken....
    dan via xbox-media op tv toveren, en hopsa, je ziet ze meteen...... (mits je er wel een beetje dichtbij zit that is ;))
     
  17. S2801

    S2801 ANI

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je pc op je LCD is aangesloten kan je het goed met Death pixel tester doen! Dat is een fijn en klein programmaatje, wat ook nog makkelijk in gebruik is! Hier de directe link het programmaatje te downloaden.
     
  18. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Het enige baggere aan die LE32M61B is dat die maar 1 scart aansluiting heeft.

    Ik ga zelf persoonlijk kijken voor de LE32M51b die heeft namelijk 2 scart aansluitingen. Ik heb namelijk een PS2 en een Xbox beide op scart.
     
  19. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag gebeld en 'n mevrouw zei dat je gewoon kan bestellen in de winkel voor die prijzen excl. btw...?!

    Maar voor 1170 euro een LE32M51B, waar ik dan nog ff op zou moeten wachten, vind k niet erg, prijs zakt denk ik op i-net niet zo snel...
     
  20. Atmoz

    Atmoz TECHNO !!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    116
    Vorige week hong daar een lekkere plasma van 127cm. 1366x768 van Philips. 4995,- Morgen (vandaag dus :) ) kost die dus maar 4200,- ofzo...

    Ben aan het twijfelen... Heb net een nieuwe plasma van Loewe, maar deze dus 20cm groter...

    Iemand interesse in een Loewe 42"er???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina