De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D4V3

    D4V3 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    geld te veel? ;)

    Ik bied €700,= :p
     
  2. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanwaar je dit haalt weet ik niet, maar de 61 versie heeft ook 2 scart-aansluitingen.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vond ik dus ook :) Hier in ieder geval nog een tevreden gebruiker die kan bevestigen wat Banjy al zegt :cool:
     
  4. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of het al gemeld is maar toch nog even ter info:

    Vandaag en alleen vandaag zijn bij alle MediaMarkt filialen alle LCD's en Plasma TV's 19% goedkoper

    Dit is een actie genaamd LCD's en Plasma's zonder BTW en is 1 dag geldig op 16 februari 2006. Mensen die dus zitten te denken om er 1 aan te schaffen kunnen er nu hun voordeel mee doen.

    Groeten,

    Bart.
     
  5. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Even een paar fotootjes:
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    @Offtrack
    vet man :), hoeveel koste de HD tv van Samsung?
     
  9. torluxes

    torluxes Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Puike TV OffTrack! :)

    Ik heb zojuist bij de mediamarkt dik 200 euro teruggehad...
    had afgelopen vrijdag de LE32M51b gekocht daar en ze hebben een 2 weken laagste prijs garantie...ook op hunzelf ;)

    kortom, even bon laten zien, en alsnog de korting van vandaag gehad :p

    edit: @ Tecnomic: die samsung(LE32M51b heb ik het dan over, ik weet niet de size van de tv van de fotos) is nu een dikke 1200 euro...normaal dus 1444,--

    (mediamarkt eindhoven. Maar ik zeg er meteen bij, deze M serie hebben ze in ehv niet op voorraad meer ;))
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    @offtrack. Vette tv, maar zo'n stapel apparatuur op 1 hoop open en bloot op je kamer, zou er gek van worden!
     
  11. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Achjah... je moet er wat voor over hebben :p Maar ik ga binnenkort wel wat uitdunnen. Zo'n cassettedeck staat er meer als kastvulling...:p

    De tv kostte €987,-. Ik haalde hem op bij een webshop, hadden ze een 32" voor me klaar gezet. Ik ben toen te eerlijk geweest en heb ze erop gewezen. LE32M51 voor €987,- zou wel een wereld prijs geweest zijn.
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  12. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan hebben ze het op die site verkeerd aangegeven.

    Ik ga morgen namelijk zelf kijken voor een Samsung en zit te twijfelen tussen de LE32M51b of de LE32M61b.
     
  13. JAW-001

    JAW-001 nOOb?!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij advies geven?
    Ik heb mijn 360 aangesloten op mijn beamer(720p), op dit moment met de 360 VGA kabel in combinatie met een 5 meter VGA verlengkabel. Een beetje irritant is dat ik het beeld helemaal in de uiterste positie moet pannen om beeld te krijgen(mijn broertje heeft dit trouwens ook met zijn LCD TV).
    Nu heb ik sinds kort de HDTV kabel en vraag me af of die dit probleem niet heeft. Iemand ervaring hiermee?
    Deze kabel zal ik ook moeten verlengen en vraag me daarnaast af welke nou betere kwaliteit beeld zal leveren. Het voordeel is dat als ik de xbox aansluit via de HDTV kabel, ik mijn PC weer via de VGA kabel kan aansluiten op mijn beamer.
     
  14. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat model heb ik ook besteld voor 1222 euro bij MM vandaag, echt serieus de mooiste TV die er is, persoonlijk. Ik heb alleen een vraagje over de kijkafstand, ik kan er maximaal 2,5 /2,57 meter vanaf zittenen ik heb toch maar voor de 32 inch gegaan ipv de 26 inch, ookal zei de verkoper dat 3 meter de grens is. Aangezien ik alleen computer en xbox 360 aan ga sluiten en er geen analoog signaal op ga aansluiten.

    Had ik beter voor een 26 inch kunnen gaan?
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  15. Tecnomic

    Tecnomic Guest

  16. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij MM Rotterdam hadden ze snel de prijs van de 32M51 omhoog gegooid naar 1599. Heb nu een mooie prijs kunnen maken bij de Prijstopper. Ik heb hem na mijn Wintersport volgende week dus zal dan wat Feedback geven.
     
  17. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik kom er weer eens niet uit :) ik ging er van uit dat ik ingangen had op mijn HK versterker om de componenten door te lussen.

    Dit is dus niet zo ik wil namelijk mijn dvd-speler en mijn xbox360 via componenten aansluiten maar dat gaat dus niet op deze manier.

    Iemand enig idee?
     
  18. torluxes

    torluxes Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    @The Stig:
    Ik zit er ook maar een dikke 2 meter vandaan ongeveer. Perfect beeld...
    Had hiervoor een 32 inch crt buis, dus wilde niet kleiner.....de afstanden vs maat van de tv verhoudingen die ze standaard meegeven zeggen idd dat 26 inch beter is, maar vergeet niet: het is ook een kwestie van parsoonlijke smaak :9
     
  19. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag deze gekocht bij de Media Markt: Sharp LC-32GA6E

    [​IMG]
    wordt morgen bezorgd. Nog iemand die hem heeft en misschien tips of opmerkingen heeft?
    en euh..ik heb nu een HD AV Cable. Is die minder goed dan de VGA HD AV cable?
     
    Laatst bewerkt: 16 feb 2006
  20. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    wat was de prijs van deze hd tv als ik vragen mag ? en hoeveel inch ? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina