1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind jij met jou tv instellingen (contrast op 65) niet dat games wat te donker zijn...?

    Ik zit momenteel op:

    Contrast 75
    Brightness 48
    Sharpness 20
    Color 50
    Cool1
     
  2. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe binnekort (als ik weer voldoende centjes heb) ook maar s een
    big-ass HD tv-tje kopen voor mijn 360
    tv die ik nu heb is nix mis mee ofzow maar als je m gaat vergelijken met die
    grote Lsd tv's dan kom je gauw tot de conclusie dat er nix boven
    een HELE grote tv gaat ;)

    ik zat te denken aan:

    Sony:
    [​IMG]

    Panasonic:
    [​IMG]

    maar eigelijk gaat mijn voorkeur toch naar Samsung:
    [​IMG]
    [​IMG]

    maar Philips is ook mooi ;) :

    [​IMG]

    [​IMG]

    tja het zijn allemaal mooie Lsd HD tv-tjes, maar jah zal natuurlijk
    wel een keuze moeten maken ;)
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Zit er een verschil tussen die 2 onderste phillipsen?
     
  4. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog eens proberen, ik wil xbox360 + dvd-speler via componenten aansluiten maar helaas maar een ingang.

    Iemand enig idee, mag ik gewoon bv een tulp naar twee tulp aansluitingen erin prikken dus op deze wijze twee apparaten op een ingang

    Ik heb ze niet tegelijk aan dus daat zou het probleem niet mogen zijn.

    Iemand een tip?

    Ik heb overigens de onderste samsung, de LE32T51B heerlijk ding gister effe de pc eraan gehad geen problemen dat het scherm te langzam zou zijn ofzo.

    Wel gek overigens als ik de pc aansluit zijn de kleuren echt super goed te noemen (vooral far cry :)) maar zodra ik de xbox aansluit via vga is het hopeloos er vreemd als je het mij vraagt?
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2006
  5. Lt Lemmens

    Lt Lemmens A Dutch Ghost

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens die website wel
    maar als ik eerlijk moet zijn zie ik de verschillen niet ;) :D
     
  6. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Er van uitgaande dat je een premium 360 hebt:
    [​IMG]
    Stop de groene, blauwe en de rode (tussen de de groene en blauwe) in onderstaande aansluiting achterop je TV.
    [​IMG]

    je kan eventueel de witte en de andere rode stekker ook bij je component aansluiting op je tv aansluiten, zodat je geluid van je xbox op je tv hebt.

    Zo moeilijk is dit toch niet?:confused: :)
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2006
  7. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol dat is duidelijk bedankt voor de uitleg maar helaas niet helemaal wat ik bedoel.

    Ik wil dus mijn xbox EN de dvd-speler via component aansluiten op een ingang rara??
     
  8. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit zou moeten voldoen aan jouw eisen:

    http://www.mcsnet.nl/nl/dept_90.html
     
  9. S2801

    S2801 ANI

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar mijn weten kan de Scart van de 360 geen HD-signalen overbrengen, RGB of niet.....als je een core hebt: koop een hd component kabel of als je een premium hebt: sluit de daarbij geleverde component HD kabel aan! deze kabel kan namelijk HD signalen overbrengen (720p/1080i) naar je HD Ready tv. Daarmee bereik je mooiste beeldkwaliteit en een overvol kwijlbakje:p :9
     
  10. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Misverstand, ik heb geen 360, maar nog een oude xbox aangesloten op rgb scart.
     
  11. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0

    Yup dat is het, wel nog even een vraagje is het mogelijk om gewoon een splitter op elke ingang te zetten en daar dan twee apparaten op aan te sluiten dus ingang >>> Tulp >>>> 2 maal tulp ingang
     
  12. Bert_Gtt

    Bert_Gtt Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar eens proberen :)

    Ik heb van de week mijn LCD TV ontvangen (samsung LE32R41). Deze heb ik op mijn phillips home cinemas etje aangesloten.

    Geluid van dvd + games is goed. Alleen als ik het geluid van de TV via de boxen van de dvd set laat lopen, krijg ik een ruis/kraak uit de centerspeaker en links voor en rechts voor speaker als ik 'zap'.....

    Deze ruis/kraak hoor ik als ik het geluid van de TV laat lopen met rood wit tulpje via tv out en ook als het geluid via de scartkabel van de dvd set loopt...

    Ik ben al terug geweest naar de winkel, en zij konden mij niet vertellen waar het aan ligt. Ik heb de dvd set inmiddels op een andere (niet LCD) tv aangesloten, en daar heb ik de ruis/kraak niet....

    Op advies van de winkel de kabels vervangen (tulpje, scart) maar daar ligt het absoluut niet aan.

    Weet iemand of en wat ik hiertegen kan doen??

    Bert_Gtt
     
  13. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Gek genoeg hebben mijn pa en ma dat dus ook, op het moment dat ze zappen krijg je zo`n zwaar irritant geluid uit de voorste boxen.

    Ik zou zelf toch zeggen probeer eens een ander kabeltje, je tv heeft meestal meerdere audio uitgangen (ook via de scart!!!!!) dus dat zou je ook nog eens kunnen proberen scart blokje op out zetten en dan die kabel eraan die je nu ook gebruikt!.
     
  14. Bert_Gtt

    Bert_Gtt Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tip, ik heb het op beide scart aansluitingen geprobeerd met een scart-audio uit blokje, maar het irritante geluid blijft....
     
  15. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij nog helpen met wat instellingen voor de LE32M51B van samsung...?

    Het gaat mij om de beste kwaliteit, voor games, dvd en digitale tv... :)
     
  16. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, ik dacht al, zo moeilijk is dat toch niet om aan te sluiten 8) Ik had je vraag verkeerd begrepen :cool:

    Heb je misschien een receiver? Misschien zitten daar component aansluitingen op. Vaak hebben ze 2 ingangen en 1 uitgang. De receiver wisselt dan tussen die 2 inputs. Ik weet niet of dit bevordelijk is voor de kwaliteit, maar als je toevallig een receiver hebt staan zou je die kunnen gebruiken als deze mogelijkheid erop zit.
     
  17. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Heeft hier iemand ervaring met cod 2 op een samsung le26r51???
    Het ziet er echt mooi uit en ben voor de rest erg tevreden over de samsung, maar alleen als het donker is in het spel, BV: de eerste missies van de britten heb ik toch een beetje last van rare dingen. BV: de kruisen met prikkeldraad, als ik snel naar boven en onder kijk trekken de kleuren. net of de schaduw net effe iets te laat is! Ik zie dit alleen in de donkere delen van het spel, soms is het erger dan anders, maar het ergert mij toch een beetje. vroeg mij af of nog meer mensen hier last van hebben en wat hier aan te doen is???
    Misschien hoort het wel in het spel, weet het niet???? Heb ook geen vergelijkings materiaal, want heb alleen cod3 en Pgr3.:{ :{
     
  18. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was inderdaad in eerste instantie mijn bedoeling helaas geen aansluitingen op de versterker, dus vandaar dat ik via splitters wilde gaan werken alleen weet ik niet of dit erg goed is voor de kwaliteit...
     
  19. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, eigenlijk vind het te donker, maar ik laat het toch lekker zo staan! :+ just kiddin'.
    Ik heb natuurlijk wel de brightness aardig wat hoger staan dan jij. Deze combi bevalt me tot nu toe het beste. Het is wel een instelling die is afgestemd op 's avonds gamen.
     
  20. S2801

    S2801 ANI

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke sorry, die 360 is al zo ingeburgerd:p

    Maare ik heb geen ervaring met een xbox1 via scart op een LCD, maar voor de xbox1 zijn er ook componentkabels te koop! hier bijvoorbeeld
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina