De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde probleem , ik vermoed dat het in het spel zit want met andere games heb ik nergens last van.
    Condemned is best een donkere game , toch heb ik hier geen problemen.
    Wel ben ik al sinds 2 dec. aan het kutten met de instellingen en ga denk ik toch een calibratie laten uitvoeren, ik wil toch het beste uit mijn scherm halen!
    want ik ben nog niet helemaal tevreden , moet echt NOG mooier kunnen!!
     
  2. Broes

    Broes x-user

    Berichten:
    849
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb zelf de LE32R51

    Contrast 97
    Helderheid 57
    Scherpte 57
    Kleur 57
    Automatische helderheid staat aan
    Automatische contrast staat uit

    Heb 'm nu sinds augustus 2005 en draait perfect met de xbox360
     
  3. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer mijn instelingen eens (zie handtekening).
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1

    Tip: zet je scherpte op 0 ;)
    is al een paar keer naar voren gekomen in dit topic.
    Misschien een idee om een sticky topic te maken met wat meer informatie over het instellen van de verschillende opties van je HD tv?
     
  5. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Yo. Ik heb exact dezelfde tv als jij. Nu is mij alleen een tijdje geleden opgevallen dat links een paar lichte strepen contrastverschil in mijn scherm had. Dit waren zijn echt verticale strepen van minder dan een centimeter, en het valt ook niet op bij analoge tv bijvoorbeeld.. zo minimaal is het te zien. Je ziet het alleen wel al zijn er snel bewegende beelden zoals bij PGR. Het verschil is dat te zien bij bijvoorbeeld het asfalt. Heb jij dit ook, je kan het het beste testen in een donkere kamer, dan valt het het duidelijkst op. Volgens mij hebben namelijk meerdere monitoren hier last van, alleen valt het men 9 van de 10 keer gewoon niet op! Vandaag komt een Samsung monteur om eens te kijken naar mijn scherm... ze vonden het allemaal heel erg ongeloofwaardig klinken de eikels.Want hij was al eens voor reparatie gegaan en daar hadden ze het verholpen zoals zij zeiden, en getest ook nog. Alleen niet met een 360 en daar valt het bijna alleen maar op. Het ligt btw niet aan de xbox, ik heb er nog een ander aangeloten, en toen viel het nog op. Bij analoge tv zie je het ook minimaal, maar hoe langer je ernaar kijkt, hoe meer het op gaat vallen. Alleen ik ben bang dat die gasten het morgen dus niet zien, en dan zit ik met de gebakken peren... wat dan:'-(
     
  6. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    zijn er nu veel problemen met de Lip-Sync op het V40 model??
     
  7. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Lip-sync problemen heb je niet met een lcd, wel met plasma. Hoewel ik niet weet hoe het zit met de nieuwste generatie plasma's.
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    ALs ik de scherpte van mijn LCD scherm op 0 zet, dan wordt het toch echt best blurry. Ik heb hem op 20 of 25 staan geloof ik.. Minder dan dat is niet mooi!?
     
  9. Blazin Starks

    Blazin Starks R.I.P. Dirty

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    0
    Onderstaand stuk komt uit het forum van http://tweakers.net
    het betreft wel een S32 maar lipsync treed dus wel op bij LCD schermen....


     
  10. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik een goed plan!!!! gewoon overzichtelijk alle info in een sticky!!!!

    Ik heb op het moment de volgende instellingen, blijf maar aanpassen :)

    Contrast 80
    Brightness 50
    Sharpness 25
    Color 55
    Cool1
     
  11. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Wij hebben de Samsung LE32R41B op het oog.
    Is dit een goede keuze of adviseren jullie ons wat anders?

    [​IMG]

    Prijs: ± € 1300,=
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 feb 2006
  12. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou voor de LE32M51B gaan is de nieuwe versie...!! En is ook te vinden voor ongeveer 1300 euro... Ik heb m nu 2 weken... TOP TV!
     
  13. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf de 26'' versie maar ik kan dit gelukkig niet beaamen.....heb er totaal geen last van.....ik speel de dvd's via de xbox360 af naar component...dus dezelfde opzet....
     
  14. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem ook, en bevalt 100% goed.
     
  15. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik ook besteld bij de mediamarkt voor 1225 euro (afgelope donderdag, prijs ecl. BTW:D )

    Zodra ik hem heb probeer ik een uitgebreide review te schrijven over dit model, ik weet hoeveel je aan een goede review kan hebben bij je uiteindelijke keus!
     
  16. Eagle_1

    Eagle_1 yippiekayee

    Berichten:
    292
    Leuk Bevonden:
    0
    Digital Audio & hd tv

    Ik weet niet of ik hier helemaal goed zit, maar ik heb echt jullie hulp nodig.

    Ik heb mijn xbox360 al vanaf de dag dat hij uit is, en ben der erg blij mee _O_ . Nu ben ik zinds kort verhuis heb nieuwe spullen gekocht etc etc....
    waaronder ook een nieuwe tv. De philips 32PF3320, tis niet een super de luxe tv maar hij ondersteund wel hd kwali.
    Nu zat er ook een soort van hd kabel bij mijn xbox, om precies te zijn: Xbox 360™ Component HD AV-kabel
    [​IMG][​IMG]
    Bij mijn tv zit ook een kabel waarmee ik componente pluggen op mijn dvi aansluiting vna me tv kaan aansluiten, dit heb ik gedaan... en jah idd Super verschil!!! ziet er echt top uit...

    Nu het probleem... ik heb helemaal geen geluid... Mijn tv verwacht volgens mij op het het moment dat ik hd / dvi gebruik dat ik ook de dvi audio in poort op mijn tv gebruik. [​IMG]
    Nu heb ik dus een optische kabel gehaalt die aan de ene kan in mijn scart kabel aan de kant van mijn xbox past (zit een kleine aansluiten op) en aan de andere kant past hij in mijn tv.
    Maar ik krijg geen geluid... wat ik ook doe......

    Heeft iemand hier ervarig mee??? of een Tip... of hopenlijk zelfs de oplossing....
    alle hulp is welkom....
     
  17. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt dus de optical kabel goed aangesloten? Probeer eens in het menu te zetten dat je geen stereo geluid hebt of iets dergelijks. Waarschijnlijk stuurt de xbox nog op de rode en witte tulp connectors het geluid uit in plaats van de optical cable.
     
  18. Master Perfect

    Master Perfect Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 21 feb 2006
  19. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Je tv ondersteunt denk ik geen optical in op die aansluiting. Waarschijnlijk moet je een verloopstukje hebben.
    [​IMG]
    2x tulp contra naar 3,5 mm stereo jack

    Aan de ene kant stop je dan je 2 tulp stekkertjes (de rode en de witte) en de andere kant stop je in de connector van je tv. Als het goed is heb je dan geluid op je tv. :)
     
  20. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Das heel fijn, maar als er weinig info is te vinden over de V40 icm lip sync, denk ik niet dat dit representatief is voor het scherm op zich. Er zullen vast wel lowbudget schermen zijn die er last van hebben. Ik heb zelf op mijn samsung ook nergens last van.

    Btw: hoe komt die verkoper van de Block er nou weer bij dat je geen lcd schermen horizontaal mag vervoeren? Das alleen bij plasma 8)
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina