1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd als Po! zegt, iedere keer dezelfde vragen. Een videokaart kan idd meestal de digitale en de analoge versie van DVI aan. Een tv vaak NIET. Philips is daar overigens een meestal een uitzondering op, maar dat vind je in de handleiding.
    Op een philips is vaak maar 1 DVI oid aansluiting op te vinden maar deze accepteert meerdere bronnen (component, vga ed). Maar dit is uitgelegd in de handleiding.

    Hier nog een plaatje om DVI te illustreren:

    [​IMG]
     
  2. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal mooi maar ook samsung ondersteund DVI, en nog steeds geen antwoord op mijn vraag al weet ik niet of romius het tegen mij bedoelde.

    Ik weet wat dvi is en vga etc daar hoef ik geen uitleg over te hebben mijn vraag gaat een stapje verder, welke functies blijven beschikbaar
     
  3. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij toch duidelijk dat niemand hier daar een antwoord op weet... Waarom stuur je samsung niet een mailtje? Aan de ene kant zou het best kunnen dat ze ook gewoon uitstaan maar aan de andere kant zou het ook logisch zijn dat ze aanstaan.

    Mijn eerste gok is dat ze aanblijven staan, dit omdat op de samsung niet gesproken word over een vga port maar een PC port.
     
  4. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, oke, ik begin het een beetje te snappen. Ik dacht altijd dat DVI digitaal MOET zijn en VGA analoog. Maar dat schijnt dus niet zo te zijn.

    In ieder geval bedankt voor de uitleg, ben ik weer een stukje wijzer geworden _O_
     
  5. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk weten ze het zelf ook niet daar :+
    Ik denk eigenlijk dat die functies uitgeschakeld worden, dat is op mijn samsung op de vga poort ook zo. Ik verwacht niet dat die DVI poort veel zal afwijken. Welk type heb je eigenlijk Monkeyk?
     
  6. Po!

    Po! Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat verwacht ik dus ook...;)
     
  7. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen.

    Weet iemand de responstijd van de samsung LE32M61B. Dit is de opvolger van de LE32M51.

    Ik hoor het graag.
     
  8. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
  9. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje iemand nog een goede en goedkope internet site waar ze deze verkopen???
     
  10. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Po!

    Po! Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    No prob. :)

    Maar garantie tot aan de deur hè... Noch Romius, noch mijn persoontje weten het zeker. Het lijkt alleen logisch.

    Staat er niks over in de handleiding?
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2006
  12. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee helaas heel internet en dergelijke na gepluist maar zonder resultaat.

    Ik gok er maar op dat het het zelfde resultaat geeft als vga dus hou ik het netjes bij mijn componenten kabeltje.
     
  13. sunlm

    sunlm Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet welke type Samsungs er worden gebruikt op de 360's in de winkel? Ik ben op zoek naar een HDTV voor mijn 360, hoeft niet te groot te zijn rond de 55 cm is prima. Ik vind die van Samsung wel mooi, is er iemand die mij een goede kan aanraden?
     
  14. Cubewood

    Cubewood Jodenkoeken

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0

    Die HDTV is inmiddels al weer veroudert en het is aan te raden om een LE32M61B te kopen. Kijk eens op www.kieskeurig.nl

    [Edit]
    oh je wilt een 26" dan maar de LE26M51B
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Er mogen dan wel inmiddels weer nieuwe modellen op de markt zijn, de R-serie is ook gewoon een aanrader hoor. Prima scherm voor een mooie prijs :)
     
  16. sunlm

    sunlm Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel is die R serie goedkoper? En wat is dan het volledige type nummer van die R serie?
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kweet de exacte prijsverschillen niet uit m'n hoofd, kijk even op http://www.kieskeurig.nl ofzo :)

    Je hebt verschillende types, o.a. afhankelijk van de grootte die je wilt hebben. Ik had de mijne (LE26R51, 26 inch scherm dus) via een internetwinkel voor nog geen 1000 euro inclusief verzendkosten :)
     
  18. Gunsttino

    Gunsttino Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    ey mensen...

    Gister eindelijk een component kabel binnengekregen... het beeld is echt super!

    Maar er is een probleem.. het geluid met de optische kabel geprobeerd te installeren.. alleen ik krijg het niet voor elkaar om dan ook maar een geluidje eruit te krijgen..

    kan iemand me hiermee helpen?

    Groetjes
     
  19. Po!

    Po! Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet de glasvezel wel klik? Ik heb ook een kabeltje gehad wat er niet echt inklikte, en dan heb je dus nul geluid...
     
  20. sunlm

    sunlm Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met je 360 op een lcd wilt spelen, moet deze dan HD ready zijn? En moet deze dan een componentingang hebben (neem aan van wel) en moet deze dan een HDMI ingang hebben voor je 360 (dat weet ik dus niet)? Wie kan mij adviseren.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina