1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vic Vega

    Vic Vega Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m zelf niet en was ook niet van plan om m aan te schaffen. Maar ik wist eerst niet dat 'gewone' tv's ook HD konden weergeven. Sprak laatst een amerikaan op live, die had het daarover. In de usa kun ja al veel meer van dit soort tv's kopen (crt- hd) ..oa ook sony's
     
  2. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Die televisie kost 850 euro :)
     
  4. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    Dus ook goede beeldskwaliteit ? :)
     
  5. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik neem zelf aan van wel, CRT geeft altijd al goed beeld en aangezien het zelfs een HDTV is neem ik persoonlijk aan dat het wel een toppertje is, ook voor de Xbox360. Persoonlijk denk ik er zelfs over om hem te gaan kopen :).
     
  6. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Bravia S gebruikers,

    Wat zijn jullie TV instellingen bij Tv signaal. Weet iemand er een scherp beeld mee te krijgen. Is er al een keer gepost maar kan het niet terug vinden.

    THNX
     
  7. Gunsttino

    Gunsttino Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een hele simpele oplossing..

    Maar heb je een kabel met ruisonderdrukker?
     
  8. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou geen CRT HD-tv kopen, die heeft waarschijnlijk geen HDMI aansluiting. Ik heb pas een artikel gelezen over de HDCP beveiliging, die ze willen implementeren bij Blu-Ray/HD-DVD media. Kort door de bocht gezegd, is het niet meer mogelijk om zonder HDMI (met HDCP) aansluiting media af te spelen.
     
  9. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik ook gelezen ja, weet iemand toevallig of de Samsumgs (R41) ook de HDCP hebben, ik weet dat ik een HDMI heb, maar wat is dat andere?
     
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Lijkt me toch niet dat je bijvoorbeeld op je toekomstige PS3 geen Blu-Ray's kan kijken, omdat je alleen een component ingang hebt? Hetzelfde geld voor de 360 HD-DVD addon neem ik aan.

    Zou niet handig zijn :) Een losse BRD-speler komt er sowieso de komende jaren niet voor me.
     
  11. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ze wel afspelen maar niet in High-Def, tenminste dat heb ik gelezen, even kijken of ik een linkje kan vinden..
     
  12. Po!

    Po! Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Hollywood wil geloof ik maximaal tot 480p gaan zonder copy protection (analoog)... Zonder HDMI ben je dus genaaid. :mad:
     
  13. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat kunnen ze toch nooit doen voor mensen met een PS3 (of Xbox 360 HD-Addon)? Dus moeten die mensen nu alvast een HDTV hebbe gekocht, met DVI of VGA of component ingang wéér een nieuwe kopen. Alleen vanwege dat. Ik denk dat Sony en MS dan flink stampij gaan maken.. Tenminste, dat mag ik hopen. Ik zou laaiend worden.

    Voor stand-alone spelers zoeken ze het maar uit, die hoef ik toch niet, om maar even egocentrisch te spreken.
     
  14. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs wikipedia zegt er al iets over..

    http://en.wikipedia.org/wiki/HDCP
     
  15. Romius

    Romius Active Member

    Berichten:
    290
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn R51B heeft het volgens de site wel, dus de 41 ook wel denk ik. Staat misschien ook wel in je handleiding?

    Maar het is pure naaierij ja, ik hoop ook dat die hele zooi geboycot wordt ofzo. Ik koop het iig niet als het zo moet. Ik heb mijn huidige dvd speler ook via component aangesloten en dat wil ik misshien ook wel voor mijn toekomstige HD speler doen.
    En het gerucht gaat ook rond dat je daarbij een internet connectie moet hebben om je aangekochte film te "verifieren" iedere keer als je 'm kijkt. Belachelijk natuurlijk.

    Btw de PS3 heeft al een HDMI aansluiting, maar of MS idd rekening hiermee gehouden heeft, dat is de vraag ja.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2006
  16. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok bedankt ik zal eens kijken.

    MS zal wel een HDMI aansluiting maken op de HD-DVD add-on lijkt me.
     
  17. Po!

    Po! Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Sony (met zijn filmmaatschappijen) is juist een van de boosdoeners. De reden dat ze dit verplichten is omdat ze bang zijn voor hoge kwaliteit kopietjes...

    Wat toch een kwestie van tijd is, maar goed.
     
  18. Po!

    Po! Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen wel moeten.
     
  19. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    A) Dan hebben ze een probleem want veel mensen hebben nog geen HDTV met HDMI ingang. Die zullen dus teleurgesteld zijn.
    B) Één van de redenen dat de PS2 zo ontzettend veel verkoopt is omdat ie zo makkelijk omgebouwd kan worden. (naast het feit dat ze achterlijk makkelijk kapot gaan, helaas).

    Dus snijden ze zich dubbel in de vingers. Hele volksstammen zullen een nieuwe HDTV moeten gaan kopen, omdat ze anders nog niks aan die Blu-Ray speler die in de PS3 zit hebben. En de meeste games worden voorlopig nog niet op Blu-Ray formaat, maar op DVD formaat ontwikkeld worden. De toegevoegde waarde van Blu-Ray lijkt me dus voorlopig nog niet erg groot..

    Ik zou graag een speler hebben die High-Definition films afspeelt. Maar ik ga er echt geen nieuwe HDTV voor kopen. Niet voor de 360 add-on en zeker niet voor de PS3. Mijn TV heeft wel een DVI-I ingang, maar of dat genoeg is?
     
  20. Po!

    Po! Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste mensen zullen zo reageren. Het is te hopen dat DVI en HDMI gewoon werken (zie artikel).

    Ik ben het in ieder geval helemaal met je eens.

    Meer info: http://gear.ign.com/articles/691/691408p1.html
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina