1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vallorus

    vallorus Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Even een vraagje. Ik had een paar weken geleden de Sharp LC32p50E besteld bij Mediamarkt, maar deze blijkt nu niet meer leverbaar. Sharp heeft de productie gestaakt van dit model omdat de opvolger de LC32P55E binnenkort op de markt komt. Nu krijg ik dit splinternieuwe model tegen de prijs van het oude type (goed geregeld bij Mediamarkt). Toen ik echter de specs van het nieuwe type vergeleek met de specs van het oude type bleek dat de componentaansluiting niet meer aanwezig is op dit nieuwe type. De HDMI aansluiting zit er nog wel gewoon op, samen met een VGA poort die er eerst niet op zat. Is dit niet vreemd, of was component nooit meer dan alleen een tussenstap?
     
  3. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrij vreemd eigenlijk, veel dvd spelers gebruiken ook component.. En de 360 schijnt volgens sommigen hier een beter beeld te geven via component in vergelijking met VGA, en aangezien de HDMI optie er nog niet is voor de 360...is het niet zo relaxed om geen component te hebben.
     
  4. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu breekt mijn klomp, ik heb laatst dus die vga kabel verkocht ivm fletse kleuren.
    Ik dacht laat ik mijn s-spresso pctje eens aansluiten mooi gedaan en wat denk het beeld ziet er perect uit zonder aanpassingen van de kleuren in windows.

    Dus kabel erin (vga) en mooi scherp beeld (far cry ERRRRGGG mooi).

    Mijn vraag wat is het verschil tussen de xbox en mijn pc, de xbox sucked wat kleuren betreft terwijl de pc er net zo uitziet als op mijn monitor......?
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Xbox of Xbox 360?

    Via scart vind ik mijn gewone Xbox ook vrij flets op mijn 32" LCD. Maar mijn Xbox 360 via component echt supermooi en helder. Zou dus gewoon aan de output van de Xbox kunnen liggen.. Als je niet de 360 bedoelt dan, dan weet ik het ook niet.
     
  6. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar komt het wel op neer, ligt niet aan de kabel maar aan de 360 zelf. Blijkbaar is de 360 beter met de component kabel..
     
  7. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad de xbox360 de "normale" xbox heb ik niet meer.

    wel vreemd dat het letterlijk aan de xbox360 ligt, mijn pctje ziet er gewoon goed uit geen ghosting geen blur etc. gewoon perfect beeldje.

    Naja dan houden we het maar op de componentenkabeltje :)
     
  8. killwill

    killwill Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe en wat

    hallo jongens
    ik heb een vraagje, ik lees overal ditjes en datjes over de beste beeldinstelingen voor de 360
    zelf heb ik een sony bravia s 40 inch
    en al alles geprobeerd component vga enz........
    de beeldinstellingen veranderd 8)
    kan iemand mij zeggen wat de beste instellingen zijn voor de bravia en met welke kabel???
    pgr3 en rr6 vind ik persoonlijk erg donker via component
    alvast bedankt! _O_ _O_
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2006
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ik heb ook de Sony Bravia S...
    Ik weet het niet precies uit mijn hoofd, maar ik heb contrast op 75, kleur op 40 en de rest rond de 50...(volgens mij helderheid op 58 )
     
  10. killwill

    killwill Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx heb je de xbox component aangesloten?
     
  11. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.324
    Ja, met de component kabel...je kunt als je aan het gamen bent het contrast ook op 85 zetten, maar met tv kijken niet, dan wordt het te licht...
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    En je kunt een ISF calibratie overwegen, als je ECHT het optimale uit je TV wilt halen :)
     
  13. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heeft iedereen toch bij z'n instellingen de kleur zo laag staan wordt alles toch zo flets van...

    Ik heb de volgende instellingen na wat spelen (Samsung)

    Contrast 85
    Brightness 50
    Color 55
    Sharpness 35
    Tone Cool1
     
  14. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou eff een vraagje aan jullie.Ik wil dus ook een Lcd tv kopen.Ik wil er max zo,n 1200 euries aan uitgeven....Zijn er hier mensen die een knappe lcd weten voor die prijs.En er moet ook Hdtv opzitten /Hd ready.Ik zie namenlijk zoveel lcd,s word er gek van:p ,Persoonlijk vind ik een Samsung in het zwart erg gaaf.Maar weet niet of daar knappe modellen van zijn in 82cm voor dat geld,en heb er ook niet zo erg veel verstand van .
     
  15. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de kLVs32a10

    ik heb het contrast op 85 staan, helderheid op 65. en kleuren op 40.

    dit zijn wel beetje belangrijke punten.
     
  16. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    TV Die ik heb... SAMSUNG LE32M51B... als je ff zoekt op kieskeurig heb je m voor 1300 euri's toptoestel!!
     
  17. killwill

    killwill Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    HEY JUDGE ik heb de KLVS40A10
    heb jij de 360 ook component aangesloten?
    greetz wil
     
  18. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    http://tweakers.net/nieuws/41432

    Het wordt dus steeds interessanter om een HDTV te gaan kopen.. Ik wacht het allemaal nog rustig af, misschien dat ik er een eind dit jaar koop ofzo.. Hopelijk zakken de prijzen ook nog ff wat..:cool:
     
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, dat is wel erg goed nieuws dude *)
    Dan zit ik er dus serieus aan te denken zoiets aan te schaffen....
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    een vriend van mij heeft overlaatst deze tv gekocht: LE26R51B van samsung.
    maar zit hij met het probleem wat hij moet kiezen 720p of 1080i.
    ik heb hem uitgelegd dat 720p beter past bij de resolutie van het beeld en een vloeinender beeld heeft of ben ik verkeerd
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina