Ik weet dat de HD tvs een dvi of hdmi aansluiting moeten hebben om de naam hd-ready te dragen had even over die twee samsungs heen gelezen meende dat ze ook deze aansluitingen hadden.
Het gekke is dat de T versie die ik zelf ook heb een ''budget" model zou moeten zijn maar die heeft in de 23 inch dus wel een dvi aansluiting dus je hebt ook niet helemaal gelijk.
Even over de T uitvoering er zijn testen op internet die het panel eraf hebben gehaald waaruit blijkt dat het dezelfde panels zijn als de R.
Persoonlijk stel ik niet zo`n hoge eisen al heel dat hdmi en dvi &%*( omdat de reguliere gebruiker hier toch geen gebruik van maakt.
Het is zelfs bewezen dat je met "normaal" gebruik geen verschil ziet als je je pc aansluit op je lcd via vga, component of dvi.
Persoonlijk vindt ik gamen met mijn componten kabeltje helemaal te gek en vele malen beter dan een vga aansluiting zo iam happy
Waarom ga je trouwens niet voor een maatje groter ? de 26 inch zit kwa prijs erg dicht bij die 23inch en je hebt meteen alles hdready wat je zo graag wilt?
Laatst bewerkt: 5 mrt 2006