1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Begrijp ik. je hebt ook een top tv voor weinig geld zo te horen!
     
  2. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je hoeft natuurlijk neit voor 10.000 een tv te kopen dat is wel een beetje te wel cool maar te
     
  3. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
  4. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe chill
     
  5. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Net weer mijn le32r51b terug. Nieuw panel :D . Wat me opviel is dat de instellingen van je contrast etc heel erg bepalend zijn voor de snelheid van je scherm! Paradox, hoe heb jij ook alweer je instellingen? mvg Seda
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2006
  6. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Net de Le26r51 besteld. Met oblivion in aantocht dacht ik van ach laat ik het toch maar doen. Hopelijk krijg ik geen spijt van de keuze
     
  7. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch denk ik dat alle r41 en r51 schermen lichtelijk last hebben van beetje ghosting. Ik zat vandaag namelijk even een auto te checken in PGR3. Een rode auto tegen een witte vlakte. Trek dan snel de camera een stuk naar links en je zal zien dat het rode toch even een beetje uitveegt over het wit. Ik denk dat 90% van de mensen dit niet opvalt, maar het is toch zo dat bij grote kleurverschillen (rood/wit vooral) het scherm gewoon niet compleet de beweging aan kan. Helemaal niet storend, maar het is wel zo... vooral je scherm instellen kan een boel helpen!!
     
  8. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat het zo is, maar dan weet ik iig dat het niet alleen aan mijn LCD ligt.
    Maar het tearing komt in meerdere games voor zoals NFSMW.
    En dus is het vreemd dat het niet in elke game voorkomt dus zou je idd zeggen dat het softwarematig is, ik hoop dat ze dit gaan oplossen d.m.v. een patch want ik vind het toch niet kunnen.

    Maar mensen met andere LCD merken die hier dus ook last van hebben, daar ben ik erg benieuwd naar.
     
  9. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist GRAW gespeeld op 1360x768 (VGA dus) op mijn LE26R51B en heb geen ghosting of iets dergelijks gezien... Maar ik heb een gecallibreerde tv dus misschien valt het minder op.

    Oh en het spel is echt super! Online is het wel redelijk anders dan de singleplayer maar wel heel vet :D
     
  10. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf ook een lichte vorm van tearing met bepaalde spellen op mijn Samsung LE-32-M51B. Het ligt niet aan de TV, maar het is puur een softwarematig probleem.

    Dit tearing effect komt voor in Perfect Dark Zero, Need for Speed: Most Wanted en Ghost Recon Advanced Warfighter.

    In andere games zoals Call of Duty 2, Project Gotham Racing 3 en dergelijke ben ik het niet tegengekomen.

    Misschien dat er het één en ander gepatcht gaat worden? Ik moet zeggen dat ik het bij de nieuwe Ghost Recon niet echt storend vind overigens, maar ja, het is wel aanwezig!

    Ik durf ook te wedden dat je dit in weinig reviews zult teruglezen. En dat is toch wat ik ronduit slordig vind, maar goed! :)

    p.s. Je bent dus niet de enige, maak je in elk geval geen zorgen om je LCD!
     
  11. Limitbreaker

    Limitbreaker Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Met m'n Bravia heb ik eigenlijk nooit ergens last van gehad (S32)...
     
  12. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Vandaag dus mijn le32r51b terug met nieuw paneel. Veel ghosting bij pgr3. Ik laat mn tv een tijdje aan staan. HELEMAAL WEG GHOSTING. super strak beeld. ongelovelijk toch. soms snap ik er helemaal niks van. al zet ik hem uit, en dan later weer aan, heeft hij in het begin weer veel last... apart niet. Ik word zo ongelovelijk moe van al dit gezeik. hij moet nu voor de 3e keer terug!!!!!!!!!

    Trouwens... blijkt dat het in het begin er ghosting optreed vrij normaal kan zijn, een TFT scherm blijkt te moeten opwarmen. Na een half uur games werkt hij dan ook perfect.
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  13. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    jah maar dan moet je telkens een half uur wachten dat is ook niks
     
  14. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt, en hij gaat ook weer terug. Ben alleen bang dat ze niets aan dit probleem gaan doen.
     
  15. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou echt heel vervelend zijn dan, heb je een goede tv kun je er nog niet relaxt op gamen, doet hij dit ook bij gewoon tv kijken?
     
  16. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee gewone tv zie je het bijna niet. Xbox wel. Je ziet het alleen bij donker/wit afscheidingen. In het begin zie je het extreem, zagt snel af... alleen voordat het echt helemaal weg is moet ie goed warm zijn. op kieskeurig.nl is iemand die precies hetzelfde ervaart. Misschien zijn het wel meerdere mensen, alleen de meeste valt het gewoon niet op
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  17. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou echt heel vervelend zijn dan, heb je een goede tv kun je er nog niet relaxt op gamen, doet hij dit ook bij gewoon tv kijken?


    ???
     
  18. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Even twee vraagjes: ik heb een sony bravia s32 gekocht (moet hem nog binnenkrijgen), maar vraag mij af welke stand nu het beste is voor games 1080i of 720p, daar ik verschillende verhalen hoor over wat nu het beste zou zijn.
    En dan nog dit: PGR3 ondersteunt enkel 720p, betekend dit nu dat ik elke keer als ik pgr3 wil spelen, de instellingen van 1080i naar 720p moet omzetten om het beste beeld te krijgen?
     
  19. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    720p..2e vraag nee, past zich aan. 720p altijd instellen.

    Even updte tv probleem. Mijn tv heeft bij hoger contrast compleet geen problemen met ghostnig na opwarmen, maar zelfs na opwarmen heeft hij een beetje last van ghosting bij een contrast van 50/65. Raar, zou dit niet eerder omgekeerd moeten zijn?
     
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2006
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn TV is gecalibreerd, en bevat dus instellingen waar je normaal gesproken zelf niet bij kan :)

    @ Marius : Nee sorry, G.R.A.W. is niet mijn type game ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina