1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Net dus m'n samsung le26r51B binnen gehad, god zo'n verschil had ik niet verwacht. schitterend
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd met je aankoop, en veel plezier ermee ! :cool:
     
  3. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd dat het alleen bij die games is en dat bijvoorbeeld CoD 2 gewoon goed is.
    Het lijkt wel of de makers hier niet naar hebben gekeken ofzo.
    En wat je zegt je hoort er niks over in reviews of als je op google zoekt vind je ook niks, ja ok het spel is nog maar net uit maar dan toch. ;)

    Anyway, kheb dus Samsung gebeld en er wordt een afspraak gemaakt.
    Waarschijnlijk gaan ze de mainboard vervangen, de firmware upgraden en een nieuw scherm erin ofzo om weer een dooie pixel vrij scherm te krijgen.
    De mainboard gaan ze bij m'n maat doen en hij heeft precies hetzelfde probleem dus verwacht dat ze dit ook bij mij gaan doen dus wie weet is het dan opgelost.
    Ik laat het jullie weten...
     
  4. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben ook een HDTV.

    Een 40 inch Sony LCD van zo`n 3500 euro.
    Zeer scherp beeld.

    Mun Xbox ga ik een van deze dagen erop uitproberen.
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
  6. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook de LE26M51, en tot nu toe niks meer dan lof over dit scherm.
    En ik moet HD nog zien :p

    ik weet dat het al een paar keer gevraagt is..maar ik kon de betreffende pagina zo even niet vinden, dus:

    Wat zijn jullie contrast/brightness kleur instellingen en welke opties hebben jullie aan of uit?

    Ik gebruik hem ook als monitor voor m`n PC, en das nog ff wennen ^^

    alvast bedankt!
     
  7. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is inderdaad 'redelijk' normaal. De lamp(en) moeten eerst warm worden. Wat ook een negatieve invloed kan hebben op het scherm is de omgevingstemperatuur. Bij een normale kamertemperatuur zou het volgens de service monteur van Selectro ongeveer 15 minuten kunnen duren voordat de lamp warm genoeg is.
     
  8. Mikkel NL

    Mikkel NL OldskoolNL.nl

    Berichten:
    792
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb sinds gisteren een Bravia V32A10E.

    Waanzinnig mooi beeld, maar toch een vraagje: ik heb de 360 op 720p staan, klopt het dat soms in spellen het zo scherp is dat het bijna lijntjes zijn? Bijv. in GR:AW als ik naar de palmbomen kijk zie je lijntjes, dat is volgens mij gewoon omdat het zo scherp is.

    In PGR3 zie ik het minder.

    Is dit gewoon de zogenaamde HD-wereld die voor mij open gaat? ;-)
    Of is het een anti-alias instelling waar ik niks van weet? (lijkt me stug trouwens).

    Nog een vraag: zijn er hier Bravia V-serie eigenaren die toevallig hun kleur settings kunnen geven? THX.
     
  9. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik wou nog even terug komen op mijn vorige post.

    Als ik mijn xbox360 aangesloten heb op m`n LE26M51 via de scart/rgb aansluiting zijn de letters van het menu nogal pixelig. Is dit verholpen zodra ik de machine via component aansluit?

    En kan er iemand aub zijn settings van Contracts/Brightness etc etc even neer posten? want aan die van mij moet het nodige getweaked worden.

    Voorbeeld: als ik met Fight Night in een donkere hoek kom is alles ook donker en zie je de toeschouwers amper.

    ik hoop dat jullie me kunnen helpen
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom sluit je een Xbox 360 aan via scart op een HDTV :confused:
    Met component is het probleem opgelost :cool:
     
  11. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik de Component kabel nog niet heb ;)

    moeilijk aan te komen :mad:
     
  12. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    OW wist ik niet :)
     
  13. Gunsttino

    Gunsttino Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0

    Zag dat je hetzelfde probleem had als mij..
    Ik raad je daarom aan om een keer bij dynabite of dixons naar binnen te stappen..want daar hebben ze naar mij weten de component kabel van joytech op voorraad..

    Heb hem zelf en vind het echt een hele goeie kabel..

    Dus zeker een aanrader
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Die van joytech component kabel die was toch niet zo goed?
    Dit staat in XBM nummer 01 van 2006:

    ''Fletsere kleuren op HD scherm''

    Of heb je daar geen last van?
     
  15. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Samsung LE32R41B

    Ik lees intussen aardig wat klachten over dit scherm en andere Samsung-schermen, en zie ook veel mensen die hun hoop vestigen op firmware-updates e.d.: mijn LE32R41B is aan IT's uitgeleverd rond augustus 2005, en heeft firmware van maar liefst mei 2005. Mijn scherm heeft geen dode pixels, geen ghosting of (opvallende) tearing, en werkt met alle 360-games gewoon top. Het paneel hoeft ook niet op te warmen, want ik begin altijd direct met GRAW of Quake4 o.i.d en zie ook in het begin geen ghosting of smearing. Als mensen slechte ervaringen hebben met de service van Samsung: daar kan ik gelukkig geen zinnig woord over zeggen. Ik heb nu de VGA-aansluiting in gebruik: misschien dat dat ook scheelt omdat digitale beeldverbeteringen (lees: verslechteringen) nu uit staan.

    Ik doe deze post niet om mensen die problemen hebben met Samsung lcd's te zieken: sterker, ik wil graag constructief bijdragen aan dit topic, omdat ik dankzij dit topic (waardoor ik dit hele forum uberhaupt heb ontdekt) snel en goed heb kunnen beslissen over de aanschaf van mijn lcd-TV _O_ .

    Maar ik wil in ieder geval 2 dingen bereiken:
    - er zijn ook perfecte R-serie schermen van Samsung;
    - firmware-updates zijn niet heilig, dus vestig daar niet alle hoop op.

    Zo, nu hopen dattie het gewoon blijft doen O-)
     
  16. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    1 van de weinigen met een perfect werkend scherm :) .
    Maar wie weet ligt het dus aan die VGA aansluiting? Ik hoop het niet.
    Maar mocht het probleem met mijn scherm niet verholpen kunnen worden dan mag ik een ander scherm uitkiezen, als ik een duurder scherm neem dan uiteraard geld bijleggen maar opzich is de service van samsung wel goed geloof ik.
     
  17. ilias

    ilias Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo
    Ik heb gisteren deze lcd-tv gekocht. Nu sluit ik mijn xbox360 er op aangesloten (via component natuurlijk) en ik krijg alleen geluid. Ik heb alles dubbelgechecked en deed niets verkeerd (zowel volgens de handleiding van de xbox als die van de tv).
    Vervolgens heb ik geprobeerd om de xbox360 via composiet aan te sluiten wat in het zelfde resulteerde, nl. geen beeld wel geluid. Ik heb ook gecontroleerd of de switch (tv-hdtv) die op de av-kabel zit goed zat.
    Uiteindelijk heb ik mijn OUDE xbox erop aangesloten (gewoon via scart) en dit werkt perfect.
    Het probleem ligt dus denk ik aan de xbox360 (niet?).
    Heeft er iemand misschien een oplossing want nu zit ik hier met een tv van 900euro en een console van 400euro die niet willen samenwerken :'-(
    Alvast bedankt.
     
  18. Gunsttino

    Gunsttino Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0

    nee sorry, totaal geen last van..
    Ben er echt heel tevreden over..

    Maar misschien verschild het wel per HDTV..
     
  19. deefnl

    deefnl addicted

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je de kleuren van de component kabel op de juiste kleuren op de tv aangesloten de gele stekke moet je niet gebruiken
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0

    Humm zou het?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina