1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb even een vraagje: Heeft er niemand ervaring met de site
    www.elektrogigant.nl.
    De prijzen liggen hier erg laag. Dus ik vraag me af hoe de service en levering enz is. En of de site sowieso wel betrouwbaar is. Want dit kan me aardig wat geld schelen.

    b.v.d. ,Eellie
     
  2. ALojan

    ALojan Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook een tevreden bezitter van de samsung le26r51 ! _O_
    Heb nergens last van.
    Dus het kan zeker.
     
  3. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok, apart. Waarschijnlijk heb ik gewoon goed pech gehad dan. :D
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ik wil binnenkort ook een Samsung HD ready lcd tv kopen , iedereen roept dat de lcd tv s over een bepaalde tijd flink zullen dalen , maar wanneer ?
     
  5. BZRK01

    BZRK01 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, eindelijk die hele thread hier doorgelezen, wat een verhaal zeg! Helaas staat er niets over het probleem dat ik ondervind met mijn nieuwe LCD-tv. Ik heb dezelfde tv als jou Monkeyk, de Samsung Le32T51B en ben er heel tevreden mee. Nu heb ik van de week eindelijk een HD-componenten kabeltje weten te bemachten (orgineel van Microsoft) en sloot deze vol verwachting met mijn kwijlslabbetje i_O_ n aanslag aan op mijn scherm (R, G en Y in hun eigen gekleurde ingangetje en de rode en witte audio-tulpjes in de audio-ingangen van de componenteningang). Dus ik het kabeltje d'r in, switch op HD, m'n Xbox aangezet, in het menu het outputsignaal op 720p gezet en spelen maar! Tot mijn grote verbijstering lijkt het beeld totaal helemaal nergens op. Ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven, maar bij alle gedeelten van het beeld die onder een bepaalde kleurintensiteit komen (dus waar het beeld nagenoeg zwart is) ontstaat een rare 'sneeuw'. Bijvoorbeeld het Xbox-Dashboard zelf ziet er erg goed en scherp uit, maar zodra ik de guide-button induw en het dashboard in de achtergrond gedimd wordt ontstaan er rare verstoorde vlakken langs de donkere 'metalen' randen van het dashboard. Ook in de spellen zelf treedt overal dit effect op, het beeld lijkt wel ge-solarized.

    Uit jouw reacties te horen heb jij hier geen problemen mee Monkeyk. Jij gebruikt ook de componenten-ingang op 720p toch? Ligt het misschien aan de beeldinstellingen van mijn tv? Hoe heb jij jouw televisie ingesteld staan? Of zal mijn kabeltje gewoon kaduuk zijn?
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2006
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat filmpje van mij is opgenomen met de VGA-kabel 8).

    Ik heb nu een lcd-tv van Sharp. Met GRAW heb ik ook strepen tijdens het Ubisoft intro. Maar bij King Kong, ook van Ubisoft, heb ik het weer niet. Het zit hem dus in GRAW zelf :).
     
  7. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm nee daar heb ik geen lst van alleen van die strepen heb ik wat last maar gekke is terwijl ik speel heb ik daar dus geen last van alleen bij zwarte schermen.

    Mijn instellen zijn als volgt mischien heb je er wat aan.
    Dynamic Nr - UIT
    Dynamisch contrast - Uit

    Contrast 80
    Brightness - 55
    Sharpness - 50
    kleur - 45
    Toon - normaal!
     
  8. BZRK01

    BZRK01 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat voor een strepen zie je precies? Gewoon horizontale strepen of wat? Want bij mij omringt ie alle zwarte vlakken met een soort witte ruis.....:confused:
     
  9. BZRK01

    BZRK01 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er misschien iemand anders die mijn probleem herkent?
     
  10. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee geen ruis gewoon alsof je naar een flikkerend zwart beeld aan het kijken bent.
     
  11. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    En weer een update.

    Men zou mij terug bellen. Niet gedaan, dus ik maar weer bellen naar Samsung. Verhaal uitgelegt (3e keer scherm, weer niet goed, moest van selectro contact opnemen met u). Reactie: maar meneer, al klopt u scherm niet en er moet een vervanging komen of kredetering, hoort selectro dit bij ons aan te geven. Niet u. Dus ik zeg: bel die gasten dan. Hij moeilijk doen dat het niet zo hoor. Ik: Ik heb hier het bewijs op de bon liggen dat het weer geconstateerd is en de monteur die langs is gekomen, weet dat ook. Dus nu belt Samsung als het goed is selectro, en dan kan er eindelijk gewerkt worden naar een oplossing. Pffff..... wat een drama zeg, ik hoop dat er nog een goed einde aan dit al veel te lange verhaal zit.
     
  12. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt wel een probleem met je frequentie van je beeldbuis te maken te hebben....:eek:
     
  13. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm en dat wil zeggen....? of beter nog wat kan ik eraan doen de xbox staat volgens mij op 60 hertz
     
  14. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat stelt me dus gerust, toch jammer van Ubisoft en hopelijk komen ze met een patch.
    Voor de rest ben ik zeer tevreden met m'n Samsung en ik hoop als ze daarlijk m'n scherm hebben vervangen dat ik geen problemen meer zal krijgen.
     
  15. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij kan je er zelf niks aan doen. Bel Samsung en vraag of dit een normaal verschijnsel is!:)
     
  16. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Fijn begin nu dus ook spoken te zien, rechtsboven als ik het beeld gewoon op zwart zet heb ik een witte vlek het lijkt alsof daar meer licht is dan op de rest van het scherm.

    Gekke is dat het alleen op die plek is, ik weet niet of dit al eerder was maar valt me eigenlijk nu pas op.

    Iemand enig idee wat het is ligt dit aan mij of is het een foutje en mag samsung op komen draven :)
     
  17. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ik dus ook bij mijn nieuwe TFT paneel in mijn oude behuizing. Dit had ik niet bij mn oude TFT paneel. Niet normaal dus. Samsung bellen zou ik zeggen...
     
  18. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    godver de godver begin er nu al van te balen.... moet wel zeggen dat het de ene keer erg is en de andere keer minder erg.

    Mijn vriendin ziet het niet en na xboxen is het weer juist wel beter zichtbaar.
     
  19. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij zie je het erger wanneer je scherm een tijdje aan staat. Dit lijkt me ook vrij normaal, omdat een LCD tv na het opwarmen meer licht geeft, dus zal je de vlek ook erger zien.
     
  20. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het nu ook gezien. Tot nu toe nooit, omdat de bij mij xbox altijd eerder aanstaat dan m'n TV.... O-) Enige intro-filmpje met dat probleem. Exemplarisch dus.

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina