De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. drazic2005nl

    drazic2005nl Active Member

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de Sharp lc-32d6u niet in NL te koop??
     
  2. Sony

    Sony Geriatric Gamer

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    en ik; lijkt me het verstandigste....
     
  3. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar heb je ook ervaring met 4-splitscreen?
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2006
  4. BZRK01

    BZRK01 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    WOOOHOO!! M'n probleem is opgelost. Het bleek natuurlijk iets heel simpels te zijn: Ik heb m'n TV vanuit het fabrieks-menu even de autocalibratie laten draaien en nu is het beeld perfect. Dit ziet er zeker supergelikt uit man!!Bedankt forum-mannen!
     
  5. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit ook op 2 meter afstand en een 32 inch is goed te doen, zolang je je beelsdscherm niet primair voor gewoon tv kijken, zwakke signalen, gaat gebruiken. Voor me xbox 360 ben ik erg blij dat ik geen 26 inch genomen heb, wat ze me in de winkle wel wilden aansmeren
     
  6. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    oke dan thnx voor de reactie. Ik heb ook geen tv-aansluiting in m'n kamer, dus tv kijken zal er niet in zitten.
    Nu weet ik iig zeker dat ik voor de 32" ga :) .
     
  7. trodat4030

    trodat4030 Scrat is cool ;)

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed begrijp is; moet je voor 'reguliere' tvprogramma's een kastje hebben om het op HD te bekijken.
    Moet je zo'n kastje apart aanschaffen? (Ik heb al wel internet-aansluiting via UPC)
    En wat kost zoiets (het kastje dan)?
    Ik ben van plan een LCD te kopen, met name voor t WK en uiteindelijk ook een 360, maar als de beelden van de 'reguliere' tv-programma's dan slechter zijn dan op een conventionele tv heb ik er niet echt zin in.
    Mijn situatie is nu zo dat ik op zolder (3 hoog) nu via een doorgetrokken coax-kabel heb (vanaf 1 hoog, woont iemand anders tussen) maar moet ik dan een andere kabel doortrekken of kan zoiets ook draadloos (of via dezelfde coax)?
    Ik ben eigenlijk van plan om niet voor een Samsung (volgens mij zijn daar veel te veel problemen mee) te gaan maar voor een Sony Bravia of een Panasonic (Op mn werk gaan ze miss. Panasonic LCD's verkopen ivm WK, en dan krijg ik 20% personeelskorting :9 )
    En ik zit tevens te twijfelen of ik 26" of 32" zal nemen.
    Zit er ongeveer 4 meter vanaf...
    iemand die 1 of meerdere vraagjes kan beantwoorden?

    Edit; Ik ga dus voor 32"!!

    Alvast bedankt!
    Mvg.
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2006
  8. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vandaag eindelijk dus een hdready scherm gehaald, wel de volgende:
    Samsung LE26R41

    Mijn vraag, ik gebruik nu de kabels die ik bij het premium heb gehad.
    Moet ik werkelijk alle kabels aansluiten?

    Want of ik die gele tulp er nu wel of niet inzet blijft het beeld gelijk.

    Ook valt het me op tijdens het spelen van de singleplayer van graw dat de buiten kant van het beeld (dus me pijltjes levensbalkje ect) beweegt, was dit altijd zo?


    Ik heb ergens ook in de hdtv threat gelezen dat je het scherm dmv een stap de juiste weergave kan geven, wie weet deze stap?


    Bvd
     
  9. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij hoeft die gele tulp er niet in, alleen de drie RGB-kabels. Die gele is voor als je niet op een component aansluit maar gewoon op een SCART, 1 videosignaal dus. Die drie RGB-kabels zijn voor de component ingang, voor HD-signalen dus. Zo heb ik het in elk geval aangesloten.
     
  10. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt geen kastje kopen om HD signaal te krijgen (HD tv kijken dus). Het wordt nu eenmaal niet in HD kwaliteit uitgezonden en het wordt zelfs niet met HD- camera's opgenomen. Maar idd de 32" moet je wel nemen met 4 meter.
     
  11. vinny ams

    vinny ams Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    De Sony Bravia KLV-S32A10E LCD Staat nu aangesloten op de x-box met bijgeleverde HD Kabel van het premium pakket,Morgen eens kijken of ze al een hdmi kabel voor de xbox 360 hebben.

    [​IMG]
     
  12. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n hdtv'tje is toch wel vet... ik denk dat ik maar voor die ene van maar 6.999 Euro ga:p

    Een klein vraagje tussendoor, in de VGA monitor thread kon ik hem niet vinden, en omdat dit toch een topic is die indirect gaat over mooie xbox kwaliteit(hdtv je weet toch8) ).

    Ik heb een 'gewone' tv staan (Sony Triniton kv-X2501d uit het jaar 1994... een oud beestje dus). Ik had wat van iemand gehoord over een betere kabel waardoor je tv dus toch betere kwaliteit van de xbox krijgt ookal heb je geen HD. Weet iemand wat voor kabeltje dat is, of kan mij op weg helpen?

    (ik had 2 x de trailer van top spin 2 gedownload, 480p en 720p en bij de 720p zag ik duidelijk een verbetering, daardoor dacht ik dat ik mss toch betere kwaliteit op mijn tv kan krijgen)

    Alvast bedankt als iemand mij kan helpen_0/
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  14. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je info.
     
  15. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor verschil gaat zo'n hdmi kabel maken als ik vragen mag?
    Dus kan ik met zo'n kabel nog meer detail verwachten?
     
  16. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    wiehoe net m'n samsung LE32M51B besteld bij elektrogigant.nl!!! Ben heel benieuwd hoe t er uit komt te zien. Ik hoop op veeel verbetering t.o.v. m'n 50cm sony TVtje uit t jaar nul :p

    sorry, maar moest ik even kwijt
     
  17. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook erg benieuwd,ben namenlijk ook van plan om deze te kopen ,volgen de week als ik vrij ben:9
     
  18. S2801

    S2801 ANI

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien, maar dat valt nog niet te oordelen aangezien er geen HDMI kabel voor de 360 is...........En het verschil tussen HDMI (digitaal) en Component (analoog) zal toch niet groot zijn aangezien de 360 een analoog signaal uitpoept en geen digitaal signaal. Dus ik zie de meerwaarde van een HDMI kabel niet echt in...........
     
  19. deefnl

    deefnl addicted

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wel dan word het tenminste makkelijker aansluiten ik heb nu het probleem da ik de vga kabel moet gebruiken omdat ik maar een component aansluiting heb en vga zitten geen beeldverbeteraars op met een samsung daom zou ik graag hdmi hebben
     
  20. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zijn die hd tulpstekkers dan beter als de gewone tulpstekkers als ze allebei analoog zijn?

    Ik blijf vragen hier_O_
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina