1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ik ging weer eens snuffelen en kwam toch bij een betaalbare True HD tv (1980x1080) van Acer Alleen response tijd is wel vreemd, want de site geeft eerst 16ms aan (gray to gray) en bij specifications 12ms (gray to gray) TV'tje staat in mn verborgen linkje O-)
    Maar opzich wel lekker betaalbaar 1800-2400€ Met genoeg aansluitingen HDMI, DVI-D, D-sub 2x Component, 4x scart en 2 keer composiet waaronder 1x s-video
    Wel jammer dat ik acer nooit zo mooi vond bij de LCD tv's maar misschien is deze wel in samenwerking met een ander fabriek.

Is trouwens iemand het gelukt om een HDtv te testen door middel van een eigen meegenomen 360???
    Ik heb verhalen gehoord dat members het wilden uit gaan proberen, maar daarna heb ik er niks meer van gehoord :)

Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  2. psvu2

psvu2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de It's worden vanaf volgende week geleverd google geeft een hit op een duitse site

specs zijn
    Produktdetails
    Bildschirmdiagonale 101 cm (sichtbar)
    Auflösung 1366x768 WXGA
    Helligkeit 500 cd/m²
    Kontrastverhältnis 5000:1
    Betrachtungswinkel 178°
    Reaktionszeit 8 ms
    SRS True Surround Sound
    20 Watt Maximalleistung
    Videotext mit 1000 Seitenspeicher
    Kabel-/Hyperbandtuner für 100 Programme
    Automatische Sendereinstellung/ -kürzelanzeige
    Schlummerschaltung
    Bild im Bild (im PC-Modus)
    DNIe
    HDMI-Eingang
    DVI-Eingang
    S-Video in
    Audio in/ out, Audio in über PC-Schnittstelle
    2x Scart
    Kopfhörer-Anschluss
    Komponenteneingang
    Maße mit Standfuß B/H/T 99/66/33 cm
    Gehäusetiefe 8,7 cm

http://www.quelle.de/is-bin/INTERSH...nner&HTTPProtocol=http&HTTPPort=80&Linktype=N
    ook op www.samsung.de bij www.pick2pay.nl staat de 32 inch ook al op

en bij mediamarkt in bv arnhem staan ze al in de winkel

Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  3. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eindelijk een Mooie HDTV van samsung...
    De enigste die ik mooi vind is de R61 maar die heeft geen HDMI ingang en deze heeft zelfs DVI erbij wel relaxed :)

4. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    1. Nee
    2. Ja

Met Xbox bedoel je toch 360?

5. Nexi

Nexi forumspiekert

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt, das wel koel! En met xbox bedoelde ik 360 ja ;)

6. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zo, tijd weg geweest. Even weer een update van mijn horror-story met mijn Samsung LE32R51B. Na 2 keer repareren moet hij volgen Samsung weer terug. Hier ga ik niet meer mee akkoord. Maar werkelijk, die gasten bij Selectro en Samsung...DRAMA. Ze sturen je van het kastje naar de muur. Je kan daar echt helemaal NIKS bereiken. Dus ik de zaak bellen waar ik hem vandaan heb. Moest alle reparatie rapporten naar ze toe sturen en dan regelde hij voor mij kredetering of vervanging :D. Dus ik zei al.. de tering met dit type, teveel gezeik mee gehad en erover gehoord. Geef me maar een M-serie dan. Daar had ie er maar een paar van over, maar hij zou er eentje voor me appart leggen. Super service, nu alleen nog kijken of Samsung nu wel wil mee werken. Warenhuisservice...SUPER!!! Echt een aanrader..

7. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil binnen nu en een paar weken de 37pf9830 van Philips gaan aanschaffen dit vanwege zijn specificaties zoals true HD 1920 x 1080 pixels lage responstijd van 6 ms en hoge contrast & helderheid nou zijn dit de aansluitingen op deze tv :
    Connectivity
    Extern 1 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB
    Extern 2 SCART : Audio L/R, CVBS in/uit, RGB, Y/C
    Extern 3 SCART : Audio L/R, CVBS in, CVBS in/uit
    Extern 4 : Digitale coaxiale S/PDIF, YPbPr
    Extern 5 : DVI-I met HDCP, YPbPr
    Extern 6 : HDMI
    Andere aansluitingen : Analoge audio links/rechts uit, S/PDIF in (coaxiaal), S/PDIF uit (coaxiaal)
    Aansluitingen aan de voor- en zijkant : 2x USB, Audio L/R in, CVBS in, Hoofdtelefoon uit, Geheugenkaartlezer met meerdere sleuven, S-video in

wat is nu de beste manier om de xbox 360 op deze hdtv aan te sluiten en er grafisch het maximale uit te halen ???? oh ja moet ook nog een optische aansluiting naar mijn dd versterker toe .... wie weet het ?? :confused:

8. mars15

mars15 Guest

ik ga vanmiddag eens effe kijken wat voor soort hd-tv ik misschien zou kunnen nemen

9. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Via extern 5 neem ik aan...
    Extern 5 : DVI-I met HDCP, YPbPr = component :)
    Dus je kan je apparaten niet tegelijk op DVI-I en component aan hebben.
    Vind je televisie niet leuk :p

EDIT: Extern 4 kan ook :)
    En anders moet je een verloopstukje van VGA naar DVI-I plaatsen, deze zit trouwens bij de tv inbegrepen...

Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  10. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ja ok, maar met welke aansluiting haal ik het meeste uit mijn 360 ?
    en watvoor kabel moet ik gebruiken/kopen ...die officiële HDTV kabel van MS of toch maar eentje van MONSTER gaan halen ? :confused:

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik jou was zou ik het eerst gewoon ff lekker met de component kabel doen die je bij een Premium krijgt. Kijken hoe ie bevalt, en als je dan nog op zoek bent naar meer kun je altijd nog andere mogelijkheden overwegen.

Ik gebruik ook gewoon die kabel, en het beeld is haarscherp....niks op aan te merken :) Ik wilde eerst ook de VGA kabel proberen, maar na de vele berichten dat het beeld wel wat scherper wordt maar de kleuren een stuk fletser zouden worden heb ik het toch maar niet gedaan. Ik ga niet op m'n kleuren inleveren in ruil voor een beetje meer scherpte, mja das mijn redenering. Bovendien hang in nog weleens de laptop aan m'n TV, dus die VGA ingang wordt toch wel benut ;)

12. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net deze true HD lcd tv aangeschaft (philips 37pf9830)...komt volgende week binnen, nou xbox 360 nummer 3 nog binnen krijgen en ben weer een blij man !:p
    ik ga eens effe op xbox.nl en mostercable kijken wat de beste kabel is om alles uit de 360 te zuigen !

Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  13. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    mooie tv man. veel plezier ermee alvast.

14. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Damn dat is n mooie tv! Ik krijg maandag m'n samsung LE32M51 binnen en daar ben ik al heel erg trots op :9 .

15. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    zou ik ook trots op zijn hoor ! het is dat ik flink wat geld achter de hand had, wilde eigenlijk wachten tot 1 maand voor het WK voetbal, maar aangezien deze philips nu op sommige plekken al moeilijk te krijgen is, nu maar tot aanschaf overgegaan...ik vind de HD ready schermen ook erg mooi, maar alleen deze philips had ambilight (heb het in werking gezien bij familie & true hd)...dus vandaar..8)

16. Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    ja dat ambilight schijnt echt erg mooi te zijn. al had ik het geld over zou ik ook zeker voor zo'n HDTV gegaan zijn. Het heeft ook een mooie hoge resolutie. Mja ik ben egt benieuwd naar m'n samsung, k zal maandag wel m'n ervaringen ermee posten!

17. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraagje kan de samsung le26r51be van samsung 60hz aan of niet

18. Eellie

Leuk Bevonden:
    4

:9 moest ik gewoon ff quote :+

19. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    volgens website van "Monstercable" is de component aansluiting de beste beeldkwaliteit (3 vergulde tulpstekkers) dit in combinatie met dd 5.1 geluid via optische kabel alleen komt dat dan via je 5.1 receiver en niet via de tv....|:-

20. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig niet :) dolby moet je via je versterker cq boxen horen dan is het plaatje compleet EN VET.

Ik heb de monster cable en moet zeggen dat ik er erg tevreden mee ben maar echt verschil met een "normale" componenten kabel niet echt hoor :)

Veel mensen zijn bezig met de hdmi aansluiting maar of die nu echt gaan komen voor de xbox i dont know :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina