1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goedemiddag,

Ik ben me de laatste dagen aan het verdiepen in HDTV's (de toekomst) en heb ook deze site in de gaten gehouden. EN heb ook wat televisie's gevonden die me wel wat leken

Zoals de hierboven staande samsung. Met een goed betaalbare prijs. Wil niet echt veel meer kwijt zijn dan dit.

http://www.kieskeurig.nl/product/E6463E5274FDE4DCC125708C0034A799.htm

Hierboven de link met de specificaties.
    Is dit een goede televisie om mijn 360 op aan te gaan sluiten en om een mooi beeld te krijgen. Waarmee ik veel van de mogelijkheden van de 360 in me beeld krijg. Ik hoor graag op of aanmerkingen hierover.

Tevens wilde ik dit setjes erop aan gaan sluiten.
    http://www.kieskeurig.nl/product/6ACB635B8BC2E3FAC12571260033B39F.htm#
    Alvast Bedankt!

Laatst bewerkt: 26 mrt 2006
  2. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Hej, Monkeyk. Ik lees dat jij de Monster Component kabel hebt. Je zegt dat je niet echt verschil ziet (en hoort)? Ik zit een beetje te twijfelen of ik er een aan moet gaan schaffen voor mijn HD beamer en Harman Kardon... Kun je iets dieper op het verschil in gaan, want iemand anders van het forum zei dat hij wel degelijk verschil zag. (in de ´kabeltjes, kabeltjes en nog een kabeltjes..´ thread)

3. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Welke setje bedoel je? Je link doet het niet (in iedergeval bij mij niet)

4. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De link doet het weer!

5. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Het beeld is iets beter maar dit is denk ik alleen met (meet)testen te weerleggen.
    Iemand die zegt dat het een groot verschil is moet dat maar eens beargumenteren want een leuk feitje is dat de originele kabel van microsoft uit de fabriek van monster komt en ontworpen is door dezelfde kabelmaker als die de "monster" variant heeft gemaakt.

Tuurlijk is er een klein verschil (die in mijn ogen alleen meetbaar is) maar het gaat er denk om wat jij vindt en wat dus tussen de oortjes zit.
    Iemand die van te voren al denkt dat het een stuk scherper gaat zijn gaat dit ook vinden als het aangesloten is omdat hij hier nu eenmaal op ingesteld is (psychologie he :):))

Het geluid hoor ik geen verschil, ik heb een goede optische kabel tussen de monster en mijn Harman Kardon en hoor letterlijk GEEN verschil

Visueel tja is het 80 euro waard achteraf gezien niet! de originele kabel gaf eigenlijk al zo`n verschrikkelijk mooi beeld dat het al bijna niet beter kon (analoog dan weliswaar)

Ik zie het als een keuze ik ben verzot op dure kabeltjes van monster en andere makers dus ik vond het een vereiste dat er een monster kabel tussen kwam (je bent een freak of niet he :))

Ik hoop dat ik het je nu nog moeilijker heb gemaakt lol het is wel een mooie kabel met een hoog Apple gehalte :)

6. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, dan ga ik voor de originele micosoft HDTV component kabel...voor mij niet zo'n moeilijke keuze, sprak met iemand op xbox live die ook de 37pf9830 heeft van philips en die gamed met de standaard kabel die je bij je premium krijgt, en is erg tevreden over de kwaliteit...hij heeft dus nog niet de extra aan te schaffen hdtv component kabel aangesloten om te kunnen zien of het verschil groot is met de standaard kabel...ben benieuwd...

7. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Zowel LCD en audiosetje zijn goed. Het audiosetje heeft ook HDMI dus je bent op de toekomst voorbereid. Allee zou ik persoonlijk voor een Sony LCD gaan. Qua ervaringen en ook style vind ik dit persoonlijk beter. Je kan bv denken aan:
    sony kdl-32v2000
    http://www.kieskeurig.nl/product/FE63F056F58BB538C125712B004E5C67.htm
    Sony KLV-V32A10
    http://www.kieskeurig.nl/product/1836AB55E1438DCBC1257073003F97FC.htm

Je levert wat betreft beelddiagonaal wat in.

Ik zou ook even op de forum van tweakers kijken voor gebruikservaring van zowel de sony als samsung.

8. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    Standaard kabel is de componenten kabel (mits je de premium hebt) aansluiten via dat gele tulpje op een lcd lijkt me niet aan te raden omdat dat er ERG bagger uit ziet, componenten is beter :)

9. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil binnenkort een lcd of plasma schermpje aanschaffen van ongeveer 2000€. Wat kan ik het beste aanschaffen? Wil het liefst een minimaal 90cm schermpje van zo'n 1920x1080 pixels. Moet natuurlijk wel een kwaliteit tv zijn.

10. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    muurbeugels voor LE32M51B

ik heb sinds kort de SAmsung LE32M51B en nu wilde ik eigenlijk gewoon in de winkel een muurbeugel aanschaffen, de enige officiele beugel; de EFW2001.
    Maar toen ik bij BCC aankwam zei die verkoper dat je net zo goed de EFW 6205 kon nemen, speciaal voor LCD's, veel kleiner en ook nog eens goedkoper, gewicht zou het aan moeten kunnen, de LE32R41 kan hem ook hebben, maar officieel zou ik schroeven moeten boren volgens vesa 200 bij 200, maar die laatst genoemde beugel, die vijftig euro goedkoper is (EFW 6205) kan eventueel ook, maar die heeft vesa 200 bij 100, is iets minder stevig, maar volgens de verkoper kon het...

Wat ik overigens niet snap is dat ze me een goedkoper product proberen te verkopen, ik wilde 1 kopen voor 125 en (dachten mee) voor 1 muurbeugel voor 79 euro.

11. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken het gevoel :9 Daarom twijfel ik ook zo....

12. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    leg 3100 euro weg en je hebt eenbeest van een lcd ! de philips 37pf9830, met wat jij zoekt een 94 cm scherm en 1920 x 1080 pixels en responstijd van maar 6ms ! er zit trouwens voor dat geld gelijk een muurbeugel bij (moet je bij meeste tv's los kopen) en een gemotoriseerde draaivoet voor als hem gewoon wilt wegzetten. deze tv kwam zaterdag een week geleden als beste uit de test in BN de STEM (krant breda en omgeving)._O_

13. ggpelupessy

ggpelupessy GGP

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is alleen voor de klantenbinding. Nu denk je ow die gasten willen niet het duurste aan me verkopen en kom je eerder terug.

14. Remco-x

Remco-x Jos the Boss

Leuk Bevonden:
    0
    Zo heb net de Samsung le32m51b besteld bij www.goedkoopste.nu voor 1278 Euro,,ga hem deze week ophalen:)

15. ThaBEN

ThaBEN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat nou echt een HDtv of HD ready?

Oftewel kan hij 720p en 1080i aan?

Ik snap het verschil niet goed tussen HDready en HD. Dus als iemand het beknopt kan uitleggen graag :p

16. Remco-x

Remco-x Jos the Boss

Leuk Bevonden:
    0
    HDTV ready

Het doel van HDTV is: een beeld genereren dat niet te onderscheiden is van de realiteit, met een scherpte die minimaal gelijk is aan die van een film in de bioscoop. HDTV werkt daarom met meer beeldlijnen en meer pixels dan conventionele televisies: 576 lijnen met 720 pixels voor gewone televisies, 720 lijnen met 1280 pixels voor HDTV. Dit levert een veel scherper beeld op, waarin meer details te zien zijn. En HDTV biedt ook nog ‘interlaced’ een nóg scherpere standaard voor een nog realistischer weergave met 1080 lijnen van 1920 pixels: maar liefst vijf keer zo scherp als gewone televisies! Alle Samsung televisies met het HD Ready-kenmerk voldoen aan deze standaard
    (dit heb ik dus van de samsung site)

17. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    hd ready tv's : tenminste 1 HDMI aansluiting resolutie beeld 1366 x 768 pixels
    (dat van die HDMI aansluiting wordt voorgeschreven in de standaard voor tv's die het hd ready logo mogen dragen)

HD ofterwijl TRUE HD heeft 1920 x 1080 pixels

18. Remco-x

Remco-x Jos the Boss

Leuk Bevonden:
    0
    Maar een echte HD lcd zal ook wel eff wat meer kosten dan 1300 euro denk ik zo:p

19. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4

Ik moet hem vandaag binnen krijgen! (van goedkopen.nl) Ben erg benieuwd!*)

20. Cybershooter

Cybershooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Sony Bravia KLV32A10 en ik heb tijdens het intro ook last van die strepen, ook tijdens het spelen van graw komt het soms voor als de camera snel van links naar rechts gaat in een complex veld. lijkt meer op een issue van de XBox 360 dan van de tv zelf, het lijkt er op dat de grafische chip de hoeveelheid beweging niet goed kan verwerken, of dat het spel niet netjes is geschreven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina