Naar mijn eigen onderzoekje lijkt dit toestel wel geschikt voor mij: Samsung LE32M51 LCD TV €1300,- (verschilt per winkel) Iemand (360 gaming) ervaring met dit toestel? Of misschien iemand een aanrader welke beter geschikt zou zijn in dezelfde prijs catagorie? P.S. ik wil hem dus voornamelijk gaan gebruiken voor XBOX360 en DVD kijken.
Hey, ik heb deze tv ook, ook in combinatie met een xbox360 en ik ben er echt vreselijk tevreden over. Hoop wat ik hier hoor over kartels en ghosting etc.. heb ik op deze tv echt geen last van. Ook het geluid is echt heel behoorlijk voor een LCD televisie. Enige minpuntje vind ik het gewone normale tv kijken, maar dat zit hem gewoon puur in het signaal. En dan heb ik nog Digitale televisie zelfs.
Jah het leek mij ook een logische keus aangezien microsoft dit type toestel ook gebruikt op de demopods. Maar ik kwam vandaag in de mediamarkt voor een paar honderd euro meer dit toestel tegen:Philips 32PF9966 Ik had dit toestel nog niet eerder gezien maar hij heeft ook vette specificaties zoals responstijd 6ms Contrastratio 6000:1 Pixelplus 2 Ambilight Op papier klinkt hij dus iets beter dan die samsung maar dat wil niet altijd zeggen dat het ook werkelijk zo is. Als iemand ervaring heeft met dit toestel en het even kan toelichten (in verhouding tot de Samsung LE 32 M 51) ben ik ook weer tevreden. Bij voorbaat dank
Klopt het dat deze tv maar maximaal 50 hz aankan? Bron: http://www.voordeelshop2.nl/rightclick.cfm?id=730213&product_id=844440
Ik begrijp je verhaal. Ik denk dat je zo'n verloopstukje moet aanschaffen die je op dat plaatje had staan, of een VGA kabel voor de 360 kopen en dan een VGA->DVI verloopje kopen, alleen ik ben niet zeker of dit gaat werken. Over je tv, prima tv'tje, alleen een beetje te weinig aansluitingen en de reactietijd (16ms) is een beetje hoog. Mag ik je vragen wat je hebt moeten betalen voor die tv?
Mocht je twijfelen watje moet kopen: Beperkt budget: Panasonic Plasma 42PV60 of 42PV600 (resp. 1900,- / 2400,-) 1024x768 Wat meer budget: Panasonic Plasma 50PV60 of 50PV600 (+/- 3800,-) 1366x768 Een mooier beeld is er niet!! Bij het zien van de 360 op een 50" native 720P valt je mond open! LCD trekt dit bij lange na niet! Zwart is zwart en geen ghosting..
Iemand ervaring met, of een betere sugestie voor deze Wil t liefst 32", zilver en 360 compatible in dezelfde prijsklasse. Deze kost +- €950,- bijbobshop.nl Iemand een beter idee of kan ik t beste voor deze gaan...
€599,- om precies te zijn (Mediamarkt duitsland) Er is trouwens bij de Media (in Nederland) een 19" scherm voor €369,- Ik zal ff kijken of ik die VGA-> DVI werkt. Ff naar de winkel.....
Je xbox360 op 60 hz zetten en kijken of je beeld hebt Ik had trouwens ooit ergens gelezen dat een LCD geen refreshrate heeft. Kijk maar eens door een videocamera (of een digitale fotocamera op het schermpje) als je je lcd 'opneemt'. Je ziet het beeld dan niet flikkeren. Het flikkeren zie je wel als je een crt opneemt op video. Ik weet het fijne er niet van, maar volgens mij zat het zo. In ieder geval doet mijn le26m51 het bij zowel 50 als 60 hz wat ik instel op mijn 360.
720p! Je tv kan geen 1080i weergeven (wat betreft het aantal pixels) dus je tv moet downscalen als je1080i instelt. Daarnaast is progressive(p) scan mooier/rustiger dan interlaced(i). Tenslotte zou ik zeggen, kijk zelf wat je mooi vindt! Jij moet er tenslotte naar kijken
De produktiekosten van een SED-scherm liggen juist niet zo hoog, ze zeiden toen, dat zodra ze op de markt komen, ze ongeveer hetzelfde gaan kosten als 't gemiddelde LCD-scherm (dus tussen de €1.500,- en €2.000,-). Maar als het inderdaad nog 3 á 4 jaar gaat duren wil ik toch wel LCD..
Een goed gecalibreerde LCD is ook een prachtige weergever, tenminste das mijn ervaring. Alles wat mensen aan te merken hebben op ghosting, weinig detail in zwarttinten etc. is bij mij totaal niet van toepassing. Heb een Samsung LE26R51 trouwens.
De nieuwe Samsung series R71, R72, R73 enz. zijn al een tijdje te bestellen via diverse websites. Nu zag ik de LE32R71 in de MM A'dam staan en vroeg me af, zijn ze nu op hetzelfde niveau als de M-series? Volgens de Duitse Samsung site is de MMS van de R71 ook 8 MMS. Voor de rest lijken de specificaties exact hetzelfde als de M61. Alleen een ander uiterlijk en een goedkopere prijs. Ik ga morgen waarschijnlijk de R71 of de M61 kopen, maar heeft iemand nog een reden waarom de R71 slechter zou zijn dan de M61? Suggesties zijn welkom.
Zou dit scherm 100% volledig 720p kunnen weergeven? -Edit- Hmm, volgens de officiële site wel. Dan wordt dit wel erg interessant.. 106cm, kan 720p weergeven en is niet al te duur (zeker niet voor een 106cm scherm!).
laten calibreren door ene Frank van isf of icf ofzoiets ? scheelt het veel dat calibreren of moet je dan echt heel goed gaan kijken ,om te zien of die 130 euro die je voor zo'n calibratie betaald, wel te zien is uberhaupt...?
Het schijnt wel te werken , maar ik vind het kind da stupid dat je, om echt van je apparaat (waar je waarschijnlijk lang voor hebt gespaard) te kunnen genieten zoals het bedoeld is, dat je nog eens 100,- tot 150 uit te moeten geven. Is dat niet te verhalen op de fabrikant? Die moeten toch een deugelijk product leveren? Ik heb trouwens hier op t forum iemand horen opperen dat hij een autocalibratie-functie had. Misschien hebben tv's die functie...