1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ben er net geweest.. hij had gee hdmi..(xbox aansluiting)
     
  2. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    De xbox(360) heeft geen HDMI op het moment.
     
  3. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 32inch versie ben er erg blij hij schijnt hetzelfde paneel te hebben als de r versie, er staat veel over geschreven op internet.

    Ik heb alleen nog steeds last van flikkerende strepen op de achtergrond.
    Je moet goed kijken om ze te zien maar ze zitten er wel heeft iemand anders hier ook last van??
     
  4. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was laatst in BCC Hoofddorp en zat(staand bedoel ik|:- ) daar de verschillende LCD's van Samsung te bekijken.

    En het viel me op dat de T versie(bovenstaand plaatje) veel softer beeld leverde dan de R versie.
    Ook opvallend was dat de T versie een stuk goedkoper s dan de R versie weet iemand wat de reden daarvoor is?
     
  5. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zeggen dat het de budget versie is, maakt mij allemaal niet zoveel uit het gaat om het beeld en dat is verder perfect (op die klte strepen na dan :))
     
  6. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil even zeker weten of ik in 720p kan gamen op dit scherm.. Anders moet ik m'n (krijg hem deze week) X360 meenemen naar de dichtsbijzijnde Media Markt oid om het te bekijken. :9
     
  7. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0

    neej omdat de breedte resolutie niet 1280 aankan, word het sowieso gedownscaled. het beeld word er uiteraard wel goed op hij kan de 720 wel aan, maar hij resized het dus. het is niet de echte native 720p iig.
     
  8. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, ik wacht gewoon nog een half jaar, ben anders echt bang dat ik er spijt van ga krijgen ofzo. :p
     
  9. Remco-x

    Remco-x Jos the Boss

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen eindenlijk mijn Samsung le32m51b ophalen ,,:9
     
  10. camprie

    camprie Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik heb sinds kort ook een nieuwe LCD- tv besteld. Het gaat om een LC RZ-26LZ55. Heeft deze wel al de juiste aansluitmogelijkheden?

    [​IMG]


    Dit zijn de specifaties:

    beeldscherm diagonaal 26'', 66 cm
    beeldscherm LCD
    kijkhoek horizontaal 178 o
    kijkhoek vertikaal 178 o
    helderheid 600 cd/m2
    responsetijd 8 ms
    resolutie 1280 x 768 pixels

    Verbindingsmogelijkheden:

    DVI-I (with HDCP)
    PC Audio In (3.5mm Jack)
    AV In (composite video)
    Scart (1 full, 1 half)
    Headphone socket
    S-video In


    Techinshe details:

    Contrastverhouding 600:1
    aspect ratio 16:9
     
  11. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    je zal toch nog wat stekkers erbij moeten kopen om de 360 in "hd" te kunnen laten draaien.

    je enige ingaande high def verbinding van je tv is de dvi poort waar je zonder een 2 tal verloopstekkertjes niks mee kan ism je 360.

    je moet eerst een verloopstekkertje hebben van dvi naar vga/wxga.
    en als 2de een verloopstekkertje van vga naar component of besluiten om de vga kabel van microsoft er tussen te hangen.

    zonder deze dingen gaat het anders niet werken dus kijk alvast goed in de shops of je wat kunt vinden.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2006
  12. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Heeft iemand ook al die BF 2 demo gespeeld hier? Ik heb namelijk het idee dat dit spel net als PGR3 geen Anti Alaising heeft. Want ik moet zeggen dat het (de gebouwen en voortuigen op 15 meter afstand) er erg kartelig uit ziet (op m'n samsung LE32M51B). Ik vind dit zo jammer. Ik heb tot nu toe alleen bij GRAW dat het egt allemaal er scherp uit ziet!.

    Maakt het trouwens veel verschil qua scherpte als je 26 of 32 inch hebt?
     
  13. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook graag eens een HD tv kopen en in me zoektocht kwam ik deze tegen. Volgensmij nog niet bekend in NL maar past wel erg mooi bij je xbox 360.

    [​IMG]

    http://www.samsung.com/Products/TV/LCDTV/LNS2352WXXAA.asp

    Volgensmij zit er ook 1 of andere game mode op?? of zit dat op meerdere samsung tv's?
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  14. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Die is zeker mooi. Ik zag ook een 32" variant, de LN-S3252D. Maar ja, die zullen we waarschijnlijkk hier nooit zien.

    Ik zit ook nog steeds te kijken naar zo'n tv. Wilde eerst voor een Samsung gaan, de LE32M61B. Maar ik zag 'm staan naast een Philips 32PF9830/10. Die Philips had echt een mooier beeld. Is ook een klap duurder. Viel me vooral op dat die samsung best donker beeld had. Iemand ervaringen?

    Of weet iemand of er nog andere schermen zijn die ik moet checken?
     
  15. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Woot ik heb een nieuwe tv de lg rz-26lz55 ^^

    [​IMG]
     
  16. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe ziet het zwart eruit? Want ik heb die tv ook even gehad en bij mij (en de andere in die winkel) was het zwart 1 grote paarse bende waarin alle details verloren gingen. Reden ook dat ik hem heb geruild voor de Bravia, waarvan het beeld er enorm veel mooier uitzag. Ik hoop voor je dat bij jou het zwart goed is, want anders zou je het eens moeten vergelijken met bijvoorbeeld de Bravia of Samsung, als je hetzelfde hebt als ik weet je niet wat je ziet.
     
  17. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik heb er als het goed is geen problemen mee. in bfII ook niet bij welke games was dat zwarte er?
     
  18. The_Gamer

    The_Gamer Metal Gear Solid Fan

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    4
    Vooral bij Kameo, maar ook gewoon bij alles. Even wat voorbeelden: bij Kameo heb jue op het begin dat Rare-logo. Dat hoort een pikzwarte achtergrond te hebben, maar op mijn LG was het blauwpaars. Ook in Thorn's Castle zijn er veel donkere stukken, die ook z'on roodpaarsige troep werden. En als je doodgaat was bij mij de achtergrond paars tijdens de sterfanimatie, terwijl ik op de Bravia pas zag dat je daar vulkanen enzo op de achtergrond hoorde te zien.
    Als je geen Kameo hebt kun je ook de Narnia-trailer van marketplace downloaden. Daar zitten ook donkere stukken in, bijvoorbeeld het Disney-logo en het begin als een meisje naar de kast loopt. Dat was bij mij ook paarsig, hoort ook gewoon zwart te zijn.
    Het zijn dus twee dingen:
    - Donkere plekken worden paars/rood/blauwachtig
    - Detail gaat verloren in die massa
     
  19. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik zal het straks ff checken! ;)
     
  20. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Had op internet dit plaatje gevonden:
    [​IMG]

    Hij heeft voor iets voor die kabeltjes, en achter DVI. Ik heb echter OVERAL gekeken/ gevraagd, maar niet te vinden.

    Eerst dvi naar vga/wxga en dan van vga naar component heb je beeldverlies, nietwaar? Of heb je dan toch HD qualiteit en kun je dus 1080i of 720p selecteren!?

    Thnx for any help :)
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina