1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    bij pdz dat rare filmpie heb ik geen problemen...
     
  2. xZPsychoZx

    xZPsychoZx Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal
    Ben zelf in bezit van mooie LE26R41 ........mijn vraag is nu, ik zie veel posts over mensen die zegge dat het beeld op 720p mooier of beter zal zijn.
    maar alle EA games ondersteunen 1080i dus wat is het probleem dan als je, je tv altijd op 1080i laat staan ?
    En zal iemand mij nog willen vertellen hoe je in het menutje van je firmware kan komen?

    alvast bedankt
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Jouw TV kan eigenlijk geen 1080i signaal aan, hij downscaled hem namelijk naar zijn eigen max. resolutie. Op die manier heb je dus kwaliteitsverlies en is het beter je games op 720P te draaien.
    Hoe je in het Service Menu komt weet ik niet meer uit mijn hoofd, maar als je je TV nog niet zo lang hebt zou ik me geen zorgen maken over de firmware :)
     
  4. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    1080i is een hele hoge resolutie, en de Hd tv's van nu gaan maar tot maximaal 1388 x 780. 1080I heeft een resolutie van 1920 x 1080 en kan dus niet door je tv worden weergegeven. 720p is 1280 x 720 wat de hdtv's van nu dus wel aankunnen.

    Zet je je 360 dus op 1080i dan zal het beeld gedownscaled zijn waardoor je meer detail verlies zult hebben dan in 720p waarop je het beeld in de werkelijke resolutie te zien krijgt.

    Er zijn maar enkele HDtv's op dit moment die echt 1080i kunnen weergeven maar deze vind je niet onder de €10.000

    Maar het blijft altijd een beetje zelf ervaren. Zo heb ik in verschillende reviews gelezen dat sommige games (Onder andere Burnout Revenge) er verassend goed uitzien in 1080i
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  5. xZPsychoZx

    xZPsychoZx Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    heey bedankt gasten voor de snelle reply;)

    EDIT: ik lees dit net op de samsung site .....En HDTV biedt ook nog ‘interlaced’ een nóg scherpere standaard voor een nog realistischer weergave met 1080 lijnen van 1920 pixels: maar liefst vijf keer zo scherp als gewone televisies! Alle Samsung televisies met het HD Ready-kenmerk voldoen aan deze standaard.

    Kan je dat nog ff uitleggen????

    bedankt!!!!
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  6. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    FF een paar vraagjes tussen door.
    1Weet iemand hoe het zit met dode pixel garantie van samsung?
    2Hebben de samsung schermen veel last van dode pixels?

    Ow en nog 1 vraagje.
    Is deze tv nou 60 euro meer waard als deze door dit gebeuren:
    Bij voorbaat dank.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  7. Martinspire

    Martinspire Online gamer

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    aangezien niet alle spellen op de bc-lijst werken met een vga kabel heb ik ff een topic aangemaakt om ervoor te zorgen dat er een lijstje komt waar daarvoor wat meer zekerheid komt

    topic:
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=82175

    reply daar met een game van de gewone xbox die dus niet werkt met een vga kabel op de 360 (resolution not supported)
     
  8. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je zelf ook een HD TV (of HD ready)? Heb nl. een HD ready, maar heb alleen een DVI poort (en scart en die shit natuurlijk). Is DVI genoeg om het beeld in HD qualiteit te laten draaien?

    Las net ook dit nog:

    DEN HAAG - De Consumentenbond vreest dat consumenten de komende maanden televisieschermen kopen die niet geschikt zijn voor HDTV, terwijl elektronicaketens daarmee wel adverteren. De aanleiding voor deze vrees is een voorval bij Media Markt. Twee zaken van de Duitse elektronicaketen maakten onlangs reclame voor platte tv's die ten onrechte een HD-ready-logo droegen.

    Media Markt heeft inmiddels de fout erkend, zo liet de Consumentenbond vrijdag weten. De bond wil nu dat de Duitse keten de tv's terugneemt en een rectificatie plaatst.

    Directeur Pieter Haas van Media Markt Nederland zei in een reactie dat klanten de tv's gewoon terug kunnen brengen. De gewraakte advertenties van de zaken in Den Haag en Rijswijk zijn een week oud, waardoor normale inruilgaranties nog gelden. "We leren hieruit dat we zorgvuldiger moeten zijn met het logo HD-ready", aldus Haas.


    http://www.nu.nl/news/704281/37/Cons...dia_Markt.html

    Heb hem in Duitsland gekocht....staat wel HD ready op etc. Ik heb deze of deze (ligt eraan welke site je het beste vindt :p). De sites zeggen allemaal HD ready/HDTV, dus ik ben niet bang dat 'ie niet HD is.... Weet alleen niet hoe ik mijn 360 op mijn TV op HD qualiteit laat draaien.

    Kheb dringend hulp nodig...! Alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2006
  9. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Is HD

    je sluit je xbox aan via component, zet het schakelaartje op je kabel op hd, stelt je xbox in op 720 p of 1080i.
     
  10. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt dit niet dan? -->
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina