1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 25 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me helemaal bij je aan. Zo heb ik het ook ervaren. Vandaar dat ik nog steeds dvd's op mijn dvd speler bekijk (component, 576p) Met vga (op de xbox 360) zit je vast aan computer resoluties. En dat is opzich wel jammer. Ik ben benieuwd of Frank wat kan doen voor mij als hij 15feb langs komt... Dus qua contrast etc van vga. Ook kan hij wellicht overscan op component drastisch verminderen. Of ik dan weer terug ga naar component: Ik betwijfel het. De reden is dat mijn set-up nu veel opgeruimder is (component schakelaar er uit) en vind het totaal nu lekkerder werken.

    Vraagje aan Zero en andere mensen die hun tv hebben laten callibreren. Er staat mij bij dat je moet kiezen welke bron je gecallibreert wilt hebben (dvd speler, xbox 360 etc) Of gaat hij alles af? Want in het service menu van de samsung kan je voor verschillende inputs instellingen veranderen... (weet verder niet welke en of er verschil in zit qua mogelijkheden) Hoe ging dat bij jou Zero Paradox?
     
  2. Tante Truus

    Tante Truus Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mag toch hopen dat voor dat geld niet slechts 1 bron gecallibreerd wordt...

    Als je achter de instelling komt die overscan regelt, hou ik me aanbevolen!
    Verder heb ik het idee dat ik nu gewoon goede instellingen heb.

    ps. Het xbox-menu vind ik met component scherper/mooier dan met VGA.
     
  3. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326

    Op hun site staat dat bij die tour van € 130 je DVD speler en andere bronnen kan laten calibreren. Ik neem dus aan dat alles erbij zit.

    Ik weet niet of dit de goede thread is voor deze vraag, maar wat voor DVD speler is er aan te raden bij zo'n LCD scherm?
     
  4. Judge

    Judge The Judge

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0

    zou iemand deze vraag nog kunnen beantwoorden please?
     
  5. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dezelfde tv en heb m ijn 360 via component op 720P draaien. In een woord FANTASTISCH_O_ Topscherm, DOA4 ziet er zoooo vet uit....

    Ik ga weer verder spelen!}:]
     
  6. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog niet echt into de 360 omdat het game aanbod vrij beperkt is.

    Maar ik had de volgende vraag al een paar x gesteld alleen nooit echt antwoord gekregen helaas, dus hierbij...:9

    Ik speel nogal vaak met m'n xbox en ps2 alleen vind het beeld voornamelijk van de ps2 erg tegenvallen en ik heb al een Blaze RGB ( ff tussendoor op EXT 2 is PS2 zelfs iets mooier dan EXT1 ) en zelfs een component kabel gekocht.
    Component is iets beter alleen ik zie gewoon nog teveel blokjes en kartjeltjes wat op een normale tv niet zo is.

    Maar het gekke is dat ik nooit echt iemand hierover heb horen klagen, heeft iemand op dit forum er ook last van?

    Ik heb de LE26R51B.

    Ik hoop nu wel iets te horen. Tnx _0/
     
  7. Crawl_NL

    Crawl_NL Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de 360 via component en mijn pc via de VGA...het klopt dat ie via vga max. 1280x720 weergeeft.

    Het is alleen via component mooier op een meer natuurlijker manier. VGA is wat harder....maar dit is natuurlijk weer persoonlijk.

    Feit is dat mijn 360 nooit via VGA aangesloten zal worden.
     
    Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  8. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb het scherm hier nog niet aan de wand hangen bart....als het goed is komt het komende week of anders die week daarop pas binnen.
    op kieskeurig had ik gelezen dat er ook een eigenaar was die met de eerste versie van de 32 inch 9830 een klacht had met het spontaan uitgaan,maar die toen helemaal verholpen was met de nieuwe firmware....voor de rest is er niemand op het hele forum daar die uberhaupt klachten heeft met dat scherm dus ik ben benieuwd.

    als je kieskeurig bekijkt over mijn oude 9966 komen er steeds meer ellende verhalen naar boven....ik kan echt ook een ieder afraden om dit stuk frustratie te kopen.
    zodra ik de nieuwe 9830 hier binnen heb zal ik het een en ander hier neer plempen met wat nieuwe foto's.


    de garoeten allemaal_0/
     
  9. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat het probleem van het spontaan uitgaan bij mij ook opgelost is met de nieuwste firmware update. Ik heb afgelopen vrijdag de laatste versie op de TV gezet, versie 1.8.0.0 en ik ben nu in de testfase :9

    De rest van de problemen die ik in het HTForum gepost hebt worden hardware-matig opgelost, hier komt een monteur voor langs maar we wachten eerst even af met het spontaan uitgaan want anders kunnen ze alles te gelijk repareren.

    Ik hoop dat je veel plezier hebt van je 32PF9830.
    Mag ik vragen waarom je niet voor de 37 kiest, deze heeft namelijk een resolutie van 1920x1080. Zelf zat ik ook te twijfelen tussen den 37 en de 32 maar het resolutie verschil was voor mij de doorslag. Voor de rest zijn het identieke machine's, op de grote na dan :9

    Groeten,

    Bart.
     
  10. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    dit is een regeling die ik samen met philips heb kunnen realiseren om de oude 9966 om te ruilen tegen de 9830.

    ik denk dat philips zich om zou draaien in hun graf als ik om de 37 inch versie zou vragen die ruim het dubbele kost als dat de 9966 nu in de winkel doet.
    de 9830 is al aanzienlijk duurder als mijn huidige lcd (800 euro) daar ik maar een fractie van dit bedrag bij hoef te betalen.......vandaar.

    het belangrijkste voor mij is dat de nieuwe 9830 een compleet ander toestel is dan de 9966 in welke vorm dan ook en gok hiermee dan ook dat deze wel langer als een week heel blijft.
    anyway.........ben retebenieuwd als dit toestel binnen is...jullie horen het dan allemaal wel :)

    de garoetjes....bassie :+
     
  11. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0

    Klopt, met de PS2 op een HDTV geeft lelijk beeld, zelfs met component. Ik heb het een beetje kunnen verhullen met de instellingen ( contrast naar beneden ) en nu is het wel ok, heb ook een Samsung.
     
  12. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja...hangt er helemaal van af hoe ver je er vanaf zit....we hebben in de huiskamer een 40" V serie bravia, maar daar wordt je bijv. ramgek als je er een beetje dicht bij zit, moet ik gelijk de bank een meter verschuiven....
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.306
    Leuk Bevonden:
    365
    Op de site van Philips zie ik alleen genoemde firmware update in het Engels of maakt dit niets uit, anders palnt ik h'm er ook gelijk op....
     
  14. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe ik en 100% mee eens!!! Ik hoop inderdaad dat meerdere bronnen worden aangepakt maar ik kan mij zo voorstellen dat dit niet met alle tv's kan om het simpele feit dat je wellicht maar 1x iets kan instellen dus dat je gaat tegenwerken bij verschillende bronnen. Maar ach we zien wel. :)
     
  15. Bullet

    Bullet What the hell...

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dus jij hebt er ook ervaring mee?
    En op hoeveel staat contrast bij jou?
     
  16. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dezelfde tv en ook hetzelfde probleem... ben ook erg benieuwd hoe dit (en of dit) te verhelpen is..
     
  17. Dusun

    Dusun Oldskool NL

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dit maakt niet uit, ik heb mijn TV ingesteld op NL en na een firmware update is dit nog hetzelfde. Ik heb nu versie 1.8.0.0 draaien en tot op heden nog geen enkel probleem gehad.

    Je kunt de firmware dus gewoon installeren!
     
  18. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Hoe is de combinatie Sony V en de 360 eigenlijk?
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik gek als ik in plaats van een HDTV een HD projector koop?
     
  20. Freaky800

    Freaky800 Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    mja,als je veel gamed,is zo'n beamer niet de mest ideale oplossing,in verband met het aantal branduren van de lampen die in zo'n ding zitten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina