1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Ziet er goed uit, maar vraagje. Wat is het type nummer? Iets bekend over de resolutie en scherm diagonaal/prijs?

2. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Het is de Samsung WS-32Z409. Of hij naar Nederland komt is nog de vraag, in Duitsland wordt hij eind deze maand geleverd. Geen idee wat de resolutie is, volgens mij werkt het bij een CRT TV niet hetzelfde als bij een LCD TV, maar hij kan 720p en 1080i aan. Native resolutie zou dus minimaal 1280x720 moeten zijn. Het model hoort bij de Slimfit-lijn, dus het is niet echt een hele dikke TV, da's wel relaxed.

Voor zover ik weet komt hij alleen in 32", adviesprijs is €899,-.

3. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
    raar ! ik heb er totaal geen last van...bullshit dus dat dat een lcd kwaaltje is....

4. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0

32" en dan 899 is niet duur wel erg vette tv houw hem zeker in de gaten!

nog effe wat info

ELEVISEUR 16/9 TUBE PLAT SAMSUNG WS32Z409 Des sensations extrêmes Prêt pour la Haute Définition, ce téléviseur de 82 cm est équipé de la technologie SlimFit qui réduit son encombrement et augmente la qualité des images. Doté de deux enceintes d’une puissance de 10W, il délivre un son en SRS truSurround Tube plat SlimFit™ 82cm HD READY, compatible 720p/1080i Traitement de l’image 100Hz Natural Scan Connectique HDMI et composante Caractéristiques : Coloris : Noir/silver Image Tube 16/9 SlimFit™ : 32 pouces (82 cm) 100Hz Natural Scan Format de l’image : 16/9, Zoom et Wide Réducteur de bruit numérique. Préréglages image : Dynamic, Standard, Cinéma, Personnel Compatible signaux HD : 720p/1080i Prévention automatique de toute déformation de l’image Tuner Tuner européen multinorme Nombre de programmes : 100 Fonction Plug and Play Installation automatique ATS Télétexte : 750 pages Audio Son : SRS TruSurround Puissance audio (RMS) : 2 x 10 Watts Préréglages sonores : Musique, Cinéma, Standard, Parole, Personnel Egaliseur graphique Autres fonctions Affichage graphique à l’écran : OSD Horloge, minuterie, veille programmable : 180 min Électronique Système TV : PAL B/G, D/K, I, I/I’/SECAM B/G, D/K, L/L’ Lecture Vidéo : NTSC Connectiques Latérale : EntréeA/V (Cinch) : 1 Entrée Y/C (S-vidéo) : 1 Arrière : Entrée Antenne : 1 Entrée Composante : 1 Prise Péritel : 2 Entrée HDMI : 1 Spécifications techniques Alimentation secteur : AC 23OV, 5O/6OHz Consommation marche/veille : 160W/3W Dimensions en mm : Nettes (L x H x P) : 910 X 570 X 415 Brutes (L x H x P) : 1015 X 710 X 495 Poids Net/Brut (en kg) : 53,2/58 Télécommande : TM86 TELEVISEUR 16/9 TUBE PLAT SAMSUNG WS32Z409

Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  5. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    http://www.zdnet.nl/blog.cfm?id=54373&p=2

Nog een stukje van de cebit over die samsung. Opzich iets om in de gaten te houden. Zeker omdat een crt goeie black levels heeft, wat absoluut een must is als je ook van films kijken houd. Zou toch wel ideaal zijn, een crt met Hd mogelijkheden, voor een leuk prijsje.

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ben nu wel zeer benieuwd zeg, 30% minder diep dan een normale crt, een mooi prijskaartje en 32" ! Damn :) Liquid laat het me ff weten waar je hem gaat halen? :)

hmm net gevonden op een site, weet niet of het klopt natuurlijk
    Weitere Funktionen
    • Eingangssignale: 1080i; 576p; 480p; 576i; 480i

geen 720p :mad:

7. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb deze tv besteld, komt over circa 2-3 weken binnen.

8. Gunsttino

Gunsttino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  9. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maat van mij heeft ook de samsung 32 inch scherm die de meeste mensen hier ook hebben gekocht, echt een heel vet ding!

10. Fina1rampage

Fina1rampage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand nog 1 keer op een rijtje zetten wat nou eigenlijk de best HD Tv's op het moment zijn, van een prijsklasse van 900 - 1300 euro?

De Tv die ik zoek is puur om te gamen, maar ik wil geen problemen hebben van ghosting en de diepe zwarte kleur.

iemand?

11. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Samsungs en Sony Bravia's zijn erg populair onder de gebruikers hier. Kijk even op de websites van beide merken voor een overzichtje :)

12. Fina1rampage

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je me zo zeggen welke Type Samsungs? en evt. de prijsklasse?

13. Gunsttino

Gunsttino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zelf een Le26M51B De M series van samsung zijn zwaar ok. :)

15. Fina1rampage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde laatst PGR3 bij de mediamarkt, om te zien wat de kwaliteit nou eigenlijk is van de 360 op HD. Het zag er goed uit, maar ik ergerde me nog al aan al die kartelranden op auto's en gebouwen. hebben jullie hier ook last van?

16. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    hej Stig NL,

Ik The Stig NL heeft lekker 1 matje groter :p de 32 inch versie:)

17. Gunsttino

Gunsttino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Gunsttino

Gunsttino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en ik heb lekker nog groter *) haha

19. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Dat ligt geloof ik aan PGR3, omdat die game geen anti-alias heeft. Ik heb dat ook bij die game, maar andere games hebben weer helemaal geen jaggies. Dat verschilt gewoon per game.

20. Fina1rampage

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er zelf ook aan te denken om er een uit de M serie van Samsung te halen. Ik twijfel alleen nog over de grootte :D, en over het probleem met die zwarte kleuren tijdens het gamen of kijken van films.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina