was ook bang dat zwart geen echt zwart zou zijn op een lcd scherm, maar moet zeggen dat ik er niets van merk op mijn lcd....zwart =zwart...
heb de eerste dagen veel aanloop gehad van mensen die mijn nieuwe lcd kwamen bewonderen, de meeste dachten dat het een plasma scherm was ! dit vanwege het diepe zwart en het totaal ontbreken van ghosting in snelle game-beelden haha stonden die raar te kijken toen ik vertelde dat het om een lcd scherm ging waar ze naar keken ! de meeste mensen lopen hier helemaal weg met bepaalde merken zoals samsung en sony bravia.....mijne is van Philips en ben er 200 % tevreden over....
ik zou zeggen ga gewoon in een winkel kijken wat je smaak is, laat je daarbij door niemand beïnvloeden, maar ga puur op je eigen smaak af ! jij moet het meeste kijken naar je scherm ! over technische weetjes kan je van tevoren op internet checken of in de zaak vragen
let in in ieder gaval op een zo'n kort mogelijk responstijd deze wordt weergegeven in "ms " miliseconden hoe korter hoe beter !
aansluitingen zijn ook belangrijk...zorg dat er zowiezo een component & hdmi aansluiting op zit ! dit met het oog op de toekomst en het aansluiten van je 360 natuurlijk !
Laatst bewerkt: 11 apr 2006