Zo was ik even van plan een nieuwe lcd te gaan kopen maar dacht eerst even hier kijken wat er wordt geschreven............had ik beter niet kunnen doen want nu weet ik het echt niet meer zoveel info. Maar wel erg goede info dus zeker bruikbaar. Ik speel nu op een jvc lcd tv ( 360+pc ) erg mooi en strak beeld alleen ondersteund deze alleen de 460p mode dus geen HD ready dacht ik zo.
Na al het lezen viel mijn oog op de Samsung 23" lcd tv maar zag dat een monitor voor mij ook een optie kon zijn want ik heb eigenlijk geen tv tuner nodig.
Dus ik ben op zoek naar een scherm voor mijn 360 en mijn High End pc op te gebruiken tegelijkertijd. Het formaat moet tussen de 19" en max. 23" zijn ( voorkeur widescreen, ben er nu aan gewend ). HD ready of hoger dus eigenlijk vrij simpel ik wil gewoon het beste beeld voor mijn 360 en pc spellen
Iemand die me even uit dit bos van info kan bevrijden door me even te zeggen Wat te kopen en Waar en vooral Waarom ?
Bedankt alvast voor de teneme moeite,
theo777.
ps: een persoonlijk berichtje wordt ook zeer gewaardeerd om niet dezelfde info te krijgen in deze post.
De Samsung Skymaster 940 mw ziet er ook goed uit alleen heb ik het idee dat dit scherm aan beide kanten een stuk van het beeld niet vertoond. Kijk maar op de pic. van GWAR van Leze in de Monitor thread.
Laatst bewerkt: 12 apr 2006