1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga van de week de allernieuwste van Samsung in 32 inch halen....:) (80cm)
     
  2. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Beiden schermen hebben pieken en dalen in het contrast, maar dat hebben alle tv's. Het is wel zo dat door sommige digitale beeldverbeteraars de contrast ratio wordt opgepomt. Daardoor kan je inderdaad veel sneller pieken en dalen waarnemen. Maar wanneer dit uitstaat heb je hier geen last van.

    Dus het lijkt erop alsof de heren van Media Markt een grotere winstmarge kunnen pakken op de M61-serie ;).
     
  3. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand bekend met de Watson TV's? Op marktplaats biedt iemand ze namelijk aan voor 500 euro. Zijn 26'' TV's. Misschien ga ik er even langs om naar de kwaliteit te kijken.
     
  5. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal een Samsung tv bij Media Markt 40'' en slechts €2900.
    Die wil ik op m'n kamer _O_
     
  6. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    "Slechts 2900 euro", aldus een 14-jarige jongen.
     
  7. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    ''aldus een 14-jarige jongen'' zie een 16-jarige jongen :)

    Denkje dat je op een 40´´ goed beeld hebt op een 360,
     
  8. Gunsttino

    Gunsttino Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    dat het een 40" beeldscherm wil niet gelijk zeggen dat het een goed beeld is..

    Ik heb zelf de 42" samsung plasma..Heb het model PS42S5H..

    Ik vind het helemaal geweldig..helemaal als je HD-filmpjes erop afspeelt..en als je de gewone kabel erop hebt is het ook nogsteeds goed beeld..

    je moet maar eens kijken
     
  9. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie dat je lcd schermen erop heb staan en plasma schermen.. Zit groot verschil in maak voor jezelf eens uit wat je mooier vind. Ben zelf liefhebber van LCD maar zijn ook mensen die voor plasma kiezen,
    Zelf Heb ik de Samsung LE40r72b besteld.
     
  10. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze was mij ook al opgevallen,wat jou betreft dus wel een aanrader?
    Waar heb je hem gekocht en wat heb je er voor betaald?
    Heb je er toevallig ook een x360 aan hangen,zo ja..Hoe bevalt dit?
     
  11. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze heb ik idd ook gezien op internet,min of meer dezelfde als de 71B..
    Waar heb je m besteld en voor hoeveel?
    Hoor graag hoe die bevalt zodra je m binnen hebt.
     
  12. joostpolletje

    joostpolletje Active Member

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd alleen het blauwe randje aan de onderkant is een zilver randje. Vind ik persoonlijk net wat mooier.
    Was iets te voorbarig heb m nog net niet besteld . Had hem bij http://www.plasmavisie.nl gezien voor €2199,- Probeer er bij de mediamarkt toch nog iets vanaf te lullen.. Heb nog ff gekeken naar voorwaarden prijsgarantie van mediamarkt. Woon zelf in renswoude is in de buurt van MM EDE, En plasmavisie ligt in Lunteren. Dus hoop nog onder de plasmavisie prijs te gaan zitten.. Ook omdat ik er een Home Theater Set bij ga aanschafen hoop ik op een mooie setprijs van de MM met een leuke korting. Ga morgen ff kijken wat er kan enzo. En dan begin volgende week kopen. Zal zoiezo posten hoe die bevalt en pics natuurlijk.

    Kortom voor zo 2199 kan je m wel krijgen
     
  13. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    eenmaal op een hdtv gegamed.....je wilt niks anders meer _O_
    evenzo vind ik dat s'avonds zo mooi om de ambilight aan te zetten, schitterend ! (op de foto niet zo te zien, was de eerste dag dat ik deze tv had en had ambilight nog niet ingesteld, nu geeft ie meer licht en beide zijde verschillende kleuren afhankelijk van de kleuren in beeld) in 1 woord SUPER !:D zal wel eens een betere foto maken...
    [​IMG]
     
  14. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    heej, hoe moet je bij component geluid aansluiten? Het werkt bij mij nu niet.
    Heb dus zo'n rode en witte en gele stekker, en in m'n tv heb ik audio in1, 2 en out. Heb volgens mij alle combinaties gehad maar niets wekrt, terwijl de tv en scart wel geluid geeft.
     
  15. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    De gele moet je er niet in hebben......

    Je moet deze stekker in de Componet doen:

    Rood, Wit, Rood, Blauw en Groen.
     
  16. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Als het goed is moet je gewoon de witte stekker in de witte ingang doen, en de rode in de rode. Misschien moet je het nog even op de xbox instellen dat je stereo geluid wilt hebben, en niet dolby digital ofzo.
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen die weten wat tearing is.

    ligt tearing aan de hdtv of tv of ligt dat aan het spel ik zou dat graag eens weten
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan aan de TV liggen maar dit is slechts bij enkele specifieke modellen van toepassing, en heeft meestal te maken met een verouderde firmware.

    Games als Perfect Dark Zero, G.R.A.W. en volgens mij ook Need For Speed Most Wanted staan erom bekend lichte vormen van tearing te vertonen. En zij zullen echt niet de laatste games zijn die hier mee te kampen hebben. Meestal ligt het dus aan de game zelf.
     
  19. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt.
    het zal dan meer aan de spellen liggen want ik heb hier een 37pf9830 van philips staan en een le26r51b van samsung en deze twee lijken me tog niet van zo'n ouderdom dat ze tearing vertonen.

    of zou het tog kunnen dat het dan aan de firmware ligt
     
  20. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij die van Samsung zou het idd aan de firmware kunnen liggen, maar dat lijkt me nog sterk als je de TV onlangs gekocht hebt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina