1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    ja, dat zou logisch zijn....
    Maar helaas heb ik geen rode en witte ingang, maar alleen audio in1, 2 (zonder kleurtjes). Maar ik heb in beide geprobeerd maar het lukt niet. Misschien aansluiting kappot?
    Komt dat wel eens voor?
     
  2. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    HDMI voor 360 bestaat nog niet.
     
  3. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb als het goed is geen HD ready tv met HDMI,
    maar ik heb nog steeds geen hd aangesloten.. weet niet goed hoe ik alle kabels erin moet doen :eek:
     
  4. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar als er dus geen component ingang op je tv zit kan je dus alleen hd beeld krijgen via een omweg met allerlei andere aansluitingen?
     
  5. Fonias

    Fonias Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
  6. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
    weet ik.....foto's komen nogal flets over ja.....kan ook niet anders....fototoestel : it's a sony....dat werkt niet echt samen met xbox 360....heheh.....maar dat geeft niet hoor.....het is echt wel een heel mooi scherm, 8 van de 10 mensen lopen er gelijk heen op de grote muur lcd's en plasma's hier bij mediamarkt in Breda....zo opvallend goed beeld heeft ie....vraag me af of zo'n isf calibratie echt zin heeft.....iemand er eervaring mee ?!?
     
  7. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nog maar eens verder gaan zoeken naar lcd tv's en ik vond deze Thomson 26LB040S5 voor 680 bij de mediamarkt:

    http://www.kieskeurig.nl/product/2D24B70ABD24C0D5C125707C0048BCF8.htm

    Ik vond m zelf wel aardig, goede aansluitingen voor pc en xbox360 alleen ik kon geen reviews vinden dus ik weet niet wat anderen ervan vinden. Dus mijn vraag is dit een beetje een goede? En levert thomson wel goede lcd's?

    Alvast bedankt
     
  8. ron

    ron The Am.Staff. Man

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    0
  9. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die switch achterin je 360 omzetten op TV dan kan je gewoon weer naar PAL-settings(system tab-blad) en hem op 60Hz zetten. Wel erg mooie tv btw.
     
  10. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vandaag gaan zien voor mij Samsung LE40R71B. k'heb hem gevonden maar mijn grootste probleem is voor nieuwe tv meubel :mad:
    Heb gisteren zelf een kast uit kamer verhuisd zodat ik mijn nieuw tv toestel centraal in kamer kan plaatsten maar moet ook nog mijn ander apparatuur erin kunnen zetten: Versterker/dvd speler/centrale speaker en Xbox360
    2 winkels gaan bezoeken maar niet echt mijn smaak gevonden.

    Nu moet ik wachten door die tv meubel... :'-(
     
  11. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    hang em aan de muur?
     
  12. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik niet zo voor. Toch nu niet.
    Maar k'heb al een oplossing. Ga een simpel tv meubel kopen voor mijn tv/versterker en centrale speaker. Daarnaast ga ik een rack kopen om de rest van apparatuur te plaatsen.

    Heeft ook zijn stijl. *)
     
  13. katzleon

    katzleon Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hdtv vraag

    Hallo,

    Ik heb een xbox 360 met een philips 47 7320, deze heeft een dvi ingang. Ik heb een stekker gekocht om van de vga naar dvi te gaan, dit werkt allemaal prima. PGR 3 werkt prima, mooi beeld. Nu heb ik top spin 2 gekocht, deze vraagt om pal-60, dit kan de tv aan. Maar het probleem is dat het niet kan instellen in mijn xbox 360, ik kan het als ik de xbox aansluit om scart wel instellen maar zodra ik de vga kabel gebruik lukt het niet. Heeft iemand een idee wat ik kan doen?

    Gr,

    Leon
     
  14. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor katzleon:
    Als je het dus instelt op je scart ingang staat hij gewoon op 60Hz.
     
  15. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik toch bij onze buren ga bestellen want hier zijn die prijzen 'ZOT'.
    Ik wil absoluut het model LE40R71B, maar hier heb ik alleen model LE40R51B gevonden aan 2500€!! En zou ik bij http://www.elektrogigant.nl/ bestellen dan bespaar ik +-600€

    Enige minpunt: bij elektrogigant is er geen mogelijkheid voor maandelijkse afbetaling.

    Heeft er iemand hier al ervaring met die winkel? Want ze leveren ook in heel België.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2006
  16. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen casema maar ook essent(@home)
    Alleen jammer dat die decoder 300 euro kost:mad:
    Toch nog ff doorsparen.
    Ik ga iig niet de philips van UPC kopen dan moet je 20 euro p/m betalen.
    Ik ga dinsdag is bij de it's kijken hoe de kwaliteit is(Er staan nu namelijk her en der in het land test opstellingen van samsung).
     
  17. Gunsttino

    Gunsttino Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    nou ik kan het af en toe niet meer volgen over die decoders hoor..

    Die 300 euro kan me weinig schelen..Ik wil gewoon kwaliteit dus dat wil er ook wel voor betalen...

    Maar kan ik die decoder gewwon gebruiken zonder van abo te veranderen..

    Heb nu multikabel en wil graag weten of ik dan met deze kabelaanlsluiting gewoon kan gaan genieten van digitale tv via de decoder van samsung..
     
  18. EgYoWns

    EgYoWns 7

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey welke HD TV zou ik kopen, Die samsung tv die bij spelbare xbox 360 zitten in een winkel, of de nieuwste versie met iets paars eronder?
     
  19. Gunsttino

    Gunsttino Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    paars??

    Is dat niet rood??
     
  20. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Vanmiddag besteld: Samsung LE32inch M61B :D:D blij meee!!!!:) :9

    *ook zo'n Samsung HD kastje erbij geregeld:9
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina