1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Hmm ok, maar waarom draaien de xbox 360 demo pod's (bijvoorbeeld die in de mediamarkt) dan op een 23'' scherm? Het lijkt me dat M$ het beeld het mooiste wilt laten zien, dus op HD....
     
  2. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de 360 geen HDMI gebruikt. Er zijn gewoon wat eisen om HD Ready te mogen heten.
     
  3. fabi

    fabi Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    welke had tv??

    hallo ik had een vraag welke hadtv moet ik kopen tussen deze 2: m51b en de r51w van samsung???? HELP!!!_O_ _0/
     
  4. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niks :9 als je ff het hele type nr geeft is altijd handig .
     
  6. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de T versie (wel de 32inch) maar er zit wel degelijk dynamic contrast en ook digitale ruisfilter!

    Persoonlijk ben ik voor deze tv gegaan omdat ik de andere mooier vindt MAAR de rand te veel vindt storen bij tv kijken of iets anders.

    2000:1 of 5000:1 is dynamisch contrast en geen realistische weergaven omdat dit toch nooit weer wordt gegeven.

    Heb trouwens vorige week een monteur over de vloer gehad (had wat problemen dacht ik maar dus niet) en hij vertelde mij dat de t en de r versie exact zijn enigste verschil is dat er in de r versie een chip zit waarmee je bv de software direct kunt updaten dit kan dus niet bij de T versie.
    Verder zei hij dat hij meer problemen tegen kwam met de "betere" of duurdere versie dan met de T versie
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ok bedankt, maar is het aan te raden een HDMI tv te kopen, of volstaat die andere tv (die 23'' demopod tv) ook om goede beelden uit je xbox 360 te krijgen?
     
  8. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen hdmi tv d8 ik :mad:
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Die beschikt over een component aansluiting, wat voor de Xbox 360 voldoende is om in HD te gamen. Maar met het oog op de toekomst (PS3, Blue-Ray, HD-DVD, HD set-top box etc...) is het wel zo prettig om en tv te hebben die beschikt over een HDMI aansluiting.
     
  10. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: zie post hierboven:)
     
  11. S2801

    S2801 ANI

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Die 23" doet het zeker prima, niet minder dan de 26" variant.

    Om HD-Ready te zijn moet een tv over het volgende beschikken:
    - HDMI (of een DVI met HDCP) ingang.
    - Component ingang
    - het kunnen weergeven van 720p en 1080i beelden.

    De 23" Samsung van de demopod voldoen alleen maar aan de laatste 2 eisen, dus mag de tv geen HD-Ready logo dragen. Maar dat neemt niet weg dat hij in staat is HD-Beelden weer te geven en het maximale uit je 360 te halen.

    Als jij je 360 via component op een 23" Samsung zal aansluiten zal je beeld even goed zijn als op de 26" Samsung.

    Maar het is aan te raden is om een TV met HDMI te kopen gezien het feit dat er steeds meer apparaten aankomen die HDMI gaan gebruiken. (Blu-ray/HD-DVD spelers, Playstation 3, DVD recorders, HTPC`s, enz). Zie HDMI maar als een opvolger van de SCART.

    EDIT: Wat typ ik toch weer sloom;)
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ok bedankt jongens, ik ben weer een stuk wijzer geworden. Dat word dus nog even doorsparen voor een HDMI tv. Is wel 200€ duurder, maar dan heb je ook wat :)
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2006
  13. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Kheb die 26" samsung tv (met DVI ingang) en een laptop met een HDMI uitgang. Dan moet het toch mogelijk zijn om HD films via de laptop op mn tv af te spelen via een HDMI/DVI kabel toch?

    Iemand ervaring mee?
     
  14. S2801

    S2801 ANI

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je het andersom bedoelt, althans ik ken nog geen laptop met een HDMI uitgang.;)

    Maar in theorie moet dat mogelijk zijn alleen schijnt het niet goed te werken omdat de TV het signaal niet goed pakt.(maar sommigen hebben het ook weer wel werkend) Je kan je laptop beter via VGA aansluiten.
     
  15. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Bedoel het iid andersom ja. Maar een HDMI-DVI kabel zou toch juist betere kwaliteit moeten geven dan een vga?

    En hoe zit het met het verzenden van HD signalen van een pc naar een tv?
     
  16. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
  17. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is het verschil tussen dynamisch contrast en gewoon contrast. Ik heb de thomson 26lb040s5 gezien en die had 600:1 en de Samsung LE23R41B met 3000 : 1. De samsung had dus een dynamisch contrast.
    Wat is dus het verschil en welke tv zou het beste zijn. Of is er nog een ander alternatief in deze prijsklasse?
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2006
  18. fabi

    fabi Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hdmi

    maar het is dus beter om een tv te kopen met hdmi??:confused:
     
  19. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou niet weten waarom, je hebt met DVI hetzelfde beeld alleen zonder geluid.
    Als je je xbox bv aansluit doen de meeste dit toch via de optische kabel en digitaal geluid.
    Ik heb dus geen hdmi nodig omdat ik het geluid van al mijn apparaten altijd via de versterker laat lopen.

    Zowel digitale boxen en xboxen als dvd spelers allemaal via de versterker dan heb je aan dvi genoeg
     
  20. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    zelf twijfel ik nog tussen de 32inch samsung 61m model of 71R model.

    zoals ik hier gelezen heb, is het M-model het beste maar is de 71R model de meest recente, daarnaast is het M-model ook nog duurder.

    welke raden jullie mij aan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina