1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 4]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Maar wordt HDMI de nieuwe standaard of blijft scart ook nog? Want de voordelen van HDMI zijn nou ook weer niet zo groot, voor mij in ieder geval niet. Het enige wat ik wil is xbox 360'en in HD kwaliteit en misschien (in de toekomst) televisie op HD kijken. Bovendien wil ik natuurlijk me 2.1 setje aan kunnen sluiten. De tv als computerbeeldscherm is niet nodig, als dvd speler gebruik ik mijn xbox. Is HDMI dan aan te raden of niet? En (waarneer) gaat de beeldkwaliteit er nou op vooruit?
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2006
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt er nog een kabel uit voor de Xbox 360 met HDMI?
    Zo niet, komt de Xbox 720 dan wel met HDMI of zijn er dan alweer andere aansluitingen?
     
  3. geforce

    geforce Active Member

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    ga alsjeblieft dood

    /Mod Goiz

    Laat dit soort posts voortaan achterwege aub..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 apr 2006
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    nuttige bijdrage :confused:
     
  5. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist de LE26R51B gekocht. Helemaal het einde! Al die TV's zijn gewoon top. Er was ook een Acer 26'' voor 666 bij de Mediamarkt. Wel een contrast van 800:1 en 1280x700 pixels, maar nog steeds goede kwaliteit.
     
  6. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    En hoeveel heb je er voor betaalt? Ik meen iets te herinneren van 899€ ofzo. (Media Markt Utecht)
     
  7. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    Was vandaag bij MediaMarkt om een paar tv's te bekijken,voornamelijk de Samsung PS-42S5H..en ja hoor,net die tv was nog niet aangesloten.
    Iemand die deze tv heeft,of er meer over weet? Of een andere tv aanraad met 40" danwel 42" beeld?
     
  8. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    885 inclusief verwijderinsbijdrage van 8 euro. Wel iets eraf gelult uiteraard, ook al was het aanbieding.
     
  9. JeaR

    JeaR Capiche?

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik een Samsung 32 inch LCD tv die ik al een aantal malen voorbij heb zien komen.
    Ik zag echter ook ergens één of ander zwart samsungkastje met groot display wat ik helaas niet meer terug kan vinden.
    Wie weet waar dit kastje voor dient?

    En wat moet je hebben om het WK voetal in HD te kunnen ontvangen naast een tv met HD ready? Is de digitale samsung ontvanger wat je via essent/@home krijgt voldoende?

    Jean
     
  10. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tv heb ik ook echt het einde he_O_ .
    Ik heb er wel wat meer afgelult 580:+ .
    Ik weet niet of je al een hd sample hebt gedraait zo niet doe dat maar even je wordt helemaal gek :p.
     
  11. Stealthforce

    Stealthforce Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik stel mn vraag maar nog n keertje.
    Is een contrast van 600:1 goed of zou ik dan een tv kiezen met een hogere contrast?
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Damn ik kan dat echt niet, afdingen :+. Maar zeker een mooie prijs.
     
  13. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik zou eerst ook bij die vent kopen, maar hij heeft geen enkele vorm van garantie. En Samsung ook niet doordat het van een Duits bedrijf komt.

    Waar kan je een sample halen dan?

    Sorry voor dubbelpost btw.
     
    Laatst bewerkt: 18 apr 2006
  14. Mickster

    Mickster Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter hoger nemen. Bijvoorbeeld een samsung met een contrast van 3000:1. Geef liever iets meer uit zodat je direct weet dat je geod zit.
     
  15. Gunsttino

    Gunsttino Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze tv staan..maar wat wil je er over weten...
     
  16. WolfsNL

    WolfsNL Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ken je die tv voor die prijs krijgen :p?
     
  17. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    faillisement uitverkoop :9
     
  18. Yuri_Ehv

    Yuri_Ehv Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    1
    En hoe bevalt ie?
    Wat zijn zn sterke punten,en evt. zn mindere punten?
    Hoe is het beeld via de kabel?
    Heb je er een X360 aanhangen? Zo ja,hoe bevalt dat?
    Waar heb je m gekocht en voor hoeveel?
    Zou je 'm me aanraden?

    :)
     
  19. S2801

    S2801 ANI

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    HDMI zou in theorie beter beeld moeten leveren maar het schijnt nogal moeilijk werkend te krijgen op de Samsung's

    Maar VGA geeft een zeer goed beeld, en via de VGA aansluiting kan je gewoon HD-Films afspelen hoor! Gewoon op 720P. (en het heeft er niks mee te maken dat VGA analoog is, immers component, van de xbox 360, is ook analoog en geeft ook 720p/1080i door)

    Hier heb je een handig topic(je) waarmee je er wel uit gaat komen hoop ik.
     
  20. Gunsttino

    Gunsttino Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bevalt me echt heel goed..elke keer als ik hem aanzet sta ik er nog van te kijken..Vind het design belangrijk en daarom heb ik hem ook gekocht..
    Ik vind het geluid van deze tv echt heel goed..heeft virtual surround en dat vind ik toch wel een leuke uitvinding..
    Het beeld via de kabel vind ik goed..het is niet super maar dat komt met de digitale tv wel als we met zn allen HDTV hebbenO-)
    Ik heb er inderdaad mn xbox 360 op aangesloten via component en dat beeld is echt heel super..mooie kleuren en echt heel erg scherp..Toen ik de component erop aangesloten had wist ik echt niet wat me overkwam..superbeeld wat er getoverd werd..

    Zelf heb ik hem gekocht bij It's XXL in alkmaar voor 2300 euro..heb hem nu al een tijdje en hij is nu al op veel plaatsen goedkoper..

    Ik vind het zeker een aanrader...
    Het is duurder dan LCD, meer energieverbruik.. maar je krijgt er heel wat voor terug..

    Succes met het maken van je keuze..als je nog meer info wil dan hoor ik het wel van je
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina